Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace związane z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni |
Data zamieszczenia: | 2023-01-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich Park Pszczelnik 3 41-100 Siemianowice Śląskie powiat: Siemianowice Śląskie Tel.: +48 322280848 przetargi@mosir.siemianowice.pl https://mosir-siemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Siemianowice Śląskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 322280848 |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Prace związane z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni w Siemianowicach Śląskich na potrzeby MOSiR ,,PSZCZELNIK" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości. Numer referencyjny: 3210.4/1/2023 II.1.2)Główny kod CPV 77311000 Usługi utrzymania ogródków ozdobnych II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Prace związane z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni w Siemianowicach Śląskich na potrzeby MOSiR ,,PSZCZELNIK" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości: 1.2 Zamówienie zostało podzielone na dwie (2) części. 1.3 Część 1: Bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie Rejon I - II 1.4 Część 2: Bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie Rejon III-V II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie Rejon I - II Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22A Katowicki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Siemianowice Śląskie II.2.4)Opis zamówienia: 1.1 Przedmiotem Zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta rejon Siemianowice Śląskie I-II, obejmujące w szczególności: a) utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach wraz z opróżnianiem koszy, b) utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu/ skucie lodu wraz z jego usunięciem z alejek i schodów), c) posypywanie piaskiem alejek i schodów, usuwanie piasku z alejek i schodów przy dodatniej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy, d) bieżąca konserwacja ławek i koszy na śmieci (malowanie wraz z pracami przygotowawczymi i naprawczymi koszy, ławek i siedzisk zgodnie z technologią oraz ich zakup) e) zagospodarowanie odpadów pozostałych z wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1.2 Opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Dodatek nr 4a - Formularz cenowy - w odniesieniu do Części 1 b) Dodatek nr 5a - Zestawienie elementów małej architektury- w odniesieniu do Części 1 c) Dodatek nr 6a - Zestawienie obiektów i powierzchnia - w odniesieniu do Części 1 d) Dodatek nr 7a - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - w odniesieniu do Części 1 e) Dodatek nr 8a - Planowany Zakres prac Zamówienia - w odniesieniu do Części 1 f) Dodatek nr 9a - Projektowane postanowienia umowy - w odniesieniu do Części 1 - zwane dalej łącznie jako Dokumentacja. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Dokumentacji, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Dodatek 9a do SWZ. 1.4 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności. Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o który mowa w pkt 1.3.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu. 1.5 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. 1.6 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp. 1.7 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp. 1.8 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp. 2.1 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu dodatkowych dostaw. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji na przystąpienie do odśnieżenia i usunięcia śliskości po ustaniu opadów z dodatkowym uwzględnieniem obszarów podanych w Dodatku nr 7a pkt. IX do SWZ / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 286 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Bieżące utrzymanie czystości wraz okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich Rejon III - V Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90630000 Usługi usuwania oblodzeń II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22A Katowicki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Siemianowice Śląskie II.2.4)Opis zamówienia: 1.1 Przedmiotem Zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości wraz z okresem zimowym na terenach zieleni miasta Siemianowice Śląskie rejon III-V obejmujące w szczególności: a) utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach wraz z opróżnianiem koszy, b) utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu/ skucie lodu wraz z jego usunięciem z alejek i schodów) c) posypywanie piaskiem alejek i schodów, usuwanie piasku z alejek i schodów przy dodatniej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy, d) bieżąca konserwacja ławek i koszy na śmieci (malowanie wraz z pracami przygotowawczymi i naprawczymi koszy, ławek i siedzisk zgodnie z technologią oraz ich zakup) e) zagospodarowanie odpadów pozostałych z wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1.2 Opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Dodatek nr 4b - Formularz cenowy w odniesieniu do Części 2 b) Dodatek nr 5b - Zestawienie elementów małej architektury - w odniesieniu do Części 2 c) Dodatek nr 6b - Zestawienie obiektów i powierzchnia - w odniesieniu do Części 2 d) Dodatek nr 7b - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - w odniesieniu do Części 2 e) Dodatek nr 8b - Planowany Zakres prac Zamówienia - w odniesieniu do Części 2 f) Dodatek nr 9b - Projektowane postanowienia umowy - w odniesieniu do Części 2 - zwane dalej łącznie jako Dokumentacja. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Dokumentacji, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Dodatek 9b do SWZ. 1.4 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności. Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o który mowa w pkt 1.4.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu. 1.5 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. 1.6 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp. 1.7 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp. 1.8 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp. 2.1 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu dodatkowych dostaw. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji na przystąpienie do odśnieżenia i usunięcia śliskości po ustaniu opadów z dodatkowym uwzględnieniem obszarów podanych w Dodatku nr 7b pkt. IX do SWZ / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 286 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 77311000, 90610000, 90620000, 90630000 Dokument nr: 050193-2023, 3210.4/1/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 20/02/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert w siedzibie Zamawiającego, dostępnej pod adresem: https://mosirsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://mosir-siemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://mosir-siemianowice.logintrade.net/zapytania_email,114462,be7350fea58b4fe58858c50a245f5f21.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 20/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Siemianowice Śląskie Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 20/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20/01/2023 Kontakt: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik" Park Pszczelnik 3 Siemianowice Śląskie Kod NUTS: PL22A Katowicki 41-100 Polska E-mail: przetargi@mosir.siemianowice.pl Tel.: +48 322280848 |