Wynik przetargu: Roboty remontowo-renowacyjne kamienicy

Powiązany przetarg: Zobacz treść przetargu
Przedmiot:

Roboty remontowo-renowacyjne kamienicy

Data zamieszczenia: 2014-09-01
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4
76-200 Słupsk
tel. 59 842 82 93
faks 59 842 80 48
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Kwota: 449,921 PLN
Data udzielenia: 2014-08-25
Treść: SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-renowacyjne kamienicy
zlokalizowanej w Słupsku przy ul. W. Polskiego 15 / Mickiewicza 45 w ramach Projektu Rewitalizacja
Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta
Słupska na lata 2009 - 2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót remontowo-renowacyjnych kamienicy zlokalizowanej przy W. Polskiego 15 / Mickiewicza 45 w Słupsku
w ramach Projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 - 2015

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
4. Zakres prac obejmuje również prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie
jak: organizację, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez cały okres wykonywania robót (od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót włącznie), montaż i rozbiórkę rusztowań rurowych, wykonanie zastaw i daszków ochronnych i zabezpieczających nad wejściami do budynków i do lokali użytkowych, wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów, zabezpieczenie chodnika przed upadkiem materiałów budowlanych lub rozbiórkowych, wygrodzenie terenu, uzyskanie pozwolenia na zajęcie chodnika i koszt zajęcia chodnika. Koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej.
5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających
te materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania Umowy. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Grzegorzem Kubankiem tel. 607 033 931, 59 842 52 22,
7. Projekt współfinansowany ze Śródków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP Priorytet: 3. Funkcje miejskie
i metropolitalne. Działanie: 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej. Poddziałanie: 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne)
8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
12. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje sie na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
14. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania Śródków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
15. Wspólny słownik zamówień CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421132-8 - Instalowanie okien
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.32-8, 45.44.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.12.00-6, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze Śródków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP Priorytet: 3. Funkcje miejskie
i metropolitalne. Działanie: 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej. Poddziałanie: 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne).

Inne wyniki przetargów z Słupsk

Wyniki przetargów z podobnych kategorii