Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na potrzeby działalności kulturalnej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Raciechowice Raciechowice 277 32-415 Raciechowice powiat: myślenicki 12 37 25 203, faks 12 37 25 200 info@raciechowice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Raciechowice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 12 37 25 203, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na potrzeby działalności kulturalnej w Gminie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacji budynku wielofunkcyjnego na potrzeby działalności kulturalnej w Gminie". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku głównego. Do Wykonawcy należy uzyskanie niezbędnych warunków technicznych od przyszłego użytkownika (jeżeli zajdzie taka potrzeba), decyzji, opinii, pozwoleń, decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniu robót przyjętych bez uwag wraz z wykonaniem tychże robót budowlanych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów przez uprawnione osoby i instytucje. W zakres prac wchodzi również uzyskanie decyzji o zmianie sposobu użytkowania budynku po modernizacji. W budynku po modernizacji swoją siedzibę będzie miała Szkoła Muzyczna I stopnia im. Oskara Kolberga w Czasławiu i Gminny Ośrodek Kultury i Sportu. Zadanie dofinansowane jest z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania w/w inwestycji z powyższego Programu Nr 3PGR/2021/798/Polski Lad z dnia 02.08.2022r. Zakres prac projektowych i budowlanych określa PFU CPV: 45000000-7, 71240000-2, 71220000-6,71320000-7,71248000-8,45453000-7,45111200-0,45233253-7,45310000-3,45320000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00039864, IZ.271.02.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-06 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61d1f872-9703-11ed-94da-6ae0fe5e7159 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzura informacyjna została zawarta w Rozdziale SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzura informacyjna została zawarta w Rozdziale SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-06 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 Wymagania: 1. Przed upływem składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie : dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: a) w pieniądzu, b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r poz. 299 tekst jednolity) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr konta 68 8602 0000 0000 0000 2440 0006 z dopiskiem nazwy zadania :,,Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na potrzeby działalności kulturalnej w Gminie" 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem składania ofert. Zaleca się dołączenie do ofert dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancja nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia ...............- do dnia ........................... d) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art.98 ust.6 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych, 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich, 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta oryginału dokumentu wadialnego ( gwarancji lub poręczenia), 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania oferta, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert, 9. Zwrot wadium; ponowne wniesienie wadium; zatrzymanie wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp, Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.02.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacji budynku wielofunkcyjnego na potrzeby działalności kulturalnej w Gminie". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku głównego. Do Wykonawcy należy uzyskanie niezbędnych warunków technicznych od przyszłego użytkownika (jeżeli zajdzie taka potrzeba), decyzji, opinii, pozwoleń, decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniu robót przyjętych bez uwag wraz z wykonaniem tychże robót budowlanych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów przez uprawnione osoby i instytucje. W zakres prac wchodzi również uzyskanie decyzji o zmianie sposobu użytkowania budynku po modernizacji. W budynku po modernizacji swoją siedzibę będzie miała Szkoła Muzyczna I stopnia im. Oskara Kolberga w Czasławiu i Gminny Ośrodek Kultury i Sportu. Zadanie dofinansowane jest z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania w/w inwestycji z powyższego Programu Nr 3PGR/2021/798/Polski Lad z dnia 02.08.2022r. Zakres prac projektowych i budowlanych określa PFU 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 7. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej reki, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp o 30 % zamówienia podstawowego w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a to w szczególności, lecz nie ograniczając się do nich, robót polegających na wykonaniu dodatkowych robót ogólno - budowlanych, lub koniecznych dla w/w robót dostaw i usług. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wagi tych kryteriów i sposób oceny zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakosci i rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu zawarto w rozdziale VII SWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej - 2.1Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie, przebudowie, rozbudowie budynków o wartości nie mniejszej niż 250 000 ,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz dowodów, że ta robota została wykonana należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona- Załącznik nr 5 do SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Przed upływem składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie : dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: a) w pieniądzu, b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r poz. 299 tekst jednolity) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr konta 68 8602 0000 0000 0000 2440 0006 z dopiskiem nazwy zadania :,,Modernizacja budynku wielofunkcyjnego na potrzeby działalności kulturalnej w Gminie" 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem składania ofert. Zaleca się dołączenie do ofert dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancja nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia ...............- do dnia ........................... d) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art.98 ust.6 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych, 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich, 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta oryginału dokumentu wadialnego ( gwarancji lub poręczenia), 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania oferta, począwszy od dnia w którym upływa termin składania ofert, 9. Zwrot wadium; ponowne wniesienie wadium; zatrzymanie wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp, Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawie Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wagi tych kryteriów i sposób oceny zawarty jest w Rozdziale XVII SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakosci i rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |