Remont pokrycia dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachu

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624700, tel. 77 4624702
przetargi@sm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 4624700, tel
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
POSTĘPOWANIE W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
na remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Jankowskiego 3, na terenie Osiedla nr I
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Remont pokrycia dachu o powierzchni 436,79 m2 budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Jankowskiego 3, na terenie Osiedla nr I, w zakresie:
a) Przygotowanie istniejącego pokrycia poprzez oczyszczenie powierzchni dachu, likwidację i naprawę miejscowych uszkodzeń między innymi poprzez ich ponowne podklejenie, likwidację pęknięć oraz gruntowanie,
b) Wykonanie pokrycia dachowego z papy asfaltowej wierzchniego krycia do renowacji pokrycia jednowarstwowo na istniejącym pokryciu, np. ICOPAL Termik TOP 5,2 Szybki Syntan SBS, BAUDER THERM SL 500 lub inna o podobnych właściwościach jednokrotnie wraz z wykonaniem obróbek kominów, attyki i wyłazu dachowego. Warstwa nawierzchniowa papy na osnowie z włókniny poliestrowej modyfikowanej SBS z posypką mineralną gruboziarnistą powierzchni górnej i folią z tworzywa sztucznego powierzchni dolnej o parametrach nie gorszych niż:
- grubość w pasie z posypką min. 5,2 mm (-0/+0,4)
- wydłużenie wzdłuż i w poprzek (45+15)%
- wytrzymałość złącza na ścinanie podłużny 800 (-100/+200) N/50mm i poprzeczny 1000(-100 /+200)N/50mm
- odporność na obciążenia statyczne 20 kg
- odporność na uderzenie 2000 mm
- max siła rozciągająca wzdłuż (900+350/-0)N/50mm, poprzek (750+350/-0)N/50mm Wykonanie obróbek na ściankach kominów wentylacyjnych należy wykonać po ich remoncie, do wysokości min. 30 cm i zakończyć listwami dociskowymi aluminiowymi. Na wyłazie dachowym oraz na ścianach kominów do montażu profili dociskowych należy stosować dybie z wkrętami nierdzewnymi, a dla kominów okrągłych należy zastosować opaski zaciskowe oraz zabezpieczenie górnych krawędzi obróbek z papy uszczelniaczem dekarskim.
c) Wymiana rynien i rur spustowych PCV na rynny i rury spustowe z blachy ocynkowej wraz z wymianą pasa nadrynnowego.
d) Naprawa kominów (łącznie 10 sztuk):
demontaż obróbek dekarskich na styku z połacią dachową, rozebranie obmurówki komina i wykonanie nowej obmurówki za pomocą cegły pełnej minimum klasy 15 na zaprawie cementowej - pełna spoina - 1 komin,
demontaż obróbek dekarskich na styku z połacią dachową, skucie cegieł w miejscach ich odspojeń i spękań, wypełnienie ubytków w miejscach skucia oraz zaślepienie otworów cegieł z nadaniem spadków w kierunku zewnętrznym w otworach kominów zaprawą cementową po uprzednim oczyszczeniu i zagruntowaniu powierzchni - 9 kominów,
wykonanie warstwy z zaprawy klejowej wzmocnionej zatopioną w niej siatką pancerną (o gramaturze 320 g/m2) z włókna szklanego, wykonanie na ścianach kominów tynku silikonowego barwionego w masie, baranek o gr. 2 mm - 10 kominów,
czapy kominów: demontaż dwóch betonowych czap kominowych, wykonanie i montaż dwóch nowych betonowych czap kominowych, oczyszczenie i zagruntowanie całej powierzchni czap,
montaż na krawędziach czap obróbek blacharskich z kapinosem, pokrycie czap papą termozgrzewalną nawierzchniową jednokrotnego krycia gr. min 5,2mm -10 kominów,
e) Remont instalacji odgromowej w zakresie: montaż dodatkowych 6 stojaków pośrednich na dachu oraz konserwacja istniejących stojaków i wsporników na kominach poprzez malowanie antykorozyjne farbą chlorokauczukową 2x po uprzednim oczyszczeniu powierzchni, wykonanie naciągu zwodów poziomych poprzez montaż naciągów ze śruby rzymskiej oko-oko, wymiana złączek oraz montaż połączeń z nowymi rynnami z blachy ocynkowanej wraz z wykonaniem kompletnych pomiarów instalacji i ,,nowej" metryki urządzenia piorunochronnego.
f) Wywóz i utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki, w tym blacha/złom do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego.
Dopuszcza się wykonanie naprawy istniejącego pokrycia dachowego przy pomocy pokrycia bez spoinowego z poliuretanowej wodoszczelnej płynnej membrany dachowej wzmocnionej włókniną lub siatkami z włókna szklanego.
Prace należy wykonać z zastosowaniem technologii oraz materiałów zgodnych z opisem, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i ppoż. Zastosowane materiały muszą odpowiadać, co do jakości wymogom dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym oraz posiadać wymagane atesty, aprobaty lub deklaracje zgodności.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów innych niż określone w niniejszej specyfikacji, zamiennych
0 właściwościach i parametrach nie gorszych niż podane jako przykładowe w SWZ.
W przypadku zastosowania zamiennych technologii, zakres prac musi obejmować przygotowanie powierzchni starego pokrycia i inne roboty niezbędne do prawidłowego ułożenia membrany lub masy, zgodnie z wymogami technologicznymi producenta systemu pokryć dachowych, w tym usunięcie
1 podklejenie pęcherzy, wyrównanie ubytków, gruntowanie etc.
Ilość powłok powinna być zgodna z technologią producenta z zachowaniem minimum 2 warstw, w tym pierwszą wzmocnioną włókniną.
Zastosowanie materiałów zamiennych wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Prace należy wykonać z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji, w sposób zgodny z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i p.poż. oraz na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji lub ograniczenia zakresu robót określonych w przedmiarach robót i specyfikacji warunków zamówienia po rozstrzygnięciu przetargu, a przed zawarciem Umowy o wykonawstwo.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 maja 2024r. o godz. 10:45 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211.

Składanie ofert:
X. PRZYGOTOWANIE OFERTY
1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem:
Nazwa wykonawcy..............
ZAMAWIAJĄCY: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu Ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42, 45-273,Opole
Oferta
PRZETARG - Remont pokrycia dachu budynku na terenie Osiedla nr I TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 14.05.2024r. do godz. 10:00
1. Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 14 maja 2024r. do godz.10.00.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl. Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI
1. Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia w okresie do 31 października 2024r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie zapytania o cenę, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opole.pl/24/53/przepisy-spoldzielcze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
3. Specyfikacja warunków zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetargi-remontowo-budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cena zamówienia winna być ustalona z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji oraz na podstawie przedmiarów robót dostarczonych przez Zamawiającego.
2. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe (art.632 kodeksu cywilnego).
3. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę brutto/netto zgodnie z formularzem.
4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
5. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania zamówienia.
6. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie.
7. Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny. Przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ należy traktować jako opis zakresu i ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty i zaoferowali kolejno najniższą cenę w oparciu o przyjęte kryteria.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót wynikających z przedmiaru, a tym samym ceny zamówienia. Cena oferty skorygowana zostanie do określonych zakresów.
11. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia robót dodatkowych i zamiennych, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego.
12. Cena w/w robót ustalona będzie na podstawie kosztorysów dodatkowych, przy czym w przypadku robót zamiennych kosztorys ofertowy będzie skorygowany o roboty, z których się zrezygnuje.
13. Podstawą do opracowania kosztorysów dodatkowych będą składniki cenotwórcze (R, Kp, Kz i Z) i ceny materiałów przyjęte w kosztorysie ofertowym.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania robót podwykonawcy, pod warunkiem, że wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ Wykaz podwykonawców.
V. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia z tytułu:
a) gwarancji jakości oraz rękojmi wykonanych robót, po zakończeniu robót, w wysokości 2,5% wynagrodzenia umownego brutto, w zaokrągleniu w górę do pełnych setek, w formie kaucji na okres udzielonej gwarancji; Zamawiający dopuszcza ustanowienie zabezpieczenia w formie bezwarunkowej gwarancji bankowej lub bezwarunkowej gwarancji ubezpieczeniowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4, udzielonej na okres o 30 dni dłuższy od okresu gwarancji jakości liczonego od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
2. Zabezpieczenia, o których mowa powyżej, będą zwracane w wartości nominalnej.
3. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zastosowane materiały/papę na okres 120 miesięcy oraz na wykonane roboty na okres 120 miesięcy.
Wykonane pokrycie dachu będzie podlegać przeglądom gwarancyjnym organizowanym i prowadzonym przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy, nie rzadziej niż raz w roku. Przeglądy gwarancyjne, przeprowadzone po 60 miesiącu okresu gwarancji będą dodatkowo płatne przez Zamawiającego. Cena odpłatnego przeglądu wyniesie 1% wartości wynagrodzenia umownego brutto. Wynagrodzenie za przegląd gwarancyjny, o którym mowa powyżej, będzie podlegało waloryzacji, która nastąpi po 60 miesiącach obowiązywania umowy, w wysokości uzgodnionej przez Strony lecz nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego
4. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robota polegająca na remoncie pokrycia dachowego o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć:
o Zestawienie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI. 2 a) niniejszej SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2
o Referencje potwierdzające spełnienie warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) niniejszej SWZ.
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum (Oferenci wspólnie składający ofertę):
a) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia udzielone przez pozostałych członków konsorcjum a określające skład konsorcjum, wskazanie lidera konsorcjum (podmiotu upoważnianego), zakresu pełnomocnictwa (do złożenia wspólnej oferty i zawarcia wspólnej umowy), oznaczenie czasu trwania konsorcjum oraz czasu na jaki pełnomocnictwo zostało udzielone (oba te okresy nie mogą być krótsze niż czas realizacji przedmiotu zamówienia i okres udzielonej gwarancji),
b) za spełnienie warunków, o których mowa w punktach VI.2 uznaje się łączne wypełnienie niniejszych wymogów przez członków konsorcjum,
c) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia każdego członka konsorcjum o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i udzieloną gwarancję.
4. W przypadku gdy Oferent zamierza powierzyć część robót podwykonawcy, zobowiązany jest przedstawić:
a) nazwę podwykonawcy,
b) zakres prac powierzanych podwykonawcy, .
c) wartość prac powierzanych podwykonawcy,
5. Oferta może zostać odrzucona wówczas, gdy cechować ją będą znamiona nieuczciwej konkurencji, przejawiającej się w szczególności podaniem nieprawdziwych danych oraz przy zaoferowaniu ceny znacząco odbiegającej od średniej ceny złożonych ofert.
WARUNKI PŁATNOŚCI
2. Zamawiający wymaga aby roboty były prowadzone w sposób ciągły bez zbędnych przerw, dopuszcza się jedynie przerwy, które wynikają z technologii prowadzonych robót.
3. Oferta winna zawierać czas realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy oraz harmonogram robót.
4. Za dzień zakończenia robót uważa się dzień, w którym Wykonawca zakończył wszystkie roboty objęte umową, uporządkował teren robót, usunął poza teren budowy wszystkie wytworzone odpady i pozostałości oraz przedstawił wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty.
5. Oferent wyraża zgodę na następujące warunki płatności: faktura końcowa, z terminem płatności 21 dni. Faktura będzie płatna po wykonaniu całego zadania robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego bez wad.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA
1. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny brutto przedmiotu zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ.
2. Proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy, przedstawiony zgodnie z punktem VII niniejszej SWZ (zawarte w formularzu ofertowym).
3. Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym):
o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy,
o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu,
o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarbowym i ZUS,
o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł,
o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty, o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ,
o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego . (jeśli dotyczy)
4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Kosztorys ofertowy - kosztorys szczegółowy z wykazami składników cenotwórczych (R, Kp, Kz, i Z) oraz cenami materiałów zastosowanymi w kosztorysie ofertowym.
6. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2 wraz referencjami potwierdzającymi spełnienie warunku.
7. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3.
8. Dowód wpłaty wadium
9. Opis oferowanego systemu / oferowanej papy z podaniem producenta i specyfikacji materiału.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.w
3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.
Informujemy, że w przypadku wysłania oferty na adres e-mail, oferta uznana jest za doręczoną jeśli została dostarczona do serwera poczty odbiorcy. Po stronie Oferenta jest uzyskanie potwierdzenia czy oferta została prawidłowo dostarczona i odczytana.
Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego, pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
XII.TERMIN I WYBÓR OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 14.06.2024r. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: cena.
Cena oferty C - waga 100 pkt.
Cena oferty- będzie określona proporcjonalnie wg wzoru:
najniższa cena z badanych ofert
C =..........................................................x 100 pkt
cena oferty badanej
3. Zamawiający dokona obliczeń ilości punktów wg powyższych wzorów z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY
1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy.
2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę.
4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 14.06.2024r.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Zamawiający na etapie zawierania umowy dopuszcza możliwość korekty zakresu robót.
8. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ i załączników nie później niż 10.05.2024r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 07.05.2024r. do godz. 12.00 (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy
udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania. 4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetargi@sm.opole.pl
XVI. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prawo nie wybrania żadnej z ofert oraz unieważnienia przetargu, bez podania przyczyny.
XVII. ODWOŁANIA
Oferentom nie przysługują środki odwoławcze.

Uwagi:
XVIII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", wszystkie osoby składające ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu ( zwana dalej Spółdzielnią) z siedzibą ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: spoldzielnia@sm.opole.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole.
2. W Spółdzielni wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@sm.opole.pl: lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w przepisach powszechnie obowiązujących i uregulowaniach wewnętrznych Spółdzielni.
6. Podanie danych jest w pełni dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym.
7. Osoby, których dane osobowe przetwarza Spółdzielnia w ramach postępowania w trybie przetargu nieograniczonego mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych, gdy dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych, gdy osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Spółdzielnia nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzana, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub gdy osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów administratora nad podstawą takiego sprzeciwu;
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
XV. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami są w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702, w sprawach merytorycznych: Kierownik Administracji Osiedla nr I.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii