Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kontroli okresowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Jana Matejki w Nowym Wiśniczu ul. Bocheńska 6 32-720 Nowy Wiśnicz powiat: bocheński sekretariat@wisnickiplastyk.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Wiśnicz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia Wykonanie kontroli okresowej w budynkach Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Jana Matejki w Nowym Wiśniczu w I półroczu 2024 roku Opis przedmiotu zamówienia W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać: 1. Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 3 oraz ust. 3 ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029) 1) Kontrole okresową roczną - sprawdzenie stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); 2) Kontrolę okresową w zakresie, o którym mowa w pkt. 1, w terminie do 31 maja o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m2. 2. Przegląd konserwacyjny central wentylacyjnych oraz towarzyszącej instalacji automatyki oraz przegląd instalacji klimatyzacji (wykonanie protokołu z kontroli szczelności), dla budynków, według następującej specyfikacji: Część I Kontrola okresowa w zakresie, obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m2 w terminie do 31 maja, polegającej na sprawdzenia stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu w budynkach: - Główny budynek dydaktyczny (budynek zabytkowy) wraz z przewiązką, Ul. Bocheńska 6 - Internat, Ul. Bocheńska 10 oraz Kontrola okresowa (roczna) polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu w budynkach: - Hala tkacka - Garaże - Budynek Ceramiki - Dom nauczyciela, Ul. Fischera 18 - Dom nauczyciela, Ul. Bocheńska 8 - Dom nauczyciela, Ul. Bocheńska 4 Część II Kontrola okresowa w zakresie, obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m2 w terminie do 31 maja polegającej na sprawdzenia stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach: - Główny budynek dydaktyczny (budynek zabytkowy) wraz z przewiązką, Ul. Bocheńska 6 - Internat, Ul. Bocheńska 10 Część III Kontrola okresowa w zakresie, obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m2 w terminie do 31 maja polegający na sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach: - Główny budynek dydaktyczny (budynek zabytkowy) wraz z przewiązką, Ul. Bocheńska 6 - Internat, Ul. Bocheńska 10 oraz Kontrola okresowa (roczna) polegająca na sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynku garaży. Część IV Przegląd konserwacyjny central wentylacyjnych oraz towarzyszącej instalacji automatyki dla: 1. Centrala wentylacyjna VVS30 produkcji VTS - sala gimnastyczna - główna płyta boiska 2. Centrala wentylacyjna VVS30 produkcji VTS - sala gimnastyczna - pomieszczenia pozostałe Przegląd instalacji klimatyzacji (wykonanie protokołu z kontroli szczelności) dla: 1. Agregat chłodniczy centrali wentylacyjnej MIDEA MDV-V224W/DRN1 2. Agregat chłodniczy centrali wentylacyjnej MIDEA MDV-V260W/DRN1 Z przeglądów muszą zostać sporządzone protokoły (część I dodatkowo dokumentacja fotograficzna) Dokument nr: AD.26.3.2024.MK Składanie ofert: Ofertę należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr. 1 do niniejszego zapytania, do dnia 06.05.2024 roku do godz. 900 : - w postaci elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wisnickiplastyk.pl, - pocztą lub osobiście na adres: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Jana Matejki w Nowym Wiśniczu , Ul. Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania: Termin realizacji zamówienia: do 27 maja 2024 r. Wymagania: Opis warunków udziału w postępowaniu. Osoby przeprowadzające kontrole w zależności od jej rodzaju, powinny: 1. Posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 2. Posiadać kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych. 3. Posiadać kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych. 4. Posiadać kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu sprawdzenia szczelności w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków ich udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda dostarczenia: - dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu, - aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (gdy jest wymagane). Wybór najkorzystniejszej oferty. 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: - cena - 100% znaczenia. 2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Cena" na następujących zasadach: a) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie poszczególnych części przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty. b) Oferta najtańsza dla danej części przedmiotu zamówienia spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów. c) Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły: Pc = Cn/Cb x 100 gdzie: Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,Cena" Cn - cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych Cb - cena oferty badanej 3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty. 4. Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów o wynikach postępowania. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego jego wykonania oraz uwzględniać wszelkie opłaty, a także podatki wynikające z realizacji zamówienia, jak również ewentualne upusty i rabaty skalkulowane przez Wykonawcę. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert. 1) Oferty winny być złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2) Do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr. 2 b) Wzór umowy- załącznik nr. 3 c) Klauzula informacyjna administratora danych - załącznik nr. 4 d) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu, e) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (gdy jest wymagane). Dokument składane w formie elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Postanowienia końcowe 1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania (odwołania) w każdym czasie oraz że ogłoszenie ,,zapytania ofertowego", jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania ,,oferty cenowej" nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Jana Matejki w Nowym Wiśniczu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. |