Przedmiot: |
Zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów - SENIOR+" |
Data zamieszczenia: | 2018-05-22 |
Zamawiający: |
Powiat Kłobucki - Starostwo Powiatowe w Kłobucku ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck powiat: kłobucki |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Kłobuck |
Kwota: | 358,976 PLN |
Treść: |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 429265.11 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane ,,DEKOR" Marek Lipiński Email wykonawcy: dekor0@op.pl Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 35, 42-141 Przystajń Kod pocztowy: 42-141 Miejscowość: Przystajń Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 358976.30 Oferta z najniższą ceną/kosztem 358976.30 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 473550.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: instalacje elektryczne oraz sanitarne IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45000000-7 |