Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Gietrzwałd Olsztyńska 2 11-036 Gietrzwałd powiat: olsztyński inwestycje@gietrzwald.pl https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/pn/gmina-gietrzwald/demand/notice/public/84344/details |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Gietrzwałd |
Wadium: | 20.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: OPCJA PODSTAWOWA Inwestycja: Element 1: - przebudowa ostatniej kondygnacji budynku przy Ul. Szkolnej 8 wraz z dachem w celu maksymalnego wykorzystania powierzchni, jaką daje poddasze szkoły na sale lekcyjne. - umożliwienie komunikacji pomiędzy kondygnacjami i bryłami budynku poprzez zadaszenie tarasu. - likwidacja barier architektonicznych szkoły poprzez budowę windy. - w ramach termomodernizacji wymiana stolarki okienno-drzwiowej (w tym witryn stalowych wejścia głównego) na stolarkę aluminiową spełniającą wymogi normy cieplnej. - przebudowa na wszystkich kondygnacjach budynku związana z ulokowaniem strefy przeciwpożarowej oraz przebudowa części pomieszczeń w związku z nowym układem sal - rewitalizacja elewacji budynku i łącznika - roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz teletechnika Element 2: - rozbudowa przedszkola o dodatkowy oddział. Element 3: przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych: - przeniesienie i ogrodzenie placu zabaw - wykonanie toru ,,Pumptrack" Lokalizacja inwestycji - Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd Do poszczególnych elementów należy wykonanie: AD1. element 1 a) przebudowa ostatniej kondygnacji budynku przy Ul. Szkolnej 8 wraz z dachem w celu maksymalnego wykorzystania powierzchni, jaką daje poddasze szkoły na sale lekcyjne. - demontaż istniejącego dachu wraz z pokryciem i konstrukcją - roboty rozbiórkowe i demontaże instalacji wewnętrznych, ścianek i pokrycia posadzki ostatniej kondygnacji - wykonanie rozbudowy ostatniej kondygnacji wraz z konstrukcja dachową , pokryciem i wykończeniem wewnętrznym i zewnętrznym - nowe instalacje elektryczne i sanitarne na ostatniej kondygnacji - odbudowa instalacji teletechnicznej (internetowej) w minimalnym zakresie, tj. w każdej z sal i pomieszczeniu biurowym musi być zlokalizowany minimum jedno gniazdo internetowe z gniazdem sieci zasilającej Ponadto wszystkie zlokalizowane w pomieszczeniach skrzynki zbiorcze i urządzenia należy odbudować lub przenieść w najbliższe miejsce. b) umożliwienie komunikacji pomiędzy kondygnacjami i bryłami budynku poprzez zadaszenie tarasu. - roboty rozbiórkowe na tarasie i części budynku łącznika miedzy bryłami - zabudowa tarasu wraz z pokryciem dachowym - roboty wykończeniowe c) likwidacja barier architektonicznych szkoły poprzez budowę windy. - roboty rozbiórkowe w konstrukcyjne przy dobudowie szybu windowego - montaż windy w szybie - roboty wykończeniowe dobudowy - instalacje wewnętrzne d) w ramach termomodernizacji wymiana stolarki okienno-drzwiowej (w tym witryn stalowych wejścia głównego) na stolarkę spełniającą wymogi normy cieplnej. - demontaże istniejącej stolarki okienno-drzwiowej i ślusarki (materiał do dyspozycji Inwestora) - montaże nowej stolarki i ślusarki - wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - obróbki i wykończenia ościeży a w przypadku uszkodzeń, remonty ścian przyległych UWAGA: Inwestor zrezygnował z części okien do wymiany. Rysunki pomocnicze w załączeniu w celu określenia zakresu robót. e) przebudowa na wszystkich kondygnacjach budynku związana z ulokowaniem strefy przeciwpożarowej oraz przebudowa części pomieszczeń w związku z nowym układem sal - demontaże i rozbiórki w pomieszczeniach przebudowywanych - nowy układ ścian wraz z wykończeniem sal i pomieszczeń - przebudowy instalacji wewnętrznych w celu dostosowania do nowego układu f) rewitalizacja elewacji budynku i łącznika - umycie i wzmocnienie istniejącej elewacji budynku - docieplenie wg projektu technicznego (wyłączone z postepowania) - wykonanie nowej elewacji budynku w nowej kolorystyce (Inwestor wymaga oprócz wykonania elewacji w pełnym zakresie w częściach gdzie będzie to wymagane, tj. rozbudowy, dobudowy i przeróbki w elewacji, wyłącznie na oczyszczeniu, wzmocnieniu, dezynfekcji i przemalowaniu istniejącej wyprawy elewacyjnej z dodatkami przeciw mchom i grzybom) g) roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz teletechnika - instalacje wodno-kanalizacyjne wewnętrzne zgodnie z PT - instalacja hydrantowa UWAGA: Inwestor zamienia wykonanie instalacji hydrantowej z rur ze stali nierdzewnej na stal ocynkowaną - instalacja centralnego ogrzewania - instalacje elektryczne wewnętrzne - instalacja piorunochronna - odbudowa instalacji teletechnicznej (internetowej) w minimalnym zakresie, tj. w każdej z sal i pomieszczeniu biurowym musi być zlokalizowany minimum jedno gniazdo internetowe z gniazdem sieci zasilającej Ponadto wszystkie zlokalizowane w pomieszczeniach skrzynki zbiorcze i urządzenia należy odbudować lub przenieść w najbliższe miejsce AD2. element 2 a) rozbudowa przedszkola o dodatkowy oddział. - zgodnie z dokumentacją techniczną i zamienną Temat: ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GIETRZWAŁDZIE O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY Adres: dz. nr 533, Gietrzwałd, gm. Gietrzwałd Przedmiotem wykonania jest rozbudowa istniejącego przedszkola o dodatkowy oddział przedszkolny przy budynku Szkoły Podstawowej w Gietrzwałdzie. Szczegółowy zakres wykonania przedstawia dokumentacja techniczna sporządzona przez Archerezja Zwolińska+Projektanci Magdalena Zwolińska, Ul. Zielona Dolina 28, 11-036 Gronity W zakres wykonania wchodzi: Roboty budowlane: - konstrukcyjne - architektoniczne (wg w/w dokumentacji projektowej) Roboty instalacyjne: - Instalacja ogrzewania i wentylacji mechanicznej wykonać na podstawie rysunków zamiennych Należy przystosować lub wykonać alternatywnie wentylację w formie grawitacyjnej z zastosowaniem nawiewników higroskopijnych w stolarce i wentylatorami niskoszumowymi w przewodach grawitacyjnych wyprowadzonych w połaci dachowej. - Instalacja elektryczna - Instalacja wodno - kanalizacyjna - Instalacja centralnego ogrzewania - Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjne oraz domofonowa Zagospodarowanie terenu: - przebudowy sieci i przyłączy - nawierzchnie komunikacji - ściany oporowe Powyższe roboty wykonać wg w/w dokumentacji projektowej Zamawiający powołał już kierownika rozbudowy przedszkola, wymagana będzie zmiana. AD3. element 3 a) przeniesienie placu zabaw - demontaż ostrożny istniejącego placu zabaw i zamontowanie w nowej lokalizacji na tej samej działce - przygotowanie podłoża placu - ogrodzenie terenu b) wykonanie toru ,,Pumptrack" Temat: PUMPTRACK w Gietrzwałdzie Adres: dz. nr 533, Gietrzwałd, gm. Gietrzwałd Przedmiotem wykonania jest tor ,,Pumptrack" w Gietrzwałdzie. Szczegółowy zakres wykonania przedstawia dokumentacja techniczna sporządzona przez Archerezja Zwolińska+Projektanci Magdalena Zwolińska,ul. Zielona Dolina 28, 11-036 Gronity W zakres wykonania wchodzi: Roboty budowlane: - nawierzchnia z masy asfaltowej (nawierzchnia maksymalnie gładka), warstwa gr min 5 cm - nawierzchnia z kostki betonowej ażurowej - ławka do odpoczynku - kosz na śmieci - tablica informacyjna - stojaki na rowery (wg w/w dokumentacji projektowej) Poza zakresem wykonania: Roboty instalacyjne: oświetlenie terenu istniejące Wycinka drzew Roboty ziemne-Zamawiający wykona nasypy we własnym zakresie Powyższe roboty należy wykonać wg w/w dokumentacji projektowej Prawo opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na podjęciu przez Zamawiającego po otwarciu ofert decyzji czy realizowany będzie jedynie zakres podstawowy zamówienia czy zakres podstawowy i ,,Opcja dodatkowa" rozszerzająca zakres podstawowy. Wybór Zamawiającego będzie podyktowany stosunkiem cen przedstawionych w ofertach do środków jakie Zamawiający Zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający określa, poniżej zakres rzeczowy ,,opcji dodatkowej". Zamawiający skorzysta z prawa opcji jeżeli pozwolą mu na to posiadane środki finansowe. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. Przedmiotem opcji jest: OPCJA DODATKOWA Element 3: przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych - rozbudowa placu zabaw o nowe zabawki - wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych - przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności Lokalizacja inwestycji - Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd Do poszczególnych elementów należy wykonanie: AD3. element 3 a) rozbudowa placu zabaw - dodatkowe wyposażenie placu zabaw w nowe zabawki b) wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych - likwidacja podłoża z mączki ceglanej - zgodnie z dokumentacją techniczną Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa sporządzona przez GREENEA Iwona Michalewicz-Schilling c) przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności - demontaż istniejącego pokrycia z kostki betonowej - demontaże krawężników i obrzeży - uzupełnienia podbudowy i wyrównanie podkładów - regulacja studzienek i zaworów - nowa nawierzchnia i krawężniki, obrzeża. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa , specyfikacje, rysunki techniczne oraz pomocnicze przedmiary. CPV: 45453000-7, 45450000-6, 45214200-2,45331000-6, 45330000-9-,45300000-0,45331100-7 Dokument nr: 2023/BZP 00080504, ZP.271.5.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gietrzwałd, adres: ul. Olsztyńska 2 11-036 Gietrzwałd, tel /89/ 524 19 00, fax: /89/ 650 03 24, adres e-mail: gmina@gietrzwald.pl, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gietrzwałd jest jest Maciej Żołnowski, inspektor@cbi24.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.5.2023, Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy Pzp Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/pn/gmina-gietrzwald/demand/notice/public/84344/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 12:00 Miejsce składania ofert: Platforma zamawiającego https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 4460935,77 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gietrzwałdzie wraz z towarzyszącą infrastrukturą 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: OPCJA PODSTAWOWA Inwestycja: Element 1: - przebudowa ostatniej kondygnacji budynku przy ul. Szkolnej 8 wraz z dachem w celu maksymalnego wykorzystania powierzchni, jaką daje poddasze szkoły na sale lekcyjne. - umożliwienie komunikacji pomiędzy kondygnacjami i bryłami budynku poprzez zadaszenie tarasu. - likwidacja barier architektonicznych szkoły poprzez budowę windy. - w ramach termomodernizacji wymiana stolarki okienno-drzwiowej (w tym witryn stalowych wejścia głównego) na stolarkę aluminiową spełniającą wymogi normy cieplnej. - przebudowa na wszystkich kondygnacjach budynku związana z ulokowaniem strefy przeciwpożarowej oraz przebudowa części pomieszczeń w związku z nowym układem sal - rewitalizacja elewacji budynku i łącznika - roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz teletechnika Element 2: - rozbudowa przedszkola o dodatkowy oddział. Element 3: przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych: - przeniesienie i ogrodzenie placu zabaw - wykonanie toru ,,Pumptrack" Lokalizacja inwestycji - Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd Do poszczególnych elementów należy wykonanie: AD1. element 1 a) przebudowa ostatniej kondygnacji budynku przy ul. Szkolnej 8 wraz z dachem w celu maksymalnego wykorzystania powierzchni, jaką daje poddasze szkoły na sale lekcyjne. - demontaż istniejącego dachu wraz z pokryciem i konstrukcją - roboty rozbiórkowe i demontaże instalacji wewnętrznych, ścianek i pokrycia posadzki ostatniej kondygnacji - wykonanie rozbudowy ostatniej kondygnacji wraz z konstrukcja dachową , pokryciem i wykończeniem wewnętrznym i zewnętrznym - nowe instalacje elektryczne i sanitarne na ostatniej kondygnacji - odbudowa instalacji teletechnicznej (internetowej) w minimalnym zakresie, tj. w każdej z sal i pomieszczeniu biurowym musi być zlokalizowany minimum jedno gniazdo internetowe z gniazdem sieci zasilającej Ponadto wszystkie zlokalizowane w pomieszczeniach skrzynki zbiorcze i urządzenia należy odbudować lub przenieść w najbliższe miejsce. b) umożliwienie komunikacji pomiędzy kondygnacjami i bryłami budynku poprzez zadaszenie tarasu. - roboty rozbiórkowe na tarasie i części budynku łącznika miedzy bryłami - zabudowa tarasu wraz z pokryciem dachowym - roboty wykończeniowe c) likwidacja barier architektonicznych szkoły poprzez budowę windy. - roboty rozbiórkowe w konstrukcyjne przy dobudowie szybu windowego - montaż windy w szybie - roboty wykończeniowe dobudowy - instalacje wewnętrzne d) w ramach termomodernizacji wymiana stolarki okienno-drzwiowej (w tym witryn stalowych wejścia głównego) na stolarkę spełniającą wymogi normy cieplnej. - demontaże istniejącej stolarki okienno-drzwiowej i ślusarki (materiał do dyspozycji Inwestora) - montaże nowej stolarki i ślusarki - wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - obróbki i wykończenia ościeży a w przypadku uszkodzeń, remonty ścian przyległych UWAGA: Inwestor zrezygnował z części okien do wymiany. Rysunki pomocnicze w załączeniu w celu określenia zakresu robót. e) przebudowa na wszystkich kondygnacjach budynku związana z ulokowaniem strefy przeciwpożarowej oraz przebudowa części pomieszczeń w związku z nowym układem sal - demontaże i rozbiórki w pomieszczeniach przebudowywanych - nowy układ ścian wraz z wykończeniem sal i pomieszczeń - przebudowy instalacji wewnętrznych w celu dostosowania do nowego układu f) rewitalizacja elewacji budynku i łącznika - umycie i wzmocnienie istniejącej elewacji budynku - docieplenie wg projektu technicznego (wyłączone z postepowania) - wykonanie nowej elewacji budynku w nowej kolorystyce (Inwestor wymaga oprócz wykonania elewacji w pełnym zakresie w częściach gdzie będzie to wymagane, tj. rozbudowy, dobudowy i przeróbki w elewacji, wyłącznie na oczyszczeniu, wzmocnieniu, dezynfekcji i przemalowaniu istniejącej wyprawy elewacyjnej z dodatkami przeciw mchom i grzybom) g) roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne oraz teletechnika - instalacje wodno-kanalizacyjne wewnętrzne zgodnie z PT - instalacja hydrantowa UWAGA: Inwestor zamienia wykonanie instalacji hydrantowej z rur ze stali nierdzewnej na stal ocynkowaną - instalacja centralnego ogrzewania - instalacje elektryczne wewnętrzne - instalacja piorunochronna - odbudowa instalacji teletechnicznej (internetowej) w minimalnym zakresie, tj. w każdej z sal i pomieszczeniu biurowym musi być zlokalizowany minimum jedno gniazdo internetowe z gniazdem sieci zasilającej Ponadto wszystkie zlokalizowane w pomieszczeniach skrzynki zbiorcze i urządzenia należy odbudować lub przenieść w najbliższe miejsce AD2. element 2 a) rozbudowa przedszkola o dodatkowy oddział. - zgodnie z dokumentacją techniczną i zamienną Temat: ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GIETRZWAŁDZIE O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY Adres: dz. nr 533, Gietrzwałd, gm. Gietrzwałd Przedmiotem wykonania jest rozbudowa istniejącego przedszkola o dodatkowy oddział przedszkolny przy budynku Szkoły Podstawowej w Gietrzwałdzie. Szczegółowy zakres wykonania przedstawia dokumentacja techniczna sporządzona przez Archerezja Zwolińska+Projektanci Magdalena Zwolińska, ul. Zielona Dolina 28, 11-036 Gronity W zakres wykonania wchodzi: Roboty budowlane: - konstrukcyjne - architektoniczne (wg w/w dokumentacji projektowej) Roboty instalacyjne: - Instalacja ogrzewania i wentylacji mechanicznej wykonać na podstawie rysunków zamiennych Należy przystosować lub wykonać alternatywnie wentylację w formie grawitacyjnej z zastosowaniem nawiewników higroskopijnych w stolarce i wentylatorami niskoszumowymi w przewodach grawitacyjnych wyprowadzonych w połaci dachowej. - Instalacja elektryczna - Instalacja wodno - kanalizacyjna - Instalacja centralnego ogrzewania - Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjne oraz domofonowa Zagospodarowanie terenu: - przebudowy sieci i przyłączy - nawierzchnie komunikacji - ściany oporowe Powyższe roboty wykonać wg w/w dokumentacji projektowej Zamawiający powołał już kierownika rozbudowy przedszkola, wymagana będzie zmiana. AD3. element 3 a) przeniesienie placu zabaw - demontaż ostrożny istniejącego placu zabaw i zamontowanie w nowej lokalizacji na tej samej działce - przygotowanie podłoża placu - ogrodzenie terenu b) wykonanie toru ,,Pumptrack" Temat: PUMPTRACK w Gietrzwałdzie Adres: dz. nr 533, Gietrzwałd, gm. Gietrzwałd Przedmiotem wykonania jest tor ,,Pumptrack" w Gietrzwałdzie. Szczegółowy zakres wykonania przedstawia dokumentacja techniczna sporządzona przez Archerezja Zwolińska+Projektanci Magdalena Zwolińska,ul. Zielona Dolina 28, 11-036 Gronity W zakres wykonania wchodzi: Roboty budowlane: - nawierzchnia z masy asfaltowej (nawierzchnia maksymalnie gładka), warstwa gr min 5 cm - nawierzchnia z kostki betonowej ażurowej - ławka do odpoczynku - kosz na śmieci - tablica informacyjna - stojaki na rowery (wg w/w dokumentacji projektowej) Poza zakresem wykonania: Roboty instalacyjne: oświetlenie terenu istniejące Wycinka drzew Roboty ziemne-Zamawiający wykona nasypy we własnym zakresie Powyższe roboty należy wykonać wg w/w dokumentacji projektowej Prawo opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na podjęciu przez Zamawiającego po otwarciu ofert decyzji czy realizowany będzie jedynie zakres podstawowy zamówienia czy zakres podstawowy i ,,Opcja dodatkowa" rozszerzająca zakres podstawowy. Wybór Zamawiającego będzie podyktowany stosunkiem cen przedstawionych w ofertach do środków jakie Zamawiający Zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający określa, poniżej zakres rzeczowy ,,opcji dodatkowej". Zamawiający skorzysta z prawa opcji jeżeli pozwolą mu na to posiadane środki finansowe. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. Przedmiotem opcji jest: OPCJA DODATKOWA Element 3: przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych - rozbudowa placu zabaw o nowe zabawki - wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych - przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności Lokalizacja inwestycji - Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd Do poszczególnych elementów należy wykonanie: AD3. element 3 a) rozbudowa placu zabaw - dodatkowe wyposażenie placu zabaw w nowe zabawki b) wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych - likwidacja podłoża z mączki ceglanej - zgodnie z dokumentacją techniczną Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa sporządzona przez GREENEA Iwona Michalewicz-Schilling c) przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności - demontaż istniejącego pokrycia z kostki betonowej - demontaże krawężników i obrzeży - uzupełnienia podbudowy i wyrównanie podkładów - regulacja studzienek i zaworów - nowa nawierzchnia i krawężniki, obrzeża. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa , specyfikacje, rysunki techniczne oraz pomocnicze przedmiary. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na podjęciu przez Zamawiającego po otwarciu ofert decyzji czy realizowany będzie jedynie zakres podstawowy zamówienia czy zakres podstawowy i ,,Opcja dodatkowa" rozszerzająca zakres podstawowy. Wybór Zamawiającego będzie podyktowany stosunkiem cen przedstawionych w ofertach do środków jakie Zamawiający Zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający określa, poniżej zakres rzeczowy ,,opcji dodatkowej". Zamawiający skorzysta z prawa opcji jeżeli pozwolą mu na to posiadane środki finansowe. Maksymalna wartość opcji i wartość zamówienia podstawowego łącznie nie mogą przekroczyć środków jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego. Przedmiotem opcji jest: OPCJA DODATKOWA Element 3: przebudowa i rewitalizacja obiektów zewnętrznych - rozbudowa placu zabaw o nowe zabawki - wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych - przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności Lokalizacja inwestycji - Dz. nr 533 obr. Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd Do poszczególnych elementów należy wykonanie: AD3. element 3 a) rozbudowa placu zabaw - dodatkowe wyposażenie placu zabaw w nowe zabawki b) wykonanie ogrodu dla dzieci przedszkolnych - likwidacja podłoża z mączki ceglanej - zgodnie z dokumentacją techniczną Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa sporządzona przez GREENEA Iwona Michalewicz-Schilling c) przebudowa/przełożenie lub wymiana nawierzchni placu przed budynkiem głównym w celu likwidacji nierówności - demontaż istniejącego pokrycia z kostki betonowej - demontaże krawężników i obrzeży - uzupełnienia podbudowy i wyrównanie podkładów - regulacja studzienek i zaworów - nowa nawierzchnia i krawężniki, obrzeża. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w oparciu o kryteria: 1. Cena 2. Okres gwarancji na roboty budowlane 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ; 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną budowę/przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej trzech milionów złotych (wartość jednej roboty), Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ oraz dokumentu określonego w rozdziale VI.A 3. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W przypadku o którym mowa w ust. 3 Wykonawca winien dołączyć do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego. 4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykazu powinno wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale - propozycję wzoru wykazu robót, Zamawiający zamieścił jako załącznik do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz oferty; 2. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. 3. Dowód wniesienia wadium. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Szczegóły określono w SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Określono w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: I. Zmiana umowy: 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie; d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie; e) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że: - minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 20 % w stosunku do cen lub kosztów wskazanych w kosztorysie, sporządzonym na etapie przygotowania dokumentacji projektowej; - poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym został sporządzony kosztorys; - maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 5 % w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w niniejszej umowie; 2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku: a) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji; 3) zmiany terminu realizacji, w przypadku: a) działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą - o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy; c) wystąpienia niezależnych od stron okoliczności lub działania siły wyższej powodujących konieczność wprowadzenia zmian do realizowanego przedmiotu umowy, d) terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w oparciu o kryteria: 1. Cena 2. Okres gwarancji na roboty budowlane 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-21 |