Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż i dostawa okładziny i narożników ochronnych oraz odbojoporęczy PCV |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146 82-300 Elbląg powiat: Elbląg Telefon: 55 23 95 900 Faks: 55 23 45 612, tel. 55 / 239 58 72. aszalachowska@szpital.elblag.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Elbląg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 55 23 95 90 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia ostatecznej oferty cenowej na sprzedaż i dostawę okładziny i narożników ochronnych oraz odbojoporęczy PCV dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. Szczegółowy opis, wymagane cechy i parametry techniczne przedmiotu zamówienia przedstawiono w formularzu asortymentowo-cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do zaproszenia {Załącznik Nr 1 i Nr 2 do zaproszenia). I Warunki realizacji: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym lub wynajętym środkiem transportu, na syvój koszt i ryzyko do Działu Technicznego WSZ w Elblągu. w dni powszednie. w godz. 7:30 do 14:30 2. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie przez 18 miesięcy od dnia podpisania umowy', każdorazowo na podstawie zleceń składanych przez Sekcję Zaopatrzenia lub kierownika Dziełu Technicznego WSZ w Elblągu. Dokument nr: SZP.2 74.49.Pu.2024 Składanie ofert: Ofertę opatrzoną napisem: ,,Oferta na dostawę okładzin i narożników ochronnych oraz odbojoporęczy dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu" prosimy przesłać w terminie do dnia 10.05.2024 r. na adres e-mail: aszalachowska@szpital.elblag.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Termin dostawy - nie dłużej niż 30 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia. W przypadku, gdy dostawy przypadną w dzień ustawowo wolny od pracy wówczas będzie to dzień bezpośrednio go poprzedzający. Wymagania: 4. Zamawiający bezwzględnie wymaga zgodności/spójności odcieni kolorystyki asortymentu oraz elementów składowych (płyt ochronnych z narożnikami, odbojoporęczami. uchwytami i zakończeniami) dla wszystkich dostaw. 5. Zamawiający bezwzględnie wymaga odpowiedniej dokładności wykonania poszczególnych elementów narożników ochronnych (z końcówkami oraz stelażem) oraz odbojoporęczy (ze stelażem, uchwytami i końcówkami), które po spasowaniu w integralną całość i montażu gwarantują estetyczny wygląd oraz bezpieczeństwo użytkownika. 6. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia będzie miał co najmniej 24 miesięczną gwarancję, licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 7. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych w dostarczonym towarze Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, sporządzi protokół stwierdzający nieprawidłowości, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie max. 7 dni roboczych wymienić towar na pełnowartościowy lub uzupełnić braki, na swój koszt i ryzyko. 8. Warunki płatności: zapłata za towar objęty umową nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie max 30 dni kalendarzowych^ od daty dostarczenia towaru i faktury do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, ul. Królewiecka 146. 9. Ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym mają charakter szacunkowy i stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamawiania asortymentu w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach wartości podpisanej umowy {Załącznik Nr 4 do zaproszenia). 10. Wyłoniony Wykonawca w ciągu 5 dni dostarczy do siedziby Zamawiającego wzorniki zawierające pełną gamę kolorów i wzorów (min.24). 11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstaw ie art. 7 ust. 1-8 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. póz. 835). III Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany Formularz asortymentów o-cenowy (Załącznik Nr I do zaproszenia). 3. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2 do zaproszenia). 4. Wypełniony i podpisany druk oferty (Załącznik Nr 3 do zaproszenia). 5. Dokument potwierdzający przeznaczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia dla asortymentu póz. 1 - 9 w Formularzu asortymentów o-cenowy m (Załącznik Nr 1 do zaproszenia). IV Wymogi: 1. Dokumenty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną, wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty. 2. W przy padku gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę poprzez dodanie adnotacji ,,za zgodność z oryginałem" i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy ocenianego jako najkorzystniejszego lub wszystkich Wykonawców (jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania) do uzupełnienia brakujących w ofercie dokumentów (np. pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, wymaganych dokumentów, itp.) lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty . 4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku: a) niezałączenia wypełnionego i podpisanego Formularza asortymentów o-cenow ego (Załącznik Nr 1 do zaproszenia), b) niezałączenia wypełnionego i podpisanego Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2 do zaproszenia), c) niezałączenia wy pełnionego i podpisanego druku Oferty (Załącznik Nr 3 do zaproszenia). d) nieuzupełnienia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, brakujących dokumentów złożenia wyjaśnień, o których mowa w pkt. 3. Zamawiający informuje, że tylko jeden raz wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty łub ewentualnego uzupełnienia dokumentów, e) gdy oferta Wykonawcy i/lub uzupełnione przez Wykonawcę dokumenty' nie potwierdzą spełnienia wymagań opisanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty ostatecznej. Zamawiający oprócz weryfikacji zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie parametrów zastrzega sobie także możliwość sprawdzenia zgodności parametrów na stronach internetowych lub aktualnych katalogach producenta. V Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy, gdy wpłyną do Zamawiającego później niż do dnia 07.05.2024 r. Pytania należy składać w formie elektronicznej na adres aszalachowska@szpital.elblag.pl. Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na zadane przez Wykonawcę pytania wraz z treścią pytań (bez ujawniania źródła zapytania) na stronie internetowej w miejscu publikacji niniejszego postępowania. VI W przypadku, gdy nie będzie możliwe dokonanie wy boru oferty najkorzystniejszej ze względu na to. że zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złoży li te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych. VII W przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub oferty złożone zostaną odrzucone lub pojawi się błąd, który uniemożliwi podpisanie ważnej umowy wówczas Zamawiający unieważni postępowanie. Kontakt: X Osoba upoważniona do kontaktu: Agnieszka Szalachowska - Sekcja Zamówień Publicznych - tel. 55 / 239 58 72. |