Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2023-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wrocławska 24 45-701 Opole powiat: Opole 77 4511034 ZAP_Opole@zus.pl https://portal.smartpzp.pl/zus |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 77 4511034 |
Termin składania ofert: | 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Strzelce Opolskie Krótki opis przedmiotu zamówienia dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Inspektoratu ZUS w Strzelcach Opolskich przy Ul. K. Miarki 2a 1) Roboty budowlane: a) wykonanie posadowienia jednostek zewnętrznych VRF na fragmencie dachu nad parterem, b) drobne prace budowlane (uzupełnienia tynków, malowanie, itd.). 2) Roboty sanitarne: a) demontaż i utylizacja dwóch zestawów urządzeń klimatyzacyjnych w dwóch pomieszczeniach technicznych (serwerownia, UPS) b) demontaż i utylizacja dwóch zestawów urządzeń klimatyzacyjnych ściennych oraz dwóch urządzeń klimatyzacyjnych kasetonowych na Sali Obsługi Klientów, c) montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji w systemach: o VRF - układ K-1 i K-2 dla pomieszczeń biurowych na parterze, I i II piętrze oraz magazynu dokumentacji w obiegu bieżącym (pom. nr 17), (K-1: 10 jednostek wewnętrznych, 1 jednostka zewnętrzna, K-2: 14 jednostek wewnętrznych, 1 jednostka zewnętrzna), o Multi-Split dla Sali Obsługi Klientów (dwa zestawy K-3 i K-4, zestaw K-3: 2 jednostki wewnętrzne i 1 jednostka zewnętrzna, zestaw K-4: 2 jednostki wewnętrzne i 1 jednostka zewnętrzna), o Split dla pomieszczenia UPS (dwa zestawy: 1 jednostka wewnętrzna i 1 jednostka zewnętrzna, praca ciągła naprzemienna), o Split dla pomieszczenia serwerowni (dwa zestawy: 1 jednostka wewnętrzna i 1 jednostka zewnętrzna, praca ciągła naprzemienna), d) wykonanie instalacji chłodniczej z rur miedzianych chłodniczych, e) wykonanie instalacji odpływu skroplin, podłączenie do instalacji kanalizacji, f) uruchomienie klimatyzatorów i osiągnięcie planowanych parametrów pracy. 3) Roboty elektryczne: a) okablowanie klimatyzatorów wewnętrznych i zewnętrznych, b) montaż kontaktronów w każdym oknie w pomieszczeniu i podłączenie do jednostki wewnętrznej (z wyjątkiem pomieszczeń technicznych - serwerownia, UPS), c) montaż rozdzielnicy bezpiecznikowej klimatyzacji, podłączenie do rozdzielnicy głównej, zabudowa nowego zabezpieczenia, d) wymiana 6 wkładek bezpiecznikowych w złączu kablowym (wkładka bezpiecznikowa mocy NH1 80A gG 500V), e) wykonanie pomiarów rezystancji izolacji oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej. CPV: 39717200-3, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45317000-2, 45330000-9-, 45331000-6, 45331220-4, 45332400-7 Dokument nr: 2023/BZP 00077284, 240000/271/2/2023-ZAP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/zus 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w pkt.1.5. SWZ oraz pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala: Ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. II.Pani/ Pana dane osobowe jako oosoby reprezentującej Wykonawcę (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, umocowanie do reprezentowania), oosoby będącej członkiem personelu Wykonawcy (imię i nazwisko, nr telefonu, adres poczty elektronicznej).zostały nam przekazane przez ..........III.Pani/Pana dane osobowe jako osoby reprezentującej Wykonawcę są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów regulujących zasady reprezentacji (w szczególności ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ), a także w związku z bieżącą realizacją Umowy .... oraz w celu przeprowadzania czynności audytowych i kontrolnych.IV.Pani/Pana dane osobowe jako osoby będącej członkiem personelu Wykonawcy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w związku z bieżącą realizacją Umowy .... oraz nałożonymi na administratora obowiązkami związanymi z weryfikacją niezbędnych uprawnień, kwalifikacji i innych okoliczności faktycznych związanych z postępowaniem, którymi muszą wykazać się osoby fizyczne wskazane przez Wykonawcę oraz w celu przeprowadzania czynności audytowych i kontrolnych. V.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, które w ramach sprawowania uprawnień kontrolnych lub nadzoru nad Zamawiającym zażądają udostępniania Umowy wraz z załącznikami i którym Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia zawartej Umowy na podstawie przepisów prawa. VI.Dane osobowe mogą zostać udostępnione kancelariom prawnym, firmom doradczym i dostawcom systemów informatycznych, z którymi współpracuje administrator. VII.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 10 lat licząc od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia realizacji Umowy, co jest związane z czasem w jakim Umowa podlega wykonaniu oraz obowiązkowi jej archiwizacji. VIII.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. IX.Posiada Pani/Pan: 1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; X.Nie przysługuje Pani/Panu: 1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. XI.W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w następujący sposób: 1)listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, 2)przez e-mail: ODO@zus.pl. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-16 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 240000/271/2/2023-ZAP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Inspektoratu ZUS w Strzelcach Opolskich przy ul. K. Miarki 2a 1) Roboty budowlane: a) wykonanie posadowienia jednostek zewnętrznych VRF na fragmencie dachu nad parterem, b) drobne prace budowlane (uzupełnienia tynków, malowanie, itd.). 2) Roboty sanitarne: a) demontaż i utylizacja dwóch zestawów urządzeń klimatyzacyjnych w dwóch pomieszczeniach technicznych (serwerownia, UPS) b) demontaż i utylizacja dwóch zestawów urządzeń klimatyzacyjnych ściennych oraz dwóch urządzeń klimatyzacyjnych kasetonowych na Sali Obsługi Klientów, c) montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji w systemach: o VRF - układ K-1 i K-2 dla pomieszczeń biurowych na parterze, I i II piętrze oraz magazynu dokumentacji w obiegu bieżącym (pom. nr 17), (K-1: 10 jednostek wewnętrznych, 1 jednostka zewnętrzna, K-2: 14 jednostek wewnętrznych, 1 jednostka zewnętrzna), o Multi-Split dla Sali Obsługi Klientów (dwa zestawy K-3 i K-4, zestaw K-3: 2 jednostki wewnętrzne i 1 jednostka zewnętrzna, zestaw K-4: 2 jednostki wewnętrzne i 1 jednostka zewnętrzna), o Split dla pomieszczenia UPS (dwa zestawy: 1 jednostka wewnętrzna i 1 jednostka zewnętrzna, praca ciągła naprzemienna), o Split dla pomieszczenia serwerowni (dwa zestawy: 1 jednostka wewnętrzna i 1 jednostka zewnętrzna, praca ciągła naprzemienna), d) wykonanie instalacji chłodniczej z rur miedzianych chłodniczych, e) wykonanie instalacji odpływu skroplin, podłączenie do instalacji kanalizacji, f) uruchomienie klimatyzatorów i osiągnięcie planowanych parametrów pracy. 3) Roboty elektryczne: a) okablowanie klimatyzatorów wewnętrznych i zewnętrznych, b) montaż kontaktronów w każdym oknie w pomieszczeniu i podłączenie do jednostki wewnętrznej (z wyjątkiem pomieszczeń technicznych - serwerownia, UPS), c) montaż rozdzielnicy bezpiecznikowej klimatyzacji, podłączenie do rozdzielnicy głównej, zabudowa nowego zabezpieczenia, d) wymiana 6 wkładek bezpiecznikowych w złączu kablowym (wkładka bezpiecznikowa mocy NH1 80A gG 500V), e) wykonanie pomiarów rezystancji izolacji oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: - Cena [K1] - 60 % - Gwarancja [K2] -40% 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) Wykonawca spełni warunek (w zakresie zdolności technicznej) jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zakończył (rozpoczęcie robót może mieć miejsce wcześniej) co najmniej jedną robotę instalacyjną obejmującą swym zakresem montaż klimatyzacji / tylko branża instalacyjna/ , o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Ww. robota instalacyjna musi być wykonana w sposób należyty. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót wykonywanych w ramach różnych umów w celu osiągnięcia wymaganej wartości. 2) Wykonawca spełni warunek (w zakresie zdolności technicznej) jeżeli będzie posiadał certyfikat FGAZ dla przedsiębiorców oraz certyfikat FGAZ dla personelu, o którym mowa w punkcie 4.1.1.4., 3), e) wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. 2022, poz. 1392). 3) Wykonawca spełni warunek (w zakresie zdolności zawodowej) jeżeli wykaże, że dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy będzie dysponował: a) osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności kierownika robót elektrycznych, która spełnia następujące wymagania: ? posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej (określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem w szczególności art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117) lub zostały nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem że zostaną one nadane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej), ? posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, b) osobą zdolną do wykonywania funkcji i czynności kierownika robót instalacyjnych, która spełnia następujące wymagania: ? posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej (określone obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne dokumenty upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem w szczególności art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117) lub zostały nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem że zostaną one nadane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej), ? posiada zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. c) co najmniej 1 osobą kierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI (,,E") w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022, poz. 1392) d) co najmniej 1 osobą kierowaną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU (,,D") w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022, poz. 1392) e) co najmniej 1 osobą kierowaną do realizacji zamówienia posiadającą certyfikat FGAZ ,,dla personelu" wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. 2022, poz. 1392). Certyfikat zobowiązany jest posiadać personel wykonujący czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy- zał. nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: - Cena [K1] - 60 % - Gwarancja [K2] -40% 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |