Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie przecieków do pomieszczenia elektrycznego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ministerstwo Finansów Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa powiat: Warszawa tel.: +48 532 742 047 zbigniew.turlo@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 532 742 04 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usunięcie przecieków do pomieszczenia elektrycznego nr 30 znajdującego się w garażu budynku Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu przecieków do pomieszczenia elektrycznego nr 30 znajdującego się w garażu budynku Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. 2. Szczegółowy zakres robót, wymagania oraz sposób wykonania prac, o których mowa w ust. 1, określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 3. Wykonawca będzie prowadził prace w czynnym obiekcie biurowym całodobowo, w dni robocze i dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub innej podobnej uciążliwości dla użytkowników budynku będą prowadzone w dni robocze w godz.ch od 18.00 do 07.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy. O ostatecznej kwalifikacji robót co do znacznego natężenia hałasu, zapylenia lub innej uciążliwości decyduje Zamawiający. Dokument nr: BAD7.2230.2.2023 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest niepubliczne. Specyfikacja: 1. Termin wizji lokalnej dla Wykonawców ustalony został na dzień 7 lutego 2023r. na godz. 12:00 - prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa na adres email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i zbigniew.turlo@mf.gov.pl. Zebranie Wykonawców odbędzie się na holu głównym, prosimy o przybycie 15 minut 3/6 przed czasem z dowodem tożsamości - celem wystawienia przepustki jednorazowej. 2. Z uwagi na utrzymujące się zagrożenie epidemiczne, a także względy organizacyjne prosimy o przybycie w zespołach liczących nie więcej niż 2 osoby od jednego Wykonawcy. Składanie ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10 lutego 2023 r. Wymagania: 4. Zamawiający dopuszcza, przed upływem terminu składania ofert, dokonanie wizji lokalnej pomieszczenia objętego przedmiotem zamówienia, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót oraz skalkulowania oferty. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. II. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia, wszelkie postanowienia dotyczące jego wykonania, w tym uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, a także zasady rozliczeń zawiera załączony wzór umowy. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia spółki prawa handlowego, osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne niebędącą osobą prawną - wykonujące we własnym imieniu działalność gospodarczą oraz niepodlegające wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł, 2) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na usunięciu przecieków do pomieszczeń, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł każde zamówienie. IV. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym zakupem, należy przesyłać drogą elektroniczną na adresy email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i zbigniew.turło@mf.gov.pl 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej, uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1, przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. 3. Oferty przekazywane są Zamawiającemu w formie elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w wersji elektronicznej na adresy email: marta.kozlowska@mg.gov.pl i zbiegniew.turlo@mf.gov.pl. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 2. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy : 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do zaproszenia wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, 2) Zaświadczenie z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej RP/ odpis z rejestru lub wskazanie źródła, z którego Zamawiający może je pobrać, 3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Wykaz robót polegających na wykonaniu usunięciu przecieków do pomieszczeń wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 2 robót, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 100 000,00 zł każda, 5) Dokumenty (referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane), potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w pkt 4, zostały wykonane należycie, 6) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 200 000,00 zł, 7) Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaawansowanym podpisem elektronicznym (e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na adresy email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i zbiegniew.turlo@mf.gov.pl, 8) Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VII. WARUNKI FINANSOWE / PŁATNOŚCI 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe. 2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty i obciążenia, jakie powstaną w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczne na podstawie obowiązujących przepisów prawa i aktualnej wiedzy technicznej oraz 4/6 niezbędne do całkowitej realizacji przedmiotu umowy zawartej z Zamawiającym. 3. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu innych poniesionych wydatków lub podwyższenia wynagrodzenia. 4. Jeśli wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać wartość bez kwoty podatku. 5. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami wypłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy zawartymi we wzorze umowy. 2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą brane pod uwagę i zostaną odrzucone. 4. Zamówienie realizowane z wyłączeniem stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych. IX. KRYTERIUM OCENY OFERT, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY 1. O wyborze oferty decydować będą kryteria najniższej ceny i najkrótszego czasu (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu), według poniższych kryteriów: Lp. Kryterium Waga 1. Cena 60 % 2. Termin realizacji 40 % 2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryteria: cena oferty i termin realizacji, na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru: [ ] termin * min [ pkt] waga termin realizacji* terminmin pkt Cena Ocena oferty ? waga ceny Cena ? Ocena oferty=waga ceny*ocena ceny + waga terminu*ocena czasu gdzie: waga ceny - waga kryterium ceny, waga terminu realizacji - waga kryterium czasu realizacji, Cena - cena badanej oferty, Cena min - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie Termin - termin realizacji zamówienia wskazany w 5/6 badanej ofercie, Terminmin - najkrótszy zaoferowany termin realizacji zamówienia wskazany w ofertach podlegających ocenie. 3. Formularz ofertowy do wypełnienia przez Wykonawcę stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach). 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu oraz została oceniona jako najkorzystniejsza. 6. Zamawiający zastrzega, że będzie sprawdzał oferty pod względem ,,rażąco niskiej ceny", tj. gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. 7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. 8. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną. X. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zakupu. 2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego. 6/6 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania albo nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty. |