Dostawa komponentów systemu wodowania i podejmowania pojazdu podwodnego AUV

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa komponentów systemu wodowania i podejmowania pojazdu podwodnego AUV

Data zamieszczenia: 2023-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: SR Robotics Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Lwowska 38
40-389 Katowice
powiat: Katowice
tel. 793 67 99 77
biuro@srrobotics.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143015
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 5 000 zł
Nr telefonu: tel. 793 67 99 77
Termin składania ofert: 2023-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA komponentów systemu wodowania i podejmowania pojazdu podwodnego AUV (1 komplet)
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1088/20 - Opracowanie innowacyjnej metodyki badania środowiska wodnego z wykorzystaniem formacji autonomicznych pojazdów podwodnych oraz sztucznej inteligencji do identyfikacji i klasyfikacji ferromagnetycznych

Część 1
DOSTAWA komponentów systemu wodowania i podejmowania (....)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komponentów systemu wodowania i podejmowania pojazdu podwodnego AUV (1 komplet). W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1a. Konstrukcja wciągarki
1b. Elementy złączne dla konstrukcji wciągarki - normalia (komplet)
2. Konstrukcja żurawia podejmującego
Szczegółowa specyfikacja techniczna oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego, tj. Specyfikacja zamówienia. oraz w załączniku nr 5 (Dokumentacja techniczna). Załącznik nr 5 zostanie udostępniony potencjalnemu Dostawcy po podpisaniu i dostarczeniu umowy o poufności (zgodnie z zasadami opisanymi w treści niniejszego zapytania ofertowego, w części pn. "Dodatkowe warunki udziału", pkt. 3 - 6).
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji projektu (Jaworzno 43-600, Ul. Czesława Miłosza 19). Ceny deklarowane w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, powinny uwzględniać całkowite koszty dostawy przedmiotu zamówienia.
2) Opis gwarancji: Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Zadeklarowanie przez Dostawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty bez możliwości poprawy. Okres gwarancji dotyczy bezpłatnej gwarancji udzielonej przez Dostawcę na terenie Polski na wszelkie wady ukryte oferowanego przedmiotu zamówienia.
3) Zabezpieczenie umowy - wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie pieniężnej, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 11 1050 1214 1000 0090 8027 4088, prowadzony przez ING Bank Śląski S.A., tytułem ,,Wadium - ogłoszenie nr 2023-2215-143015". Potwierdzenie realizacji przelewu należy złożyć wraz z ofertą.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - skan oryginału gwarancji należy złożyć wraz z ofertą.
5. Brak wniesienia wadium wraz ze składaną ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty oraz wykluczeniem Dostawcy z postępowania.
6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem odrzucenia Dostawcy):
1) ustalać beneficjenta gwarancji,
2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w zapytaniu ofertowym),
3) określać termin ważności - gwarancja musi być udzielona na okres nie krótszy aniżeli okres związania ofertą wskazany w Formularzu oferty. W przypadku gdy zajdzie konieczność wydłużenia terminu związania, Dostawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia oferty wadium w okresie dłuższym poprzez przedłożenie nowego wadium lub wydłużenie okresu danej formy wadium (gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). W przypadku niezabezpieczenia ofert wadium oferta taka zostanie uznana za niespełniająca warunków udziału w postępowaniu, co spowoduje jej odrzucenie i nieuwzględnienie przy ocenie ofert,
4) określać przedmiot gwarancji,
5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach:
a) gdy Dostawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy.
13. Zamawiający zwróci wadium:
1) Wszystkim Dostawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej (lub unieważnieniu postępowania) z wyjątkiem Dostawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
2) Dostawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie.
3) Niezwłocznie, na wniosek Dostawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium podlega zwrotowi wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Dostawcę.
8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy Dostawca, którego oferta zostanie wybrana:
1) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy.
Okres gwarancji
Nie mniej niż 12 m-cy od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego

CPV: 42410000-3, 44110000-4, 44531200-3, 44531400-5, 44532200-0

Dokument nr: 2023-2215-143015

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Jaworzno
Gmina
Jaworzno
Miejscowość
Jaworzno

4) Harmonogram realizacji zamówienia:
1. Termin realizacji dostawy nie może być dłuższy niż 4 tygodnie od dnia podpisania umowy na dostawę.
2. Ostateczny termin realizacji dostaw zostanie określony na podstawie terminów realizacji deklarowanych przez wybranego Dostawcę oraz z uwzględnieniem terminu wskazanego w pkt 1.
3. Zadeklarowanie terminu realizacji dłuższego niż 4 tygodnie skutkować będzie odrzuceniem oferty bez możliwości poprawy.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
a. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
- zmiany zakresu dostawy,
- ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług - w takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian, a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Dostawcę faktury VAT,
b. zmiany terminu realizacji dostaw oraz zakresu/specyfikacji zamówienia w przypadku:
- zaistnienia okoliczności siły wyższej,
- działań osób trzecich uniemożliwiających realizację dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Dostawcy,
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości realizacji dostaw w terminie i zakresie określonym w niniejszym zapytaniu,
c. wszelkich zamian wynikających z otrzymania decyzji Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów ich realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
d. rozwiązania umowy z Dostawcą w przypadku, gdy Dostawca nie wywiązuje się z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, lub gdy przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub nie spełnia wymogów wskazanych w ofercie Dostawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Lista dokumentów wymaganych od Wykonawcy:
- Załącznik nr 1 do zapytania - Formularz oferty (wypełniony i podpisany),
- Załącznik nr 2 do zapytania - Oświadczenie o braku powiązania osobowego i/lub kapitałowego Dostawcy z Zamawiającym,
- Załącznik nr 3 do zapytania - Specyfikacja zamówienia, zawierający oświadczenie Dostawcy, iż przedmiot dostaw spełnia minimalne wymagania i parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż wykluczeniu podlegać będą również te oferty, które zostały złożone przez Dostawców z pominięciem procesu udostępnienia załącznika nr 5 (Dokumentacja techniczna). Zamawiający pragnie zauważyć, iż oferty sporządzone bez znajomości technicznych szczegółów konstrukcji wciągarki oraz żurawia podejmującego będących przedmiotem zamówienia, nie można uznać za wiarygodne, rzetelne ani też oparte o rynkowe uwarunkowania cenowe (brak możliwości realnej wyceny kosztów realizacji zamówienia). W takim przypadku, oferty te nie będę podlegać ocenie, jak również nie będą wzywane do uzupełnienia/złożenia wyjaśnień.
2. Sposób składania ofert:
2.1. Ofertę należy złożyć do dnia 21.02.2023 do godz. 15:00.
2.2.Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2.3. Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy.
2.4. Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty (stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) oraz zostać złożona w wersji papierowej w obiekcie Zamawiającego: ul. Czesława Miłosza 19, 43-600 Jaworzno lub w wersji elektronicznej na adres email: biuro@srrobotics.pl lub bezpośrednio za pomocą portalu Baza Konkurencyjności (liczy się data wpływu).
2.5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Dostawca.
2.6. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na firmowy adres e-mail: biuro@srrobotics.pl. Osobą uprawnioną do kontaktu z Dostawcami jest Pan Łukasz Hartwig-Kantek tel. 793 67 99 77.
2.7. Oferta powinna zawierać termin jej obowiązywania (minimum 60 dni kalendarzowych).
2.8. Podstawą określenia ceny ofertowej Dostawcy jest zakres zamówienia wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznik nr 3 do zapytania, tj. Specyfikacja zamówienia oraz załącznik nr 5 do zapytania (Dokumentacja techniczna). Zamawiający dopuszcza składanie ofert jedynie w PLN.
2.9. Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, Zamawiający udostępni potencjalnym Dostawcom załącznik nr 5 (Dokumentacja techniczna), jedynie pod warunkiem zachowania poufności przez Dostawcę w odniesieniu do przekazanych informacji. Szczegółowy opis procesu udostępniania załącznika nr 5 został opisany w treści niniejszego zapytania ofertowego, w części pn. "Dodatkowe warunki udziału" pkt. 3 - 6.
2.10. W przypadku oczywistych braków lub omyłek w złożonej ofercie Zamawiający może wezwać Dostawcę do poprawy lub uzupełnienia oferty. Dostawca zostanie wezwany do uzupełnienia dokumentacji ofertowej w terminie do 2 dni roboczych. Sposób przekazywania dokumentów uzupełniających/poprawionych odbywać się będzie drogą elektroniczną. Zamawiający będzie komunikował się z oferentami za pomocą adresu email Dostawcy, wskazanego w Formularzu oferty. W sytuacjach kiedy:
- pomimo wezwania do uzupełnienia/poprawy Dostawca nie złoży uzupełnionej/poprawionej oferty,
- złożona dokumentacja ofertowa w dalszym ciągu będzie zawierała braki lub omyłki,
wówczas oferta zostanie odrzucona, a Dostawca wykluczony z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne.
2.11. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
2.12. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
2.13. Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania oraz otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku, gdy w procesie oceny punktowej, dwie (lub więcej) ofert uzyskałoby największą (równą) liczbę punktów, kryterium rozstrzygającym (pomocniczym) będzie najkrótszy termin dostawy, deklarowany przez Dostawców w formularzu oferty.
2.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego na każdym etapie w przypadkach:
- gdy wartość zwycięskiej oferty znacznie przekroczy cenę rynkową lub przekroczy zakładaną przez Zamawiającego wartość danej pozycji w budżecie realizowanego projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej;
- gdy w toku prac badawczo-rozwojowych w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu nastąpi istotna zmiana koncepcji badawczej projektu, co wymagać będzie modyfikacji parametrów/specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.
2.15. Zamawiający po otrzymaniu ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.16. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie portalu Baza Konkurencyjności.
2.17. Zamawiający planuje podpisanie umowy z wybranym Dostawcą, którego oferta otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku niepodpisania umowy z Dostawcą wybranym w drodze niniejszego postępowania (z winy Dostawcy), Zamawiający zastrzega, iż umowa zostanie zaproponowana Dostawcy, którego oferta była kolejną pod względem liczby uzyskanych punktów.
2.18. Zamawiający zastrzega, iż w umowie z Dostawcą wybranym w niniejszym postępowaniu może zastosować zapisy dotyczące kar finansowych z tytułu niewywiązywania się z warunków gwarancji, deklarowanych w złożonej ofercie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Warunki płatności - przelew na rachunek Dostawcy. Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe, przy czym przedpłata/zadatek nie może być wyższa niż 50% wartości ceny netto wskazanej w ofercie Dostawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania dodatkowych sposobów zabezpieczenia płatności na poczet realizowanego zamówienia (np. akredytywa bankowa).
2. Zamawiający zastrzega, iż na etapie oceny ofert może wystąpić o dodatkowe dokumenty potwierdzające prawdziwość deklaracji każdego z warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty uzupełniające Oferenci powinni wnosić w terminie do 2 dni roboczych od momentu otrzymania wezwania do uzupełnienia złożonej oferty (sposób przekazywania dokumentów uzupełniających odbywać się będzie drogą elektroniczną). W przypadku braku odpowiedzi na wezwanie do uzupełnień lub przedstawienie dokumentów, które w oczywisty sposób nie potwierdzają treści i prawdziwości złożonych oświadczeń, skutkować będzie odrzuceniem oferty i wykluczeniem Dostawcy z postępowania.
3. Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, Zamawiający udostępni potencjalnym Dostawcom załącznik nr 5 do zapytania, tj. Dokumentację techniczną, jedynie pod warunkiem zachowania poufności przez Dostawcę w odniesieniu do przekazanych informacji. Warunek ten będzie możliwy do spełnienia poprzez podpisanie przez Dostawcę "umowy o poufności".
4. Wzór przedmiotowej umowy o poufności zostanie udostępniony drogą mailową każdemu potencjalnemu Dostawcy, który zwróci się do Zamawiającego, z prośbą o jej otrzymanie. Dostawcy powinni kierować swoje prośby o udostępnienie umowy o poufności na adres mailowy biuro@srrobotics.pl, wpisując w temacie maila następującą treść: "Ogłoszenie nr 2023-2215-143015 - umowa NDA". Zamawiający zobowiązuje się do odesłania drogą mailową wzoru umowy o poufności w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy od daty otrzymania prośby od Dostawcy. Podpisaną umowę o poufności należy dostarczyć do Zamawiającego, na adres wskazany w zapytaniu w części "Sposób składania ofert" (pkt 2.4) w oryginale, w 2 egzemplarzach (Zamawiający dopuszcza przesłanie umowy w wersji cyfrowej, pod warunkiem, iż została ona podpisana za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Umowa o poufności winna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy.
5. W przypadku, jeśli otrzymana umowa o poufności nie została wypełniona w sposób poprawny, nie przesłano wymaganej liczby egzemplarzy, nie podpisano jej we właściwy sposób lub nie została podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy, Zamawiający poinformuje Dostawcę o stwierdzonych uchybieniach oraz wezwie Dostawcę drogą mailową do przesłania poprawnie wypełnionej i podpisanej umowy (i/lub w wymaganej liczbie egzemplarzy). Do czasu otrzymania umowy o poufności spełniającej warunki opisane w niniejszym zapytaniu udostępnienie Dostawcy załącznika nr 5 (Dokumentacja techniczna) zostanie wstrzymane.
6. Zamawiający pragnie zwrócić uwagę, iż termin zakończenia niniejszego postępowania jest terminem ostatecznym i nie podlega wydłużeniu na wniosek Dostawców, którzy nie zdążyli dostarczyć podpisanej umowy o poufności w terminie, umożliwiającym przygotowanie i złożenie oferty. Wobec powyższego, Dostawcy powinni wziąć pod uwagę czas niezbędny na uzyskanie wzoru umowy o poufności, jej podpisanie i dostarczenie do Zamawiającego, uzyskanie załącznika nr 5 (Dokumentacja techniczna), oraz sporządzenie oferty.
7. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie pieniężnej, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - szczegółowe wymogi w zakresie wadium zostały przedstawione w polu ,,Części zamówienia - Przedmioty zamówienia" - pkt 3).
8. Wykluczenia:
8.1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
8.2. Z udziału w postępowaniu wykluczony jest podmiot w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Dostawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791).
8.3 Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-19
Data ostatniej zmiany
2023-01-19 12:04:49

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Oferty zostaną ocenione w skali od 0 do 100 pkt., w oparciu o następujące kryteria:
- Cena - max liczba punktów 100.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
2. Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty - Cena:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert badanych (wartość wynagrodzenia netto)
- Cof - cena podana w ofercie badanej (wartość wynagrodzenia netto)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Łukasz Hartwig-Kantek
tel.:
e-mail: biuro@srrobotics.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii