Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Remont pomieszczeń toalet, klatek schodowych oraz wymiana odcinka instalacji wodnej w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie |
Data zamieszczenia: | 2014-07-22 |
Zamawiający: |
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 10-575 Olsztyn tel. 89 5232779 faks 89 5232779 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Kwota: | 264,963 PLN |
Data udzielenia: | 2014-07-14 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń toalet, klatek schodowych oraz wymiana odcinka instalacji wodnej w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9: 1) remont dwóch pomieszczeń toalet - remont dotyczy toalet zlokalizowanych na trzecim piętrze budynku w segmencie A, 2) remont dwóch klatek schodowych polegający na wymianie posadzki i balustrady na klatce schodowej w segmencie A - od poziomu parteru do ostatniej kondygnacji oraz klatki schodowej w segmencie C - od poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji, 3) wymianę fragmentu odcinka instalacji wodnej w poziomie piwnic budynku Urzędu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót - załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową - załącznikami nr 7.1 - 7.8 oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznikami nr 8.1 - 8.6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. 7. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 8. Prace o dużym natężeniu hałasu wykonawca będzie wykonywał po godzinie 15:30, w godzinach nocnych lub w dni wolne od pracy. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |