Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYKONANIE I MONTAŻ KOMÓR PIECÓW BADAWCZYCH ORAZ INSTALACJI ODCIĄGOWEJ SPALINW |
Data zamieszczenia: | 2023-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Certbud sp. z o. o Mokotowska 46/8 00-543 Warszawa powiat: Warszawa 600450602 f.mironski@certyfikacja-certbud.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142423 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 600450602 |
Termin składania ofert: | 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.02-00-1915/20 - Zastosowanie pieca w technologii prefabrykowanych modułów izolowanych natryskowo do świadczenia usług badania, oceny i obrazowania ognioodpornych wyrobów budowlanych Część 1 Realizacja przedmiotu zamówienia Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis WYKONANIE I MONTAŻ KOMÓR PIECÓW BADAWCZYCH ORAZ INSTALACJI ODCIĄGOWEJ SPALIN NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI ZAMAWIAJĄCEGO Okres gwarancji 24 CPV: 45262400-5, 45262500-6, 45262630-6 Dokument nr: 2023-6481-142423, Z10/2301/01/CB Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-01-30 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat otwocki Gmina Celestynów Miejscowość Ostrów Wymagania: Warunki zmiany umowy POSTANOWIENIA UMOWY MOGĄ ZASTAĆ ZMIENIONE JEŚLI: 1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w zapytaniu ofertowym oraz określił warunki takiej zmiany, o ile nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy. 2. Zmiany dotyczą terminu realizacji umów lub terminów realizacji poszczególnych prac lub etapów harmonogramu prac przewidzianych Umową - jeżeli z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie Umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe lub jeśli zaistniały ku temu istotne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w terminie zawarcia Umowy. 3. Zmiany dotyczą postanowień przedmiotowych Umowy - jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze specyfiki projektu i Umowy lub nie dała się wcześniej przewidzieć, a przedmiotowa zmiana ma charakter istotny i celowy z punktu widzenia celów lub założeń projektu/Umowy. 4. Zmiany dotyczą podatku VAT i wynikają ze zmiany przepisów. 5. Zmiany dotyczą osób wykonujących zamówienie - w przypadkach losowych, w których dalsze wykonywanie zamówienia przez osoby dotychczas wskazane do jego realizacji nie jest możliwe z przyczyn nie dających się wcześniej przewidzieć i uniemożliwiających tym osobom dalsze wykonywanie Umowy. 6. Zmiany dotyczą wynagrodzenia Wykonawcy lub ceny w zakresie wynikającym lub związanym z koniecznymi zmianami przedmiotowymi lub osobowymi lub zmianą terminów realizacji Umowy lub zmian zakresu przedmiotowego. 7. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, 8. Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 9. Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a. na podstawie postanowień umownych, b. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1. W przypadku gdy w wyniku błędów wykonawczych lub montażowych, przedmiot zamówienia okaże się nie spełniać wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu, Wykonawca zobowiąże się do pokrycia kosztów ich usunięcia w terminie nieprzekraczającym 2 tyg. i pokryć koszty związane z opóźnieniem z tym związanym; 2. Jeżeli Wykonawca w ramach realizacji umowy będzie wymagał zaliczek to muszą one dotyczyć wyłącznie materiałów które są niezbędne do realizacji zamówienia. Płatność zaliczki ma być poprzedzona przedstawieniem faktury lub faktury proforma na zakup materiałów objętych zaliczką. Po otrzymaniu zaliczki wykonawca jest zobowiązany przedstawić potwierdzenie płatności za zapłacony materiał; 3. Materiały za które została zapłacona faktura lub faktura proforma stają się własnością Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności przy wykorzystaniu materiału Zamawiającego. Na każde żądanie Zmawiającego wykonawca ma obowiązek udostępnić materiały i przedstawić proces montażu wyrobów niezbędnych do realizacji Zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenia płatności za materiał lub nie udostępni do wglądu nabytych materiałów Zamawiający może przeprowadzić egzekucję na podstawie art. 777 kpc. Wykonawca w stosunku do realizacji niniejszego punktu oraz punktów 3 i 4 niniejszego ustępu, poddaje się wprost egzekucji na podstawie art. 777 kpc. 5. Jeżeli Wykonawca zaprzestanie realizacji umowy oraz pomimo pisemnego żądania Zamawiającego nie zakończy prac w wyznaczonym terminie, to Zamawiający ma prawo wg własnego uznania dokończyć realizację zamówienia lub usunąć wady w zamówieniu. Opłatą za realizacją obciąży Wykonawcę przesyłając mu fakturę proforma z terminem płatności 14 dni. W stosunku do powyższego Wykonawca poddaje się wprost egzekucji zgodnie z art. 777 kpc. 6. Po podpisaniu Umowy Zamawiający może żądać przedstawiania aktualnych zaświadczeń o nie zaleganiu z opłatami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego (nie częściej niż co 30 dni). Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wymaganie posiadania wiedzy i doświadczenia (w szczególności osoby oddelegowane do realizacji) do wykonania zamówienia Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wymaganie niezalegania z opłatami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego Typ Potencjał techniczny Opis Wymaganie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-13 Data ostatniej zmiany 2023-01-13 18:37:31 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zastosowane wzory do obliczenia punktowego: D=CMIN/COO × 100 [pkt], gdzie: D - liczba punktów przyznanych Wykonawcy CMIN - najniższa zaoferowana cena (netto) COO - cena zaoferowana w ofercie ocenianej (netto) Kontakt: Osoby do kontaktu Filip Miroński tel.: 600450602 e-mail: f.mironski@certyfikacja-certbud.pl |