Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi przeglądów technicznych, napraw i konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru z zainstalowanymi izotopowymi czujkami dymu i instalacji oświetlenia ewakuacyjno - awaryjnego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Puławach ul.Lubelska 7 24-100 Puławy powiat: puławski 81 8885585, 81 8885583 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Puławy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 81 8885585, 81 88855 |
Termin składania ofert: | 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
O G Ł O S Z E N I E Sąd Rejonowy w Puławach zwraca się z zapytaniem ofertowym i zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, prowadzonym bez stosowania przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na: na usługi przeglądów technicznych, napraw i konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru z zainstalowanymi izotopowymi czujkami dymu i instalacji oświetlenia ewakuacyjno - awaryjnego Przedmiotowe usługi dotyczą przeglądów technicznych, napraw i konserwacji: - instalacji sygnalizacji pożaru z zainstalowanymi izotopowymi czujkami dymu CB - 880, DI - 650, zawierającymi izotop promieniotwórczy AM 241 w postaci zamkniętego źródła o aktywności < 40 kBg /jonizacyjna czujka dymu - szt. 54/ oraz 5 szt. czujek optycznych; wskaźnik zadziałania czujki - 26 szt.; przycisk ROP - szt. 6; sygnalizator - szt. 6; centrala pożarowa ARITECH FP 808 - szt. 1; - oświetlenia ewakuacyjno - awaryjnego: 35 szt. I. Wymagania Zamawiającego: 1. Stałe przeglądy i konserwacje instalacji systemu SAP (w tym m.in.: sprawdzenie instalacji, centralki, rozmieszczenia i zamocowania urządzeń systemu, sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek oraz zasilaczy głównych i rezerwowych, kontrola prawidłowości działania transmisji alarmu, czyszczenie elementów systemu tego wymagających) - jeden raz na kwartał; 2. Badanie dozymetryczne (szczelności) czujek dymu - jeden raz w roku; 3. Przegląd i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjno - awaryjnego (pomiary) - jeden raz w roku; 4. Serwis i przystąpienie (czas reakcji) do usuwania awarii oraz usterek (wszystkie elementy, instalacje, urządzenia z pkt. 1 - 3) w ciągu 6 godzin w dni robocze lub w ciągu 8 godzin w dni wolne od pracy od otrzymania informacji o nieprawidłowej pracy urządzeń (w tym zapewnienie zastępczych urządzeń na czas trwania naprawy). Zapewnienie stałej sprawności instalacji/systemów w budynku przy Ul. Lubelskiej 7 w Puławach. Usuwanie wszelkich awarii i usterek systemów na każde wezwanie Zamawiającego. W przypadku awarii skutkujących nieprawidłowym zabezpieczeniem całego obiektu, powstałych na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego podjęcia działań naprawczych na własny koszt. Wykonawca nie ponosi kosztów materiałów i części zużytych doewentualnych napraw i wymiany elementów. Procedury zakupu i wymiany materiałów, części i elementów systemów, zostaną odrębnie ustalone z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa. Przez sprawność systemu rozumie się prawidłowe funkcjonowanie wszystkich jego elementów, prawidłową łączność między centralkami SWiN i PPOŻ, przekazywanie sygnałów bez opóźnień. Wszystkie prace muszą być wykonywane w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ich wykonania 5. Z każdej wykonanej czynności wymagane jest pisemne potwierdzenie: wpis w książce kontroli SAP, wystawienie stosownego protokołu itp. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania protokołów kontroli szczelności zamkniętych źródeł promieniotwórczych i aktualizowania ewidencji źródeł promieniotwórczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z godnie z Ustawą Prawo atomowe i Rozporządzeniem RM z dnia 12.07.2006r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego. Od Wykonawcy w miarę stwierdzonych potrzeb wymagany demontaż i utylizacja zepsutych czujek jonizujących - potwierdzone protokołem przekazania czujek do utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Dokument nr: D - 231 - 10/23 Składanie ofert: Oferty z podaniem ceny netto i brutto za realizację przedmiotu zamówienia, należy składać lub przesłać na adres: Sąd Rejonowy w Puławach, Ul. Lubelska 7, 24 - 100 Puławy z dopiskiem: ,,Oferta - przeglądy SAP D - 231 - 10/23" w terminie do dnia 03 lutego 2023 r. do godz. 10,00 Miejsce i termin realizacji: Miejsce wykonywania usługi: Sąd Rejonowy w Puławach, ul Lubelska 7, 24 - 100 Puławy. Planowany termin realizacji usług: 1. Stałe przeglądy i konserwacje instalacji systemu SAP - jeden raz na kwartał (przeglądy wykonywane w miesiącach III, VI, IX, XII 2023 r.); 2. Badanie dozymetryczne (szczelności) czujek dymu - jeden raz w roku (II 2023 r.); 3. Przegląd i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjno - awaryjnego - jeden raz w roku VI 2023 r.); 4. Serwis i usuwanie awarii oraz usterek - na bieżąco, w miarę potrzeb. Wymagania: Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym koszty dojazdu itp.Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert alternatywnych, przedmiotem zapytania ofertowego oraz częściowych. niezgodnych z Zamawiający w niniejszym postępowaniu wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Złożona przez Państwa oferta posłuży do wyboru firmy oferującej najkorzystniejsze warunki i zawarcia umowy na okres 1 roku. W złożonej ofercie należy podać: - cenę za świadczenie 1 usługi stałego przeglądu i konserwacji instalacji systemu SAP; - cenę za 1 badanie dozymetryczne (szczelności) czujek dymu; - cenę za 1 przegląd i konserwację instalacji oświetlenia ewakuacyjno - awaryjnego (pomiary); - cenę za jedną usługę świadczenia serwisu i usuwania awarii oraz usterek ale bez kosztów zakupu części do naprawy, które Zamawiający zastrzega sobie nabywać odrębną procedurą. V. Do oferty należy dołączyć: 1) Kserokopie wymaganych prawem aktualnych zezwoleń, uprawnień i certyfikatów, kwalifikacji niezbędnych do realizacji ww. usług, w tym w szczególności: a) zezwolenie Prezesa PAA wystawione dla Wykonawcy, dotyczące izotopowych czujek dymu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; b) uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV (przeglądy oświetlenia awaryjnego); c) zaświadczenie Prezesa PAA o otrzymaniu uprawnień inspektora ochrony radiologicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; d) uprawnienia osób, które będą przeprowadzały prace określone w pkt. I.1 i I.4 Wymagań Zamawiającego; e) minimum 2 szt. referencji potwierdzających należyte wykonanie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w całości lub w części w każdym momencie bez podania przyczyny. Uwagi: VI. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - RODO informujemy, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Dyrektor i Prezes Sądu Rejonowego w Puławach z siedzibą w Puławach przy ulicy Lubelskiej 7. 2) Dane są zbierane w celu przeprowadzenia i udokumentowania postępowania ofertowego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy, aż do upływu okresu przedawnienia roszczeń z niej wynikających, a następnie dane będą archiwizowane przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa. 4) Pani/Panu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO.5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 6) Dodatkowe informacje o ochronie danych osobowych oraz informacja o wyznaczonym Inspektorze Ochrony Danych znajdują się na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Puławach (https://pulawy.sr.gov.pl/) w zakładce RODO. 7) Dane kontaktowe do IOD: iod@pulawy.sr.gov.pl, biuro@systemyzarzadzania.com.pl 8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu prawo do: a) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO, b) przenoszenia danych, o których mowa w art. 20 RODO, c) prawo sprzeciwu, o których mowa art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. Kontakt: Biuro Obsługi Interesantów 81 8885585 81 8885583 Szczegółowych informacji udziela: jacek.mogielnicki@pulawy.sr.gov.pl Pan Jacek Mogielnicki, |