Przedmiot: |
DOSTAWA NARZĘDZI |
Data zamieszczenia: | 2018-08-16 |
Zamawiający: |
8 Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie ul. Kraków 50, 30-901 Kraków powiat: Kraków |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kwota: | 75,333 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi ręcznych i elektronarzędzi dla służby ZLT Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) zamawiający w zakresie zadania nr 1 unieważnia postępowanie - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W postępowaniu w zakresie zadania nr 1 złożono trzy oferty. Zamawiający działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) odrzucił wszystkie trzy oferty w zakresie zadania nr 1. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego dla służby ZLT IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 16205.33 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: BALT SYSTEM Karolina Bodnar Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Gronostajowa 4 Kod pocztowy: 80-175 Miejscowość: Gdańsk Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 18463.80 Oferta z najniższą ceną/kosztem 18419.29 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18463.80 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów ściernych, polerskich i czyściwa dla służby ZLT IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 17931.07 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: REL Ltd Sp. z o.o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Trakt św. Wojciecha 29 Kod pocztowy: 80-044 Miejscowość: Gdańsk Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 24397.57 Oferta z najniższą ceną/kosztem 24397.57 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24397.57 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi dla infrastruktury IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 31223.24 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Gamma-Bis Sp. z o.o. sp. k. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Biskupińska 26 Kod pocztowy: 30-732 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 32471.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 32471.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32471.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego dla STN Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) zamawiający w zakresie zadania nr 5 unieważnia postępowanie - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W postępowaniu w zakresie zadania nr 5 nie złożono żadnej oferty IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 44512000-2 |