Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa elementów konstrukcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
HRAPKOWICZ PIOTR KAROL "MONAGRAPH STUDIO" Dworska 9A 32-651 Nowa Wieś powiat: oświęcimski 602 760 775 piotr@strefauslug3d.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144785 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowa Wieś |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 602 760 775 |
Termin składania ofert: | 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Automatyczna linia do wykonywania główek wypukłych, wykorzystywanych przy montażu kalendarzy trójdzielnych" Powstaje w kontekście projektu RPMP.01.02.01-12-0097/20 - Automatyczna linia do wykonywania główek wypukłych, wykorzystywanych przy montażu kalendarzy trójdzielnych Część 1 zakup i dostawa elementów konstrukcyjnych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów konstrukcyjnych zgodnie ze specyfikacją wymaganych parametrów technicznych wymienioną w załączonym Zapytaniu ofertowym (pkt.II) i załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego. Wymagane jest spełnienie wszystkich w/w wymaganych parametrów technicznych. W przypadku niespełnienia choćby jednego parametru , oferta będzie odrzucona. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie analizy złożonych przez Oferenta dokumentów, w szczególności w zakresie załącznika nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego Oświadczenie parametry techniczne. Zamawiający wymaga również aby oferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Zakres zamówienia obejmuje transport przedmiotu dostawy do miejsca realizacji projektu (32-651Nowa Wieś, Ul. Dworska 9A). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku,według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Zamawiający wymaga również zapewnienia terminu dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż w terminie 21 dni liczony od dnia następnego po dniu podpisania umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Cena musi zawierać: wszystkie w/w elementy konstrukcyjne i ich transport do miejsca realizacji projektu. Okres gwarancji - CPV: 19510000-4, 30195800-0, 30237475-9, 31110000-0, 31161000-2, 31214190-7, 31682100-1, 31700000-3, 39132400-0, 42122450-9 Dokument nr: 2023-16047-144785, 3 RPOWM 1.2.1/2023 Otwarcie ofert: 3. Oferty zostaną otwarte w dniu 10 lutego 2023r., o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-09 Miejsce oraz termin składania ofert oraz data wyboru Oferenta 1. Oferta powinna zostać przesłana w formie skanu podpisanego załącznika nr 1 , 2 i 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego na adres mailowy: piotr@strefauslug3d.pl lub złożona w formie papierowej w zaklejonej kopercie osobiście w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 32-651 Nowa Wieś , Ul. Dworska 9A lub poprzez kuriera/pocztę (za termin złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego) lub poprzez moduł Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: upływa z dniem 09 lutego 2023r.,, oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat oświęcimski Gmina Kęty Miejscowość Nowa Wieś Wymagania: Zamówienia uzupełniające brak Warunki zmiany umowy Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania 1. Umowa z Oferentem będzie sporządzona w oparciu o treść niniejszego Zapytania Ofertowego, przedstawioną ofertę. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków i postanowień umowy w następujących przypadkach a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności oraz przyczyn wystąpienia przeszkód formalno-prawnych niezależnych od stron umowy, b) gdy wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (np. klęska żywiołowa, epidemia). Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Oferenta do ich dokonania. Wszelkie zmiany w umowie, która zostanie zawarta w wyniku postępowania, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Opis sposobu przygotowywania ofert 1. Oferty winne być złożone na Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. 2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki , o których mowa w Zapytaniu Ofertowym. 3. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia tj. obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia. 5. Cenę oferty stanowić będzie wartość netto wpisana na Formularzu Ofertowym ( załącznik nr 1 ) za całość przedmiotu zamówienia. 6. Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich lub EUR z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwotę należy przedstawić w wartościach netto, VAT, brutto. 7. Oferta winna być napisana w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta. W razie wątpliwości uznaje się , iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w PLN i EUR. Oferty złożone w EUR zostaną przeliczone po średnim kursie NBP z dnia upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający wyklucza z postępowania Oferenta, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe na podstawie obiektywnie dostępnych danych. W takim przypadku ofertę uznaje się za odrzuconą. 10. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Oferenta składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty i oświadczenia wymagane do przedłożenia przez Oferenta wraz z ofertą 1. Oferta musi być złożona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania -Formularz ofertowy 2. Oferent składa wypełnione Oświadczenie o braku powiązań zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania 3. Oferent składa załącznik Oświadczenie Parametry techniczne zgodnie ze wzorem stanowiącym z załącznik nr 3 do niniejszego zapytania 4. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty oraz niezwłocznie zamieści informację o dokonanym wyborze na stronie internetowej : https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, a także prześle informacje mailowo do Oferenta, którego oferta została wybrana. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami 1. Ewentualne pytania i niejasności w sprawie postępowania, mogą być wyjaśniane drogą e-mailową lub telefonicznie lub poprzez moduł Baza Konkurencyjności. Dodatkowych wyjaśnień w sprawie postępowania udzielać będzie Piotr Hrapkowicz -telefon 602 760 775 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00, adres email : piotr@strefauslug3d.pl 2. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści wpłynie na mniej niż 2 dni przed terminem składania ofert. 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść niniejszego Zapytania. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieści stosowną informację na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ . 4. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana (opublikowana) Oferentom na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci , którzy nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta tego warunku, według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie Oświadczenia podpisanego wraz z Formularzem Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Informacja na temat zakresu wykluczenia 1. Wykluczone zostaną oferty nie spełniające wymagań technicznych oraz warunków i wymogów formalnych opisanych w Zapytaniu Ofertowym, w tym w Załącznikach. 2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Pozostałe istotne postanawiania 1. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę o treści odpowiadającej złożonej ofercie, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający złoży zamówienie/podpisze umowę z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę (z uwzględnieniem Kryteriów wyboru oferty), z zastrzeżeniem pkt 3 poniżej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie do momentu rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania. 4. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego uprawnienia. W tym zakresie Oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń. 5. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad. 6. Odrzuceniu podlegają oferty sporządzone w sposób niezgodny z pkt. V zapytania ofertowego i nie zawierające kompletu wymaganych w nim dokumentów i oświadczeń 7. Odrzuceniu podlegają także oferty, których zakres nie obejmuje całości przedmiotu zamówienia Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-01 Data ostatniej zmiany 2023-02-01 13:03:54 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Ocena oferty będzie dokonywana w ramach kryterium "cena netto" według następujących zasad: Kryterium K1 : Cena netto ( waga kryterium 80%) K1 = K1min/K1of x 80 pkt. gdzie: K 1 min - cena z oferty z najniższą ceną netto K 1 of - cena netto badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium K2: termin dostawy (nie dłużej niż 21 dni) wyrażony w dniach ( waga kryterium 20% ) liczony od dnia następnego po dniu podpisania umowy, K2 = K2min/(K2 of) x 20 pkt. gdzie: K2 min - termin dostawy w ofercie z najkrótszym terminem dostawy K2 of - termin dostawy w badanej ofercie Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: HRAPKOWICZ PIOTR KAROL "MONAGRAPH STUDIO" , 32-651 Nowa Wieś , ul. Dworska 9A - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. E RODO w celu związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym - okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania; - podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest dobrowolne, ale ich brak uniemożliwi udział w niniejszym zapytaniu ofertowym - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zapytania ofertowego ani zmianą umowy ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Hrapkowicz tel.: 602 760 775 e-mail: piotr@strefauslug3d.pl |