Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Siedlisko
ul. Plac Zamkowy 6
67-112 Siedlisko
powiat: nowosolski
tel 68 3883218
a.jakielaszek@siedlisko.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Siedlisko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 68 3883218
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Opis przedmiotu zamówienia:Nadzór inwestorski nad realizacją robót związanych z ,,Budową boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Borowiec".
2. Zakres opracowania: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego stanowiącego przedmiot postępowania, został określony we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności:- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.

CPV: 71 52 00 00 - 9

Składanie ofert:
4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
- osobiście w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy w Siedlisku, Ul. Plac Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, w punkcie informacyjnym,
- drogą pocztową na adres jw z oznaczeniem koperty (Inspektor nadzoru nać,,Budową boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Borowiec").
-e-mail: a.jakielaszek@siedlisko.pl
Ostateczny termin składania ofert: 10.02.2023r. do godz. 10.00 Otwarcie ofert w dniu 10.02.2023r.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać:
- aktywny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 - dalej ,,ustawa PB"), wraz rozporządzeniami wykonawczymi; rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r, poz. 65 - dalej ,,ustawa o uznawaniu kwalifikacji").
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych dla wymaganych specjalności wraz z załączonym aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:- parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wyżej wymienionego dokumentu. Niezłożenie przez każdego z Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, tych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,kopie uprawnień budowlanych dla wymaganych specjalności wraz z załączonym aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga:
Dokumenty, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) wykonawcy podpisującego ofertę.
6. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium : 100% cena
Informuję, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę oraz, że oferta będzie spełniać wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Siedlisko, Plac Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, tel.683883218
-Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - tel.768358801
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Nadzór inwestorski nad realizacją robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Borowiec , prowadzonym w trybie art.2 ust.1pkt.1.
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art.22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
7. Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 8.00 do godz. 15.00 w siedzibie zamawiającego lub e-mail a.jakielaszek@siedlisko.pl, j.budzan@siedlisko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii