Świadczenie usług obejmujących wykonanie robót energomechanicznych elektrycznych na...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług obejmujących wykonanie robót energomechanicznych elektrycznych na powierzchni

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A
ul. Towarowa 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
(+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 5570, tel.: 32 756 4937, tel.: 32 756 5701, tel.: 32 756 5760
helpdesk@logintrade.net
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: 50 000,00 PLN
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług obejmujących wykonanie robót energomechanicznych elektrycznych na powierzchni dla JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Zofiówka
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary
1. Świadczenie usług obejmujących wykonanie robót energomechanicznych elektrycznych na powierzchni dla JSW S.A. KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch Zofiówka 1 pakiet

Dokument nr: 012/R/23, 6362

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-02-14 10:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-07 23:59
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, Ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
- w formie wiadomości e-mail, jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.
- w formie elektronicznej, składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. W tytule wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Realizacja umowy trwać będzie 14 miesięcy od daty protokolarnego rozpoczęcia świadczenia usług. Podpisanie protokołu nastąpi w terminie do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4937.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: uslugi@zwp.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: uslugi@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest Pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po przeprowadzeniu licytacji Komisja Przetargowa wzywa Wykonawców do rozpisania Pakietu na poszczególne pozycje, suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.
8. Z treścią zarządzenia nr 180/2020 Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego KWK Borynia-Zofiówka w Jastrzębiu-Zdroju dotyczącym zasad współpracy, koordynacji i nadzoru robót wykonywanych przez zewnętrzne podmioty gospodarcze na rzecz KWK Borynia-Zofiówka można zapoznać się u osób wskazanych do kontaktu ws. przedmiotu zamówienia w niniejszym ogłoszeniu.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w umowie przekroczy kwotę 15 000 złotych brutto. Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielnej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielnej płatności.
3. Wykonawca, jeżeli jest czynnym podatnikiem VAT oświadcza, że nr rachunku bankowego wskazany na fakturach został umieszony w wykazie, o którym mowa w art. 96b ustawy z dnia llmarca 2004r. o podatku od towarów i usług.
4. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie przez Wykonawcę faktur w formie elektronicznej począwszy od daty wskazanej w pisemnym Oświadczeniu o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną i na zasadach w nim opisanych. Wzór Oświadczenia został opublikowany na stronie o adresie: https://www.isw.pl/dla-kontrahentow/dokumenty-do-pobrania/ (Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych - dostawca). Dla ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) nie jest wymagane uzyskanie Oświadczenia o akceptacji przesyłania faktur drogą elektroniczną.
5. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
6. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., KWK Borynia-Zofiówka-Bzie Ruch ,,Zofiówka", ul. Rybnicka 6,
44-335 Jastrzębie-Zdrój.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
8. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego - miesięcznego.
9. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będzie w okresach miesięcznych w oparciu o zestawienie dniówek zawierające ilość przepracowanych dniówek potwierdzone przez Dział RCP KWK ,,Borynia-Zofiówka-Bzie" Ruch ,,Zofiówka".
10. Podstawą do wystawienia faktur częściowych będą pozytywne protokoły odbioru prac podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego, stanowiący jej integralną część.
11. Wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie powiększone o należny podatek VAT według stawki wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
12. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, odnoszącej się do usługi, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie o wysokość zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. Zmiana wynagrodzenia brutto nie będzie zmianą umowy i nie będzie skutkowała zmianą wynagrodzenia netto.
13. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
14. Wartość umowy (w tym wartości jednostkowe), nie będzie waloryzowana w czasie jej trwania.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z
załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 50 000,00 PLN
Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: 07.02.2023 r. do 07.05.2023 r.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 012/R/23".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. ,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUWJSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUWJSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUWJSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Zaakceptowane oświadczenia zawarte w załączniku nr 1.
3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
4. Dokumenty wskazane w Specyfikacji technicznej - załącznik nr 2
5. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty:
5.1. Wykonawca dostarczy wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu przetargu z podaniem odpowiednich kwalifikacji, uprawnień potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania.
a. Wykonawca przedstawi 5 osób posiadających wymagane przepisami kwalifikacje przewidziane do realizacji
robót objętych zamówieniem, posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się co najmniej:
- eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż lkV,
- aparaturą kontrolno-pomiarową oraz urządzeniami i instalacjami automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w powyższym pkt na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 r. Nr 89, póz. 828 z późn. zm.),
b. Wykonawca przedstawi 5 osób posiadających wymagane przepisami kwalifikacje przewidziane do realizacji robót objętych zamówieniem, posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się co najmniej:
- eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż lkV,
- eksploatacją urządzeń instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej lkV,
- aparaturą kontrolno-pomiarową oraz urządzeniami i instalacjami automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w powyższym pkt na stanowisku eksploatacji
w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 r. Nr 89, póz. 828 z późn. zm.).
c. Wykonawca przedstawi 2 osoby ruchu w specjalności elektrycznej na powierzchni posiadające wymagane przepisami kwalifikacje wydane przez właściwy organ nadzoru górniczego lub wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego oraz dodatkowo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się co najmniej:
- eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż lkV
- eksploatacją urządzeń instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej lkV,
- aparaturą kontrolno-pomiarową oraz urządzeniami i instalacjami automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w w/w pkt., na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 r. Nr 89, póz. 828 z późn. zm.)
d. Wykonawca przedstawi co najmniej 1 osobę o kwalifikacjach pracownika służby bhp (zgodnie
z § 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy).
6. Wykaz co najmniej jednej usługi wskazującej, że Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) wykonał lub wykonuje roboty energomechaniczne elektryczne na powierzchni lub inne roboty, których rozliczenie odbywało
się lub odbywa się w oparciu o dniówki elektromontera, w zakładach górniczych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
- W/w wykaz winien zawierać przedmioty wykonanych usług, daty wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana.
7. Wykonawca dostarczy Kopie referencji bądź innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie usługi były wykonane, potwierdzające należyte wykonanie usługi.
Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty w formie określonej w Regulaminie:
- § 17 ust. 5 - skan pełnomocnictwa,
- § 17 ust. 6 - pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG (wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: uslugi@zwp.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Kontakt:
Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:
(+48) 71 787 35 34
helpdesk@logintrade.net
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Usługi, Weronika Mularczyk nr tel.: 32 756 4937; e-mail:uslugi@zwp.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Rafał
Wojaczek nr tel.: 32 756 5760; Tomasz Wyroba nr tel.: 32 756 5701; Andrzej Dziuk nr tel.: 32 756 5570

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii