Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
ZP48/2014 na wykonanie remontu lokali mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2014-11-25 |
Zamawiający: |
Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty Ul. Drewnowska 5 91-002 Łodź tel. 42 654 05 08 faks 42 654 75 88 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łodź |
Kwota: | 9,072 PLN |
Data udzielenia: | 2014-10-30 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP48/2014 na wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Wawelskiej 13/15a m 15 - część 1 ul. Franciszkańskiej 38 m 20 - część 2 ul. Limanowskiego 26 m 63 - część 3 ul. Limanowskiego 28 m 53 socjalny - część 4 ul. Wojska Polskiego 66 m 1 socjalny - część 5 ul. Jesionowa 6 m 9 lok. Tymczasowy - część 6 w Łodzi w podziale na 6 części zgodnie z przedmiarami robót. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul: Wawelskiej 13/15a m 15 - część 1 Franciszkańskiej 38 m 20 - część 2 Limanowskiego 26 m 63 - część 3 Limanowskiego 28 m 53 socjalny - część 4 Wojska Polskiego 66 m 1 socjalny - część 5 Jesionowa 6 m 9 lok. Tymczasowy - część 6 w Łodzi w branży ogólnobudowlanej (renowacja ścian i sufitów, wymiana posadzki, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana urządzeń wod. - kan. i gazowych, wymiana stolarki okiennej). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do (SIWZ) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; a) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; b) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia - min. 36 miesiące oraz 60 miesięcy na stolarkę PCV od daty odbioru robót; c) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); d) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; e) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; f) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; g) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.42.11.00-5, 45.43.21.14-6, 45.41.00.00-4, 45.26.25.20-2, 45.42.11.52-4, 45.44.21.00-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |