Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu Jana Pawła II 29 47-220 Kędzierzyn-Koźle powiat: kędzierzyńsko-kozielski sekretariat@mosirkk.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kędzierzyn-Koźle |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu Krótki opis przedmiotu zamówienia Usnąć wyposażenie boisk w postaci dwóch bramek do piłki nożnej. Przed zleceniem w/w czynności należy ustalić z wykonawcą dalsze przeznaczenie urządzeń. Ze względu na zły stan techniczny, należy zlikwidować istniejące piłkochwyty o wysokości 4m. Należy usunąć i wywieźć wierzchnie warstwy gleby z terenu boiska. Ziemia oraz pozostałości po obrzeżach należy wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Naftowej 7. Wykonać boisko do piłki nożnej o nawierzchni z syntetycznej trawy z warstwami podbudowy jak na rysunkach projektu i powierzchni 960,30m2 (21,85m x 43,95m) oraz polu gry 18m x 38m. Cała powierzchnia posiada spadek w kierunku terenów zielonych pomiędzy boiskiem a ulicą Starą wynoszący 0,5%. Należy wykonać koryto na głębokość ok.30cm - 35cm. Nawierzchnie boiska, należy oddzielić od pozostałych elementów terenów za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm, ustawianych na ławie betonowej C12/15 z oporem o łącznej długości 132mb. Boisko zostanie wyposażone w dwie bramki aluminiowe o wymiarach 5x2m o profilu owalnym, stacjonarne do zabetonowania. Nawierzchnia boiska w postaci sztucznej bezzasypowej trawy. Dopuszcza się sposób wykonania trawy zarówno metodą tkaną jaki i metodą tuftowania. Sztuczna trawa ma być wykonana z włókien polietylenowych, monofilamentowych do zastosowania na nawierzchnie sportowe, spełniającą normę PN-EN 15330-1. Parametry trawy: a) wysokość runa powinna się zawierać w przedziale od 30 do 45 mm, b) włókna runa powinny być złożone z dwóch rodzajów włókna: włókna proste imitujące źdźbła trawy - wzmocnione rdzeniem, oraz drugie włókno -teksturowane stanowiące warstwę amortyzacyjna- obydwa włókna powinny być polietylenowe, nielamentowanie, c) grubość zastosowanych włókien Dtex pęczka - powinna być minimum 13000, d) masa włókna runa trawy min. 2600 g/m2, e) Masa całkowita - minimum 3000 g/m2, f) Ilość pęczków - minimum 23000 /m2, g) Ilość filamentów - min. 330.000 włókien/m2, h) kolor zielony lub odcienie zielonego, i) przepuszczalność wody dla trawy : min. 1000mm/h. Sztuczna trawa ma być zainstalowana na macie amortyzującej o grubości min.10 mm, mata wykonana z pianki poliuretanowej lub lateksowej. Mata amortyzująca ułożona na podbudowie wg warstw zalecanych przez producenta nawierzchni. Dopuszcza się wypełnienie piaskiem kwarcowym w celu ustabilizowania nawierzchni. Ilość piasku ok. 10 kg/m2. Należy zastosować piasek, płukany, suszony, o frakcji 0,2 - 0,8 mm. Na sztuczna trawę należny wkleić linie do gry w piłkę nożną. Montaż piłkochwytów - słupy z profili stalowych malowanych proszkowo na kolor zielony RAL 6024, o wym. min. 80x80 mm (przekrój i grubość ścianek wg wytycznych producenta systemu), o dł. 4.00 m (odcinki nr 3,4,5) i 6.00 m (część nr 8 od strony Ul. Starej). Wypełnienie z siatki bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu w kolorze zielonym, o podwyższonej wytrzymałości, gr. splotu 4 mm i oczkach 100x100 mm. Wyposażyć boisko w zakresie: Tablica informacyjna Z "Regulaminem korzystania z boiska" (nadruk odporny na warunki atmosferyczne) do stosowania na zewnątrz - parametry zgodnie z projektem. DOSTAWA i montaż bramek (2 szt.) do piłki nożnej 500x200 cm wraz z siatką, do stosowania na zewnątrz, osadzonych w 2 stopach fundamentowych - zgodnie z projektem. Wyposażyć teren inwestycji w obiekty małej architektury: Ławki do siedzenia bez oparć (4 szt.). Kosze na odpadki (2 szt.). Powyższe zgodnie z założeniami projektowymi. CPV: 45212200-8 Dokument nr: 2024/BZP 00306360, MOSiR.051.02.01.01.2024.D Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63982a0a-060e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 09:00 Miejsce składania ofert: e-zamówienia, jak w SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 Wymagania: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego z podaniem: nazwy zamówienia, PKO BP nr 35 1020 3668 0000 5102 0501 1863, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR.051.02.01.01.2024.D 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Usnąć wyposażenie boisk w postaci dwóch bramek do piłki nożnej. Przed zleceniem w/w czynności należy ustalić z wykonawcą dalsze przeznaczenie urządzeń. Ze względu na zły stan techniczny, należy zlikwidować istniejące piłkochwyty o wysokości 4m. Należy usunąć i wywieźć wierzchnie warstwy gleby z terenu boiska. Ziemia oraz pozostałości po obrzeżach należy wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Naftowej 7. Wykonać boisko do piłki nożnej o nawierzchni z syntetycznej trawy z warstwami podbudowy jak na rysunkach projektu i powierzchni 960,30m2 (21,85m x 43,95m) oraz polu gry 18m x 38m. Cała powierzchnia posiada spadek w kierunku terenów zielonych pomiędzy boiskiem a ulicą Starą wynoszący 0,5%. Należy wykonać koryto na głębokość ok.30cm - 35cm. Nawierzchnie boiska, należy oddzielić od pozostałych elementów terenów za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm, ustawianych na ławie betonowej C12/15 z oporem o łącznej długości 132mb. Boisko zostanie wyposażone w dwie bramki aluminiowe o wymiarach 5x2m o profilu owalnym, stacjonarne do zabetonowania. Nawierzchnia boiska w postaci sztucznej bezzasypowej trawy. Dopuszcza się sposób wykonania trawy zarówno metodą tkaną jaki i metodą tuftowania. Sztuczna trawa ma być wykonana z włókien polietylenowych, monofilamentowych do zastosowania na nawierzchnie sportowe, spełniającą normę PN-EN 15330-1. Parametry trawy: a) wysokość runa powinna się zawierać w przedziale od 30 do 45 mm, b) włókna runa powinny być złożone z dwóch rodzajów włókna: włókna proste imitujące źdźbła trawy - wzmocnione rdzeniem, oraz drugie włókno -teksturowane stanowiące warstwę amortyzacyjna- obydwa włókna powinny być polietylenowe, nielamentowanie, c) grubość zastosowanych włókien Dtex pęczka - powinna być minimum 13000, d) masa włókna runa trawy min. 2600 g/m2, e) Masa całkowita - minimum 3000 g/m2, f) Ilość pęczków - minimum 23000 /m2, g) Ilość filamentów - min. 330.000 włókien/m2, h) kolor zielony lub odcienie zielonego, i) przepuszczalność wody dla trawy : min. 1000mm/h. Sztuczna trawa ma być zainstalowana na macie amortyzującej o grubości min.10 mm, mata wykonana z pianki poliuretanowej lub lateksowej. Mata amortyzująca ułożona na podbudowie wg warstw zalecanych przez producenta nawierzchni. Dopuszcza się wypełnienie piaskiem kwarcowym w celu ustabilizowania nawierzchni. Ilość piasku ok. 10 kg/m2. Należy zastosować piasek, płukany, suszony, o frakcji 0,2 - 0,8 mm. Na sztuczna trawę należny wkleić linie do gry w piłkę nożną. Montaż piłkochwytów - słupy z profili stalowych malowanych proszkowo na kolor zielony RAL 6024, o wym. min. 80x80 mm (przekrój i grubość ścianek wg wytycznych producenta systemu), o dł. 4.00 m (odcinki nr 3,4,5) i 6.00 m (część nr 8 od strony ul. Starej). Wypełnienie z siatki bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu w kolorze zielonym, o podwyższonej wytrzymałości, gr. splotu 4 mm i oczkach 100x100 mm. Wyposażyć boisko w zakresie: Tablica informacyjna Z "Regulaminem korzystania z boiska" (nadruk odporny na warunki atmosferyczne) do stosowania na zewnątrz - parametry zgodnie z projektem. Dostawa i montaż bramek (2 szt.) do piłki nożnej 500x200 cm wraz z siatką, do stosowania na zewnątrz, osadzonych w 2 stopach fundamentowych - zgodnie z projektem. Wyposażyć teren inwestycji w obiekty małej architektury: Ławki do siedzenia bez oparć (4 szt.). Kosze na odpadki (2 szt.). Powyższe zgodnie z założeniami projektowymi. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawcy mają wykazać posiadanie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000.00 zł w zakresie prowadzonej działalności. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego z podaniem: nazwy zamówienia, PKO BP nr 35 1020 3668 0000 5102 0501 1863, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-12 |