Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana baterii przy urządzeniu UPS |
Data zamieszczenia: | 2023-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Wrocławska 1-3 30-901 Kraków powiat: Kraków tel. (12) 630-80-57, tel/fax: (12) 630-80-59 zam@5wszk.com.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (12) 630-80-57, |
Termin składania ofert: | 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: a/Przedmiotem postępowania jest: Wymiana 36 szt. baterii przy urządzeniu UPS Socomec, zgodnie z załącznikiem nr 1. a/Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych b/Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dokument nr: 13/ZP-podprogowe/5WSzKzP - SP ZOZ/2023 Specyfikacja: INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci przekazują pisemnie lub faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji. zagadnienia merytoryczne i formalne, adres e-mail: zam@5wszk.com.pl Składanie ofert: 9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT. Ofertę należy złożyć e-mailem: zam@5wszk.com.pl do dnia 30.01.2023 roku, do godz. 10:00; Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Zamówienie zostanie zrealizowane jednorazowo w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy. Wymagania: 3.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: 1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Ofertę należy złożyć w formie skanu lub innym formacie, opatrzonego tradycyjnym podpisem lub podpisem elektronicznym. 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 6. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNE DOKUMENTY, NIEZBĘDNE DO PRAWIDŁOWEGO ZŁOŻENIA OFERTY: a/ Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - według załącznika nr 1 b/ Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY - według załącznika nr 2 c/ Pełnomocnictwo umocowujące pełnomocnika przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni (trzydzieści dni) - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10. INFORMACJE O TRYBIE DOKONYWANIA OCENY OFERT. a/ Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty, odrzuceniu ofert lub unieważnieniu postępowania. b/ Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informacje, podając nazwę (firmę) i adres Oferenta, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru na stronie internetowej. 11. KRYTERIA WYBORU OFERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami W zakresie kryterium ,,CENA" - 100 pkt - otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru: najniższa wartość brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------- x 100 x 100 % wartość brutto oferty badanej 12. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY. a/Wraz z zawiadomieniem o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przesyła Oferentowi e-mailem wzór umowy. b/Oferent podpisuje wzór umowy i przesyła wraz z kopią odpisu z właściwego rejestru Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych. c/Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej z chwilą jej podpisania przez Zamawiającego. 13.ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.ZASTRZEŻENIA a/Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do odwołania postępowania lub zmiany jego warunków, unieważnienia postępowania w całości lub części, także po jego zakończeniu bez podania przyczyn. b/Adres strony internetowej, na której jest dostępne Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami i inne informacje dotyczące postępowania https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne (z nowej strony internetowej Szpitala https://5wszk.com.pl/ ->https://5wszk.com.pl/zamowienia -> archiwalna wersja strony https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne) (Zakładka OGŁOSZENIA). c/ O wyniku postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawcę uczestniczącego w postępowaniu oraz zamieści informację na swojej stronie internetowej : https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne (z nowej strony internetowej Szpitala https://5wszk.com.pl/ ->https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia -> archiwalna wersja strony https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne) (Zakładka WYNIKI). 15. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO. Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Zamawiający. 2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail: rodo@5wszk.com.pl, pisemnie na adres Zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków. 3. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO") w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019) (,,PZP"); 4. w razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP(na zasadzie analogii) oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji; 6. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp (na zasadzie analogii), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP ( i na zasadzie analogii stosowanym w niniejszym postępowaniu), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP (na zasadzie analogii stosowanym w niniejszym postępowaniu),; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane: prawo dostępu do danych osobowych; prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; 11. nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy. |