Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mieroszów
Plac Niepodległości 1
58-350 Mieroszów
powiat: wałbrzyski
tel. 74 30 30 188
zamowienia@mieroszow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Mieroszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 74 30 30 188
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego
Gminy Mieroszów"
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania
pn.: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mieroszów" w okresie wykonania robót
budowlanych oraz w okresie obowiązywania gwarancji, zgodnie z dokumentacją projektową,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapytaniem ofertowym oraz
umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcą i zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, tj. kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna Zadania, rozliczenie środków
przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, których dotyczy pełnienie zastępstwa inwestycyjnego,
określa dokumentacja projektowa, udostępniona przez Zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/685455
Wartość robót budowlanych zadania: 1.420.370,36 zł brutto
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należą w szczególności:
a) Zgodnie z art. 25 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021 poz. 2351):
1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej;
2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu
tych robót wyrobów zgodnie z art. 10;
3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych
i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych
obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie
inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
b) jak również:
1. przekazanie Wykonawcy robót, przy udziale Zamawiającego, placu budowy,
2. potwierdzenie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy,w tym gotowości odbioru,
3. składanie, na życzenie Zamawiającego, sprawozdań z postępu robót oraz zgłaszanie
ewentualnych zagrożeń wykonania robót w terminach określonych w harmonogramie
robót,
4. sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę inwestycji, odpowiednich
dokumentów, zaświadczeń, uprawnień, atestów, wyników badań, itp. dokumentów
niezbędnych do przeprowadzenia odbioru inwestycji,
5. opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia,
proponowanych przez wykonawcę inwestycji lub Zamawiającego,
6. przybycie na budowę na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy
robót,
7. administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami robót
na Zadaniu.
8. wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających
z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa
budowlanego z aktami wykonawczymi,
9. reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji umowy wobec władz, urzędów,
sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem
budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji,
zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń,
10. pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego w okresie rękojmi za wady wynikającej
z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót.

4. Warunki udziału
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wy-
konania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami
posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego w:
- specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych,
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać w terminie do dnia: 10.02.2023 r. na adres e-mail: zamowienia@mieroszow.pl
lub przesłać/przekazać do siedziby Zamawiającego - pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, (Biuro
Obsługi Klienta pok. nr 1- w przypadku składania ofert osobiście), (liczy się data wpływu). Oferta
winna być sporządzona zgodnie z treścią formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego.
Wraz z ofertą Wykonawca przedkłada wykaz osób - według załącznika nr 2, które będą
uczestniczyły w realizacji zadania.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w przypadku wystąpienia
szczególnych okoliczności.Załączniki:
Formularz oferty - zał. nr 1
Wykaz osób - zał. nr 2
Projekt umowy
Otrzymują wykonawcy wg rozdzielnika
Zatwierdzam:
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Informuję, że zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE informuję, że:
? Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Mieroszowie z siedzibą przy Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów,
? Urząd miejski w Mieroszowie powołał Inspektora ochrony danych, kontakt z Inspektorem ochrony danych, w sprawach przetwarzania danych i
realizacji państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej urzad@mieroszow.pl oraz adresem korespondencyjnym Urzędu
Miejskiego w Mieroszowie,
? Dane będą przetwarzane wyłącznie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (ocena
ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty udzielenia zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy, realizacji i rozliczenia zamówienia, archiwizacji
dokumentacji, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielenia zamówień
publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych,
? Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub od innych podmiotów, na których zasoby
powołuje się wykonawca; przetwarzanie danych obejmuje w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON oraz inne dane osobowe podane
przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie
przedmiotowego zamówienia publicznego,
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w
interesie publicznym, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o informacji
publicznej z dnia 6 września 2001, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz operator pocztowy/kurier; inne podmioty, z
którymi Administrator zawarł umowy powierzenia danych (w tym świadczących usługi prawnicze, audytowi, informatyczne, niszczenia
dokumentów),
? Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres określony w JRWA Urzędu Miejskiego w Mieroszowie,
? Nie podanie w/w danych osobowych będzie skutkowało nie przyznaniem świadczeń bądź realizacji usługi,
? Przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,
prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, (jeżeli
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
? Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
? Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz tradycyjny i nie będą profilowane.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W myśl art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2019) oraz zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie zapraszam do składania
ofert.
1. Przedmiot Zamówienia
Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego
Gminy Mieroszów"

Dokument nr: BR.271.10.2023

Składanie ofert:
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać w terminie do dnia: 10.02.2023 r. na adres e-mail: zamowienia@mieroszow.pl
lub przesłać/przekazać do siedziby Zamawiającego - pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, (Biuro
Obsługi Klienta pok. nr 1- w przypadku składania ofert osobiście), (liczy się data wpływu). Oferta
winna być sporządzona zgodnie z treścią formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego.
Wraz z ofertą Wykonawca przedkłada wykaz osób - według załącznika nr 2, które będą
uczestniczyły w realizacji zadania.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia
- Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy.
Planowany termin zakończenia robót objętych nadzorem: 370 dni od dnia popisania umowy
z Wykonawcą robót - planowany termin zawarcia umowy: luty 2023 r.
- Termin zakończenia: z dniem całkowitego rozliczenia finansowego zakończonych robót
budowlanych.
Okres rękojmi za wady zaczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
i trwać będzie maksymalnie 60 miesięcy.

Wymagania:
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania
pn.: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mieroszów" w okresie wykonania robót
budowlanych oraz w okresie obowiązywania gwarancji, zgodnie z dokumentacją projektową,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapytaniem ofertowym oraz
umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcą i zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, tj. kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna Zadania, rozliczenie środków
przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, których dotyczy pełnienie zastępstwa inwestycyjnego,
określa dokumentacja projektowa, udostępniona przez Zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/685455
Wartość robót budowlanych zadania: 1.420.370,36 zł brutto
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należą w szczególności:
a) Zgodnie z art. 25 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021 poz. 2351):
1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej;
2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu
tych robót wyrobów zgodnie z art. 10;
3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych
i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych
obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie
inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
b) jak również:
1. przekazanie Wykonawcy robót, przy udziale Zamawiającego, placu budowy,
2. potwierdzenie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy,w tym gotowości odbioru,
3. składanie, na życzenie Zamawiającego, sprawozdań z postępu robót oraz zgłaszanie
ewentualnych zagrożeń wykonania robót w terminach określonych w harmonogramie
robót,
4. sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę inwestycji, odpowiednich
dokumentów, zaświadczeń, uprawnień, atestów, wyników badań, itp. dokumentów
niezbędnych do przeprowadzenia odbioru inwestycji,
5. opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia,
proponowanych przez wykonawcę inwestycji lub Zamawiającego,
6. przybycie na budowę na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy
robót,
7. administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami robót
na Zadaniu.
8. wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających
z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa
budowlanego z aktami wykonawczymi,
9. reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji umowy wobec władz, urzędów,
sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem
budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji,
zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń,
10. pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego w okresie rękojmi za wady wynikającej
z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót.
3. Termin wykonania zamówienia
- Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy.
Planowany termin zakończenia robót objętych nadzorem: 370 dni od dnia popisania umowy
z Wykonawcą robót - planowany termin zawarcia umowy: luty 2023 r.
- Termin zakończenia: z dniem całkowitego rozliczenia finansowego zakończonych robót
budowlanych.
Okres rękojmi za wady zaczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
i trwać będzie maksymalnie 60 miesięcy.
4. Warunki udziału
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wy-
konania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami
posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego w:
- specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych,

Uwagi:
6. Kryterium oceny ofert
Cena - 100%

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w przypadku wystąpienia
szczególnych okoliczności.Załączniki:
Formularz oferty - zał. nr 1
Wykaz osób - zał. nr 2
Projekt umowy
Otrzymują wykonawcy wg rozdzielnika
Zatwierdzam:
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Informuję, że zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE informuję, że:
? Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Mieroszowie z siedzibą przy Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów,
? Urząd miejski w Mieroszowie powołał Inspektora ochrony danych, kontakt z Inspektorem ochrony danych, w sprawach przetwarzania danych i
realizacji państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej urzad@mieroszow.pl oraz adresem korespondencyjnym Urzędu
Miejskiego w Mieroszowie,
? Dane będą przetwarzane wyłącznie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (ocena
ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty udzielenia zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy, realizacji i rozliczenia zamówienia, archiwizacji
dokumentacji, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielenia zamówień
publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych,
? Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub od innych podmiotów, na których zasoby
powołuje się wykonawca; przetwarzanie danych obejmuje w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON oraz inne dane osobowe podane
przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie
przedmiotowego zamówienia publicznego,
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w
interesie publicznym, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o informacji
publicznej z dnia 6 września 2001, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz operator pocztowy/kurier; inne podmioty, z
którymi Administrator zawarł umowy powierzenia danych (w tym świadczących usługi prawnicze, audytowi, informatyczne, niszczenia
dokumentów),
? Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres określony w JRWA Urzędu Miejskiego w Mieroszowie,
? Nie podanie w/w danych osobowych będzie skutkowało nie przyznaniem świadczeń bądź realizacji usługi,
? Przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,
prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, (jeżeli
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
? Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
? Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz tradycyjny i nie będą profilowane.

Kontakt:
BR.271.10.2023
Mieroszów, dnia 02.02.2023 r.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii