Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla remontu generalnego z nadbudową części zaplecza portu jachtowego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Invest Puck Sp. z o.o ul. Zamkowa 6 84-100 Puck powiat: pucki tel. 691 232 322 m.falkowski@investpuck.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Puck |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 691 232 322 |
Termin składania ofert: | 2023-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla remontu generalnego z nadbudową części zaplecza portu jachtowego Puck - w ramach zadania inwestycyjnego ,,MODERNIZACJA ZAPLECZA JACHTOWEGO PUCK". Obiekt obejmujący przedmiot zamówienia znajduje się na działkach nr 202/5 oraz 206 obr. 2.1 Miasto Puck. W dniu 4.11.2022 r. uległ częściowemu zniszczeniu w wyniku pożaru. Celem inwestycji jest generalny remont wraz z nadbudową, aby odtworzyć budowlę sprzed zdarzenia. Zamawiający jest w posiadaniu ekspertyzy technicznej wykonanej po pożarze - stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Posiada również archiwalną dokumentację obiektu - dostępną jedynie do wglądu w siedzibie Zamawiającego po telefonicznym kontakcie z pracownikiem merytorycznym. Zakres remontu generalnego z nadbudową powinien obejmować co najmniej: niezbędne roboty rozbiórkowe elementów uszkodzonych po pożarze, remont generalny konstrukcji nośnej uszkodzonej podczas pożaru (m.in. przegrody zewnętrzne, wewnętrzne, strop, dach), w obrysie istniejących fundamentów w poziomie parteru, nadbudowę jednej kondygnacji, będącej niezależnym lokalem, do którego wejście znajdować się będzie z poziomu mola spacerowego ,,Zielony Mostek"; remont generalny wszystkich instalacji niezbędnych do funkcjonowania obiektu - elektryczna, teletechniczna, gazowa, wodno-kanalizacyjna, wentylacji, klimatyzacji, alarmu. dopuszczalne są niewielkie modyfikacje w stosunku do architektury uszkodzonego obiektu, obszar objęty remontem generalnym został przedstawiony na mapie poglądowej, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, a w szczególności: zdobycie materiałów wyjściowych, tj.: map, badań geotechnicznych, inwentaryzacyjnych, itp.; wykonanie uszczegółowionej koncepcji architektonicznej oraz instalacyjnej remontu obiektu, w zakresie rzut poziomy wszystkich kondygnacji, przekrój pionowy, rzut dachu, rzuty instalacji, części opisowe; wysłanie dokumentacji do zainteresowanych instytucji celem jej uzgodnienia bądź uzyskania stosownych warunków (jeśli wymagane); obliczenie szacunkowych kosztów realizacji przedsięwzięcia; wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego; nakład - 5 egz.; wykonanie wersji elektronicznej dokumentacji - 1 egz. Program funkcjonalno-użytkowy winien spełniać wymogi określone w przepisach prawa, szczególnie w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisano w Załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego - Projekcie umowy. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać na adres: Puck Invest Sp. z o.o., Ul. Zamkowa 6, 84-100 Puck lub przesłać drogą mailową na adres: m.falkowski@investpuck.pl w terminie do dnia 23.01.2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia - do dnia 30.03.2023 r. Wymagania: Wszelkie zmiany dopuszczalne w stosunku do terminu wykonania zamówienia zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego - Projekcie umowy. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Planowana wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych, dlatego też na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) do niniejszego Zapytania Ofertowego nie mają zastosowania przepisy cyt. ustawy. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone bez otwierania. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI: do 21 dni od daty złożenia faktury, Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. INNE Niniejsze Zapytanie Ofertowe może być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić pisemnie, czytelnie i w języku polskim. Oferta musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert. Kontakt: Osoba do kontaktu: Marek Falkowski, tel. 691 232 322, e-mail: m.falkowski@investpuck.pl |