Przedmiot: |
Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie do 31.12.2020 z podziałem na 3 części |
Data zamieszczenia: | 2019-02-07 |
Zamawiający: |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole powiat: Opole |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie do 31.12.2020r. - Rejon w Kluczborku Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione dla części nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia . Dla części tej złożono dwie oferty z cenami 2 323 454,01 zł i 2 903 531,35 zł . Najniższa z cen przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 034 597,24 zł . CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie do 31.12.2020r. - Rejon w K-Koźlu Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postepowanie dla części nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia . Dla części tej złożono dwie oferty z cenami 2 431 304,10 zł i 2 505 186,23 zł ( po poprawieniu błędów rachunkowych ) . Najniższa z cen przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 144 185,20 zł . CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont, wymiana i ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu w okresie do 31.12.2020r. - Rejon w Nysie Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla części nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia . Dla części tej złożono jedną ofertę z ceną 2 896 415,07 zł . Najniższa z cen przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 034 597,24 zł . IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45233290-8 |