Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej

Data zamieszczenia: 2023-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Gliwicki
Zygmunta Starego 17
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
przetargi@starostwo.gliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: 30 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Pyskowicach przy Ul. Wojska Polskiego 10
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej, gdzie mieści się obecnie przychodnia zdrowia wraz z wykonaniem niezbędnych prac z zakresu zagospodarowania terenu. Zakres prac obejmuje:
Docieplenie stropodachu
Docieplenie stropów pod łącznikami
Docieplenie ścian
Zamurowanie części otworów okiennych
Wymiana okien i drzwi
Wykonanie sufitów podwieszonych w rejonie łączników
Demontaż pochylni i schodów zewnętrznych
Wykonanie obróbek blacharskich
Wymiana rur spustowych
Montaż drabiny na dach
Montaż istniejących elementów do elewacji
Obudowa szafki elektrycznej (na elewacji P7)
Wymiana nawierzchni opaski i chodników
Wykonanie ogrodzenia
Wykonanie instalacji odgromowej

CPV: 45215000-7, 45310000-3,45000000-7,45215000-7, 45321000-3,45223000-6,45421100-5, 45421141-4,45450000-6, 45453000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00046488, WIF-RZPO.272.00002.2022

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-747d4918-9895-11ed-b4ea-f64d350121d2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym bezwzględnie), natomiast Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: /pzgliwice/skrytka lub przetargi@starostwo.gliwice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.
5. Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6. Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" - instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
11. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dot. osób będących:
o Wykonawcami - osobami fizycznymi,
o Wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
o pełnomocnikami Wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
ministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą w Gliwicach przy Ul. Zygmunta Starego 17;
sprawach związanych z Pana/Pani danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, tel. 32 231 96 86, e-mail: iod@starostwo.gliwice.pl;
ni/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp") w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIF.RZPO.272.00002.2023 oraz zawarcia i realizacji umowy;
biorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także firma LTC Sp. z o.o. z Wielunia oraz Kancelaria Prawna COMESTOR Radca Prawny Ireneusz Żarłok z Mysłowic;
ni/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, a także przepisów szczególnych;
owiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
ni/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;
siada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
e przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-09 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) należy złożyć za pośrednictwem Platformy (e-zamowienia)

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00002.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej, gdzie mieści się obecnie przychodnia zdrowia wraz z wykonaniem niezbędnych prac z zakresu zagospodarowania terenu. Zakres prac obejmuje:
Docieplenie stropodachu
Docieplenie stropów pod łącznikami
Docieplenie ścian
Zamurowanie części otworów okiennych
Wymiana okien i drzwi
Wykonanie sufitów podwieszonych w rejonie łączników
Demontaż pochylni i schodów zewnętrznych
Wykonanie obróbek blacharskich
Wymiana rur spustowych
Montaż drabiny na dach
Montaż istniejących elementów do elewacji
Obudowa szafki elektrycznej (na elewacji P7)
Wymiana nawierzchni opaski i chodników
Wykonanie ogrodzenia
Wykonanie instalacji odgromowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421141-4 - Instalowanie przegród
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) ,,Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia" - C;
2) ,,Gwarancja i rękojmia" - G.
3) ,,Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kierownika budowy" - D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. Zdolność techniczna lub zawodowa
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A) wykonali w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum:
o dwie roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku o kubaturze min. 5000 m3,.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek określony powyżej winien w całości spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Tym samym nie będzie uznane za spełnienie warunku sytuacja, w której poszczególni wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie zsumują swoje doświadczenia, legitymując się pojedynczo jednym zamówieniem spełniającym warunek (każdy z nich).
Podobnie w sytuacji powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego, niedopuszczalne jest łączenie doświadczenia wykonawcy z doświadczeniem podmiotu trzeciego w sposób zademonstrowany powyżej, tzn. wykonawca wykonał jedną taką robotę budowlaną, a podmiot trzeci - drugą robotę. Oznacza to, że jeżeli wykonawca w tym aspekcie chciałby powołać się na zasób podmiotu trzeciego, podmiot ten winien warunek ten spełnić samodzielnie w całości.
B) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
o 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień;
o 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp (oraz art. 125 ust. 5 ustawy pzp - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego) - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2A do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: o wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ dla potwierdzenia warunku określonego w rozdz. 9 ust. 3 lit A), wraz
z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
o wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz. 9 ust. 3 lit B).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
o Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wypełniony dokument - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby winno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przewidziane względem Wykonawcy oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu:
a) przedstawia oświadczenie podmiotu trzeciego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ, oraz
b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1), na wezwanie Zamawiającego.
4. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa ust. 1 pkt 1), dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek określony w pkt 9 3 A) SWZ winien w całości spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Tym samym nie będzie uznane za spełnienie warunku sytuacja, w której poszczególni wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie zsumują swoje doświadczenia, legitymując się pojedynczo jednym zamówieniem spełniającym warunek (każdy z nich).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia lub kwalifikacji zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie (Załącznik nr 2A) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenie, aktualne na dzień jego złożenia, składa Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie), którego (których) oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
3. Zamawiający przewiduje:
1) udzielenie zaliczki na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w wysokości 2% wynagrodzenia w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury zaliczkowej
2) pozostała część udziału własnego Powiatu Gliwickiego zostanie wypłacona na podstawie jednej faktury częściowej po dokonaniu odbioru częściowego ;
3) dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wypłacone zostanie po zakończeniu inwestycji.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy wraz z warunkami jej zmiany zawiera ZAŁĄCZNIK nr 3 do SWZ. (§ 15)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) ,,Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia" - C;
2) ,,Gwarancja i rękojmia" - G.
3) ,,Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kierownika budowy" - D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii