Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót remontowych, inwestycyjnych oraz usługowych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Nasz Dom" w Rudzie Śląskiej ul. Kłodnicka 97 41-706 Ruda Śląska powiat: Ruda Śląska (32) 243 25 65 wew. 46, 26, 31, 34 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ruda Śląska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (32) 243 25 65 wew. |
Termin składania ofert: | 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie robót remontowych, inwestycyjnych oraz usługowych w 2023 i w I kwartale 2024 roku w podanych niżej rodzajach: - roboty dekarsko-blacharskie + roboty awaryjne, - roboty elektryczne i odgromowe, - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, C.O. i gazowe, - wymiana stolarki okiennej na PCV z nawiewnikami okiennymi, - drobne roboty elewacyjne przy użyciu sprzętu alpinistycznego, - przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej, - usługi projektowe i inżynierskie, - roboty drogowe i brukarskie (według potrzeb), - wycinka i nasadzenie drzew (wycinka i prześwietlenie, nasadzenie drzew i krzewów), Specyfikacja: Specyfikacja Przetargowa do pobrania w Dziale Technicznym GSM ,,Nasz Dom" w pokoju nr 119 w cenie 150,00 zł netto (184,50 zł brutto), płatność na rachunek BNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta 60 1750 0012 0000 0000 3410 7327 z dopiskiem ,,Konkurs ofert - specyfikacja". Składanie ofert: Oferty pisemne na poszczególne rodzaje robót należy złożyć w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Konkurs ofert z negocjacjami "Wykonanie robót remontowych, inwestycyjnych oraz usługowych w budynkach i obiektach administrowanych przez Górniczą Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Nasz Dom" Ruda Śląska w 2023r. i w I kwartale 2024r. -.............. (rodzaj robót)...................... - nie otwierać. Oferty należy dostarczyć osobiście do siedziby Zarządu Spółdzielni do pokoju nr 113 lub za pośrednictwem poczty na adres GSM ,,Nasz Dom" w Rudzie Śląskiej w nieprzekraczalnym terminie do 17.02.2023r. do godz. 14:00 Wymagania: W opisanej jak wyżej kopercie powinny znajdować się zamknięte, opieczętowane i opisane odrębne koperty zawierające: A) Koperta (nr 1) z opisem ,,część formalno-prawna" (zawierająca informacje, dokumenty, zaświadczenia oraz podpisany, odpowiedni projekt umowy - zał. Nr 1, zał. Nr 2, lub zał. Nr 3) do specyfikacji przetargowej w zależności od rodzaju wybranych robót. B) Koperta (nr 2) z opisem ,,część finansowa", w której należy umieścić wypełnione stosowne tabele w zależności od wybranych przez oferenta rodzajów robót. Zarząd Spółdzielni zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Kontakt: Wszelkie informacje na temat przetargu można uzyskać w siedzibie Spółdzielni pok. nr 119 lub pod numerem telefonu (32) 243 25 65 wew. 46, 26, 31, 34. |