Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Doposażenie placów zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Augustów Młyńska 35 16-300 Augustów powiat: augustowski zp@urzad.augustow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/augustow/proceedings |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Augustów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Doposażenie placów zabaw na terenie miasta Augustowa Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamierzenia jest ustawienie obiektu małej architektury na placu zabaw w dzielnicy Borki, na działce nr 1029/2 i 1034/10 obr. 2 w Augustowie 1. Zestaw wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią- 1 sztuka Dane metryczne: - maksymalna wys. upadku -ok. 270 cm - wysokość - ok. 660 cm; - szerokość - ok. 555 cm; - długość - ok. 745 cm - strefa bezpieczeństwa: 51 m2 -zjeżdżalnia tubowa o długości o długości 360 cm wykonana ze stali nierdzewnej - ilość osób korzystających naraz z urządzenia - min. 5 -grupa wiekowa użytkowników - 4-14 Opis urządzenia: o Konstrukcja stalowa o profilu 80 x 80 mm cynkowana proszkowo i malowana proszkowo lub ze stali nierdzewnej w kształcie zamku lub domku o Podesty oraz ścianki wspinaczkowe wykonane z antypoślizgowej, trwałej, wodoodpornej płyty HPL, odpornej na działanie warunków atmosferycznych, o Dachy i osłony wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych, o Transparentne osłony z poliwęglanu z nadrukiem odpornym na warunki atmosferyczne, o Osłony wykonane ze stalowej siatki cynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo, o Ślizgi wykonane ze stali nierdzewnej z burtami z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Przedmiotem zamierzenia jest dostawa i montaż elementów placu zabaw na os. Południe w Augustowie. WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW : 1. Drabinka pozioma z linarium - 1 sztuka (WYMIARY - 249 x 363 cm Strefa bezpieczeństwa - 550 x 663 cm Powierzchnia strefy bezpieczeństwa- 28 m^2 Wysokość całkowita - 162 cm Wysokość swobodnego upadku - 152 cm Ilość użytkowników- 8 Dostępność części zapasowych - TAK Przedział wiekowy - 3-12) 2. Huśtawka podwójna - 1szt (WYMIARY - 197 x 345 cm Strefa bezpieczeństwa - 750 x 307 cm Powierzchnia strefy bezpieczeństwa - 24m2 Wysokość całkowita - 251 cm Wysokość swobodnego upadku - 132 cm Ilość użytkowników - 2 Dostępność części zapasowych - TAK Przedział wiekowy - 1-12) 3.Koparka do piaskownicy - 1 sztuka (WYMIARY - 34 x 140 cm - Strefa bezpieczeństwa 550 x 550 cm - Wysokość całkowita 115 cm - Wysokość swobodnego upadku 50 cm - Ilość użytkowników 1 - Dostępność części zapasowych TAK - Przedział wiekowy 3-12) 4. Piaskownica - 1 sztuka (WYMIARY - 271 x 271cm Strefa bezpieczeństwa - 571x 571cm Wysokość całkowita - 30cm Wysokość swobodnego upadku - 30 cm Ilość użytkowników - 12 Przedział wiekowy - 1-7 lat) Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. CPV: 37535200-9, 43325000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00306483, ZP.271.13.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/augustow/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń międzyzamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostępnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/augustow 11.2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22)101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, 11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: a) Wioleta Dragunajtys: zp@urzad.augustow.pl 11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy zakupowej dostępna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 11.5. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie zakupowej jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta. 11.6. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej: 1) stały dostęp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, ub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf, 6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 7) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 8) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy zakupowej, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. 9) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. 11.7. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/augustow, w zakładce dedykowanej postępowaniu. 11.8. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Doposażenie placów zabaw na terenie miasta Augustowa" prowadzonym w trybie podstawowym; 2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 7) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/augustow/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/augustow w dziale ,,FORMULARZE" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |