Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup koparki gąsienicowej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Usługi Transportowe Artur Kotarski Polska Wieś 47 11-700 Polska Wieś powiat: mrągowski 601 674 819 artkop74@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145021 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Polska Wieś |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 601 674 819 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPWM.13.01.00-28-0087/22 - Budowanie odporności firmy Wnioskodawcy na przyszłe kryzysy poprzez zakup innowacyjnej koparki gąsienicowej. Część 1 Zakup Koparki gąsienicowej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki gąsienicowej o następujących parametrach : Maszyna: - koparka o masie roboczej w przedziale 22. - 24t, - silnik 6-cylindrowy spełniający nową aktualną normę emisji spalin Stage V, - moc max silnika: min. 195 KM, - wydajność pomp: min. 2 x 220 l/min., - wysięg - pojedynczy / monoblok, - system autodiagnostyki, - szerokość gąsienic: min. 700mm, - instalacja hydrauliczna pod młot / łyżkę przesiewającą, - szybkozłącze hydrauliczne do zmiany łyżki, - kamera cofania, - gwarancja: min. 12 miesięcy lub 2000 mth. Osprzęt: - łyżka przesiewająca bębnowa dopasowana do masy koparki, - łyżka kopiąca z zębami o pojemności min. 1.30m3 (SAE). Okres gwarancji minimum 12 miesięcy lub 2000 mth CPV: 43300000-6 Dokument nr: 2023-45246-145021 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat mrągowski Gmina Mrągowo Miejscowość Polska Wieś Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w następujących przypadkach: a. Zmiany terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu realizacji umowy wynikające z postanowień umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim w Olsztynie, w tym, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia; b. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy; c. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz Oferenta; d. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); e. Zmian nazwy, siedziby firmy, zmiany teleadresowe, ilości i numerów kont bankowych Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe); f. Zmiany osób reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron; g. Zmian przepisów obowiązującego prawa dotyczącego umowy; h. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym; i. Zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach; j. Zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy; k. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; l. Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego. Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek, 2. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach, 3. ubezpieczenie OC minimum na równowartość maszyny Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Referencje poświadczające dostawę co najmniej jednego podobnego urządzenia w okresie ostatnich 12 miesięcy. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-03 Data ostatniej zmiany 2023-02-03 08:03:35 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 50% (cena netto oferty) W ramach kryterium można otrzymać max. 50 pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma 50 pkt. Szczegóły obliczania wartości punktowej przedstawiono w załączniku Zapytanie ofertowe. Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji - 30% W ramach kryterium można otrzymać max. 30 pkt. Szczegóły obliczania wartości punktowej przedstawiono w załączniku Zapytanie ofertowe. Czy kryterium cenowe NIE Opis Dostawa -20% W ramach kryterium można otrzymać max. 20 pkt. ZŁOŻENIE OFERTY Z TERMINEM DOSTAWY PO 30 MARCA 2023 ROKU- POWODUJE AUTOMATYCZNE WYKLUCZENIE OFERTY. Szczegóły przedstawiono w załączniku Zapytanie ofertowe. Kontakt: Osoby do kontaktu Artur Kotarski tel.: 601 674 819 e-mail: artkop74@gmail.com |