Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie dróg gminnych i terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Skokach Ul. Ciastowicza 11 62-085 Skoki powiat: wągrowiecki tel. 6189258001, fax. 618925803, Tel. 61/89-25-804 sekretariat@gmina-skoki.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Skoki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 6189258001, fax |
Termin składania ofert: | 2023-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
bieżące utrzymanie dróg gminnych i terenów zielonych w 2023 roku, które obejmuje : ZADANIE I : Transport samochodem ciężarowym kruszywa i piasku oraz usługa koparko- ładowarką, załadunku i rozgarnięciu kruszywa przy wykonywaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. Zadanie nr II Transport samochodem ciężarowym i usługa koparko - ładowarką przy wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem terenów zielonych. 2. Przedmiot zamówienia : ZADANIE I: bieżące utrzymanie dróg gminnych -Referat Inwestycji i Infrastruktury Przedmiotowe prace obejmować będą transport kruszywa z placu składowego Zamawiającego przy Ul. Dworcowej w Skokach oraz piasku z kopalni Kruszgeo w Niedźwiedzinach oraz usługę pracy koparko - ładowarki, celem bieżącego utrzymania dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. Szacuje się, że do wykonania tego zadania przy utrzymaniu dróg, usługa transportowa samochodem ciężarowym obejmie transport kruszywa w ilości ok. 2.000 ton ( w zależności od potrzeb ) z placu składowego przy Ul. Dworcowej w Skokach, oraz ok. 200 ton piasku z kopalni ,,KRUSZGEO" w Niedźwiedzinach na wskazane odcinki dróg na terenie gminy. Uwaga ilości te są szacunkowe i służą wyłącznie do ustalenia wartości oferty przetargowej. Przedmiotem usługi będzie w szczególności : o transport kruszywa z placu składowego przy Ul. Dworcowej w Skokach na teren miasta i gminy Skoki - niezależnie od punktu wbudowania kruszywa ok. 2.000 ton - płatność za dany transport wg ładowności pojazdu, o transport piasku z kopalni KRUSZGEO w Niedźwiedzinach na teren miasta i gminy Skoki -niezależnie od punktu wbudowania piasku ok. 200 ton - płatność wg kwitu wagowego, o usługa samochodem ciężarowym (wywrotką ) przy różnych pracach transportowych na drogach gminnych ok. 100 godz. - płatność wg faktycznej ilości godzin pracy sprzętu, o usługa koparko - ładowarką przy załadunku kruszywa na placu składowym przy Ul. Dworcowej w Skokach, rozgarnięciu kruszywa i piasku oraz drobnych pracach (wyrównaniu, korytowaniu) na drogach gminnych w ilości ok. 250 godz. Przy ustalaniu ilości godzin pracy koparko - ładowarką Zamawiający będzie ustalał godz. pracy sprzętu wg poniższych wyliczeń : a) załadunek kruszywa na placu składowym na Ul. Dworcowej w Skokach pojazdu ciężarowego o ładowności: o ok. 12 ton - 15 minut pracy sprzętu, o ok. 16 ton- 20 minut pracy sprzętu, o ok. 26 ton - 30 minut pracy sprzętu, b) rozgarnięcie kruszywa na drodze dostarczonego pojazdem ciężarowym o ładowności: o ok. 12 ton - 20 minut pracy sprzętu, o ok. 16 ton- 30 minut pracy sprzętu, o ok. 26 ton - 60 minut pracy sprzętu c) drobne prace koparko - ładowarką (wyrównanie drogi, korytowanie ) wg faktycznej ilości godzin pracy sprzętu. ZADANIE II : Utrzymanie terenów zielonych -Referat Ochrony Środowiska Przedmiotowe prace obejmować będą wykonanie usługi transportowej samochodem ciężarowym oraz koparko - ładowarką, przy różnych pracach związanych z utrzymaniem terenów zielonych w tym niwelacja gruntu, Szacuje się, że wykonanie tej usługi następującym sprzętem : o samochodem ciężarowym w ilości ok. 60 godzin, o koparko - ładowarką ilości ok. 120godz., Powyższe ilości godzin pracy sprzętu sa orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Prace te będą wykonywane sukcesywnie, w zależności od występujących w danym momencie potrzeb. Zamawiający wymaga rozpoczęcia realizacji usługi w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych do rozpoczęcia prac należy przystąpić w dniu otrzymania zgłoszenia. W celu ujednolicenia składanych ofert prosimy o wypełnienie załączonych formularzy ofertowych odrębnych na każde zadanie . Dokument nr: Rl.7013.3.2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia (24.01.2023r.) o godz. 1215 w siedzibie Zamawiającego -segment B Urzędu, sala konferencyjna. Składanie ofert: 5. Miejsce i termin składania ofert: Wypełnione formularze ofertowe należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Skoki, Ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, pokój nr 16 - sekretariat w terminie do dnia 24 stycznia 2023r. do godz. 12.00. Wymagania: 3. Opis kryteriów na podstawie, których zostanie dokonany wybór oferty : Cena oferty - 100 % Wykonawca składający ofertę cenową składa następujące dokumenty : - formularze ofertowe odrębne dla każdego z zadań wg załączonego wzoru w zależności od posiadanego sprzętu, Cena oferty musi uwzględnić wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem usługi. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę będą obowiązujące przez okres 2023r. i nie będą podlegać zmianie (waloryzacji ). Podane ilości (tony) do transportu kruszywa i piasku oraz pracy koparko ładowarki są szacunkowe i służą wyłącznie do ustalenia wartości oferty na dzień jej sporządzenia. W cenie jednostkowej w/w usług należy uwzględnić dojazd sprzętu na wskazane miejsce przez Zamawiającego. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, które będzie zawierała najniższa cenę brutto całej usługi, odrębnie dla każdego zadania ti. nr I i II. 4. Sposób przygotowania oferty: - wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie, które będą przedmiotem odrębnej oceny, - oferty należy sporządzić na załączonych formularzach ofertowych, - oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem ,,Oferta na bieżące utrzymanie dróg gminnych i terenów zielonych w2023r." - koperta zawierająca ofertę lub oferty winna być zaadresowana na adres Zamawiającego i opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert. Z sesji otwarcia ofert zostanie sporządzony protokół. 6. Warunki płatności : Płatność za wykonanie usługi będzie realizowana wg cen jednostkowych, w okresach miesięcznych w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. UWAGA: Oferty niekompletne (nie zawierające cen jednostkowych przypisanych do wszystkich rodzajów usług - jednostek sprzętowych wymaganych przez Zamawiającego - dotyczy zadania nr I, II ) oraz złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. W przypadku przedstawienia przez Wykonawców ofert przewyższających możliwości finansowe Zamawiającego na realizację tego zadania, Zamawiający może unieważnić postępowanie. W przypadku zainteresowania naszą propozycją prosimy o złożenie ofert cenowych na załączonych formularzach. Uwaga : na kopercie zaznaczyć: " NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM : tj. 24.01.2023r. godz. 1215" Kontakt: Sprawę prowadzi: Adam Zdanowski Tel. 61/89-25-804, |