Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Dokumentacji Technicznej dotyczącej remontu/modernizacji przystanków autobusowych/wiat przystankowych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Fundusz Współpracy Górnośląska 4a 00-444 Warszawa powiat: Warszawa 697 747 787, 725 305 040 psmolenska@cofund.org.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142811 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 697 747 787, 725 305 |
Termin składania ofert: | 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie Dokumentacji Technicznej dotyczącej remontu/modernizacji przystanków autobusowych/wiat przystankowych w ramach Projektu ,,Transport +" przeznaczonego do realizacji na terenie Partnerstwa ,,Sieradzkie +" - w ramach projektu ,,CWD Plus" Powstaje w kontekście projektu POPT.03.01.00-00-0401/22 - Centrum Wsparcia Doradczego Plus Część 1 Opracowanie Dokumentacji Technicznej Budżet 170772,00 PLN Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Opracowanie Dokumentacji Technicznej dotyczącej remontu/modernizacji przystanków autobusowych/wiat przystankowych w ramach Projektu ,,Transport +" przeznaczonego do realizacji na terenie Partnerstwa ,,Sieradzkie +" - w ramach projektu ,,CWD Plus" A. Zapytanie Ofertowe zostało ogłoszone w ramach projektu ,,Centrum Wsparcia Doradczego Plus", zwanego dalej również "CWD Plus". Celem projektu ,,CWD Plus" jest wzmocnienie kompetencji partnerstw samorządowych do zarządzania strategicznym rozwojem lokalnym. Udzielenie zamówienia następuje zgodnie z zasadą konkurencyjności dla zamówień przekraczających wartość 50 tys. PLN netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT), stosownie do rozdziału 6.5 sekcji 6.5.2. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, obowiązujących na dzień ogłoszenia niniejszego Zapytania Ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Składając ofertę Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją Zamówienia i kontakt z Zamawiającym Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego do zamówienia na usługi wskazane w niniejszym zamówieniu w okresie do 30 czerwca 2023 roku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. CPV: 71320000-7 Dokument nr: 2023-38726-142811, 66/BZP/CWD/FFW/2022 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-17 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Błaszki Miejscowość Błaszki adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Brąszewice Miejscowość Brąszewice adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Brzeźnio Miejscowość Brzeźnio adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Burzenin Miejscowość Burzenin adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Goszczanów Miejscowość Goszczanów adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Klonowa Miejscowość Klonowa adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Sieradz Miejscowość Sieradz adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Wróblew Miejscowość Wróblew adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat sieradzki Gmina Złoczew Miejscowość Złoczew Miejsce: Powiat Sieradzki: Gmina Błaszki, Gmina Brąszewice, Gmina Brzeźnio, Gmina Burzenin, Gmina Goszczanów, Gmina Klonowa, Gmina Sieradz, Gmina Warta, Gmina Wróblew, Miasto i Gmina Złoczew. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia brutto, określonej w umowie. Warunki zmiany umowy Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent w okresie 5 lat przed terminem składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dokumentacje projektowo-kosztorysowe dot. budowy, remontu/modernizacji obiektów użyteczności publicznej - o wartości minimum 50 000 PLN netto każda (udokumentowane referencjami lub protokołem odbioru) Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Oferent dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej jedną osobę, która posiada wykształcenie wyższe i w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert wykonała należycie co najmniej 2 dokumentacje projektowo-kosztorysowe dot. budowy, remontu/modernizacji obiektów użyteczności publicznej - o wartości minimum 50 000 PLN netto każda. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z postępowania wykluczeni są wykonawcy, wobec których zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022. 835) oraz w art. 5k ust. 1 rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. 2014. 229.1). a. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert. b. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zdobył najwyższą liczbę punktów. c. Niniejsze Zapytanie Ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Fundusz Współpracy do zawarcia umowy. d. Termin związania ofertą: 30 dni od zakończenia terminu składania ofert. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania bez podania przyczyny, w każdym czasie, również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert oraz po poinformowaniu Oferentów o wynikach postępowania, a także zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru spośród złożonych ofert. f. Zamawiający może prowadzić negocjacje cenowe z Oferentem którego oferta okazała się najkorzystniejsza po ocenie dokonanej w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mogą dotyczyć obniżenia ceny przedstawionej w ofercie. g. Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń. h. Zamawiający może wystąpić do podmiotów wymienionych w ofercie o referencje potwierdzające doświadczenie Oferentów. i. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli w terminie 7 dni od wezwania do podpisania umowy oferent nie zawrze umowy, zamawiający może podjąć negocjacje z oferentem, którego oferta była następna w kolejności. j. Od dokonanego wyboru nie przewiduje się środków ochrony prawnej, w tym odwołań. k. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień odnośnie do Zapytania Ofertowego i jego załączników. Pytania mogą być kierowane do Zamawiającego zgodnie z metodami składania ofert do 10 dni przed terminem składania ofert - decyduje data wpływu. Pytania, które wpłynęły po tym terminie zostaną pozostawione bez odpowiedzi. l. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Oferta z rażąco niską ceną podlega odrzuceniu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-17 Data ostatniej zmiany 2023-01-17 17:01:00 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto - 100% Kontakt: Osoby do kontaktu Patrycja Smoleńska tel.: 697 747 787 e-mail: psmolenska@cofund.org.pl Mariusz Malinowski tel.: 725 305 040 e-mail: mmalinowski@cofund.org.pl |