Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyposażenie pracowni |
Data zamieszczenia: | 2023-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT NOWOSOLSKI MONIUSZKI 3 67-100 Nowa Sól powiat: nowosolski www.sekretariat@powiat-nowosolski.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/723345 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Nowa Sól |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Nowosolskim - wyposażenie pracowni( pracownie elektryczne i montażu energetycznego-2cz.) Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 1 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI ELEKTRYCZNYCH CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV) o 44510000 - 8 Narzędzia o 44512000 - 2 Różne narzędzia ręczne o 42652000 - 1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne o 39290000 - 1 Wyposażenie różne o 39162100 - 6 Pomoce dydaktyczne 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni komputerowej mechanik pojazdów samochodowych w ramach projektu ,, Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Nowosolskim " . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca dostawy oraz warunki płatności określają : 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się : Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni elektrycznych (dla Części nr 1); Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni montażu energetycznego ( dla Części nr 2 ); 2) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 4 do SWZ. 3. Równoważność Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub innych dokumentach zamówienia norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i system referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania ,,lub równoważna". Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający nie odrzuci oferty, jeśli proponowane w ofercie rozwiązania (udowodnione przez wykonawcę za pomocą przedmiotowych środków dowodowych) w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ 2 - WYPOSAŻENIE PRACOWNI MONTAŻU ENERGETYCZNEGO CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV) o 44510000 - 8 Narzędzia o 44512000 - 2 Różne narzędzia ręczne o 42652000 - 1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne o 39290000 - 1 Wyposażenie różne o 39162100 - 6 Pomoce dydaktyczne 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni komputerowej mechanik pojazdów samochodowych w ramach projektu ,, Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Nowosolskim " . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, odbioru, miejsca dostawy oraz warunki płatności określają : 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ ), na który składa się : Załącznik nr 1.1. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni elektrycznych (dla Części nr 1); Załącznik nr 1.2. - Specyfikacja techniczna wyposażenia pracowni montażu energetycznego ( dla Części nr 2 ); 2) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 4 do SWZ. 3. Równoważność Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub innych dokumentach zamówienia norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i system referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania ,,lub równoważna". Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający nie odrzuci oferty, jeśli proponowane w ofercie rozwiązania (udowodnione przez wykonawcę za pomocą przedmiotowych środków dowodowych) w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. CPV: 44510000-8, 44512000-2,42652000-1,39290000-1,39162100-6 Dokument nr: 2023/BZP 00077965, IF.272.5.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5) Osobą uprawnioną do komunikowania się w zakresie zagadnień związanych z prowadzoną procedurą jest Elżbieta Wasik lub osoba ją zastępująca 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nowej Soli . Kontakt z administratorem: 1. Osobiście, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowej Soli 2. telefonicznie: 68 458 68 00 3. pisemnie: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, Ul. Moniuszki 3, 67 100 Nowa Sól lub na adres poczty elektronicznej: poczta@powiat-nowosolski.pl Inspektor Ochrony Danych W Starostwie Powiatowym w Nowej Soli został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@powiat-nowosolski.plCele przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych, podanie danych Dane będą przetwarzaneprzezStarostwo Powiatowe w Nowej Soli w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO n apodstawie: o Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznychDane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Odbiorcy danych Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. Prawa osoby, którejPrzysługujące prawa: Nr postępowania : IF.272.8.2022 dane dotyczą - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa nie mające zastosowania: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723345 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |