Powiązany przetarg: | Zobacz treść przetargu |
Przedmiot: |
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w branży ogólnobudowlanej |
Data zamieszczenia: | 2015-01-12 |
Zamawiający: |
Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty Ul. Drewnowska 5 91-002 Łodź tel. 42 654 05 08 faks 42 654 75 88 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łodź |
Kwota: | 14,198 PLN |
Data udzielenia: | 2015-01-08 |
Treść: |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/71/2014 NA Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w branży ogólnobudowlanej w nieruchomości przy: ul. Lutomierskiej 26 m. 3 w Łodzi, zgodnie z przedmiarem robót. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w branży ogólnobudowlanej w nieruchomości przy ul. Lutomierskiej 26 m. 3 w Łodzi. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do (SIWZ), - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego, b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia - min. 36 miesięcy, stolarka okienna - min. 60 miesięcy, d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401, ze zm.), e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją, f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż., g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót, h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.21.11-5, 45.43.21.14-6, 45.41.00.00-4, 45.26.25.20-2, 45.42.11.52-4, 45.44.21.00-8. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie |