Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie obsługi geodezyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ powiat: nowotarski tel. 18 26 11 200, tel./fax 18 26 623 12, tel. 18 26 11 202, tel. 18 26 11 205 janusz_jakobiszyn@um.nowytarg.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Targ |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 18 26 11 200, t |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie obsługi geodezyjnej Urzędu Miasta Nowy Targ związanej z przygotowaniem inwestycji miejskich w 2023 r. 1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: wykonanie podkładów mapy zasadniczej do celów projektowych w skali 1:1000, ,,klauzulowane" z numerami ewidencyjnymi działek zgodnymi z rejestrem gruntów, wykonane w technice komputerowej oraz dostarczone na płycie CD, wykonanie podkładów mapowych do celów projektowych w skali 1:500, ,,klauzulowane" z naniesionymi granicami działek zaznaczonymi na kolorowo w zakresie danego zadania i numerami ewidencyjnymi działek zgodnymi z rejestrem gruntów wykonane w technice komputerowej oraz dostarczone na płycie CD, wykonanie kopii mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500, z naniesionymi granicami działek zaznaczonymi na kolorowo w zakresie danego zadania i numerami ewidencyjnymi działek zgodnymi z rejestrem gruntów, wykonane w technice komputerowej oraz dostarczone na płycie CD, wykonywanie okazania granic prawnych w terenie, opracowanie wstępnych projektów podziałów działek dotyczących inwestycji i dróg miejskich według ustawy o gospodarce nieruchomościami (do pięciu działek powstałych w wyniku wydzielenia z działki macierzystej), podziały działek dotyczących inwestycji i dróg miejskich zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2021r. poz. 1899 z późn. zm.), zgodnie z ustawą z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.), zgodnie z ustawą z dnia 10 lutego 2017r. o zmianie ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2017r poz. 653 z późn. zm.) (do pięciu działek powstałych w wyniku wydzielenia z działki macierzystej) wykonanie mapy z naniesionymi granicami działek oraz zaznaczoną i wyliczoną powierzchnią zajęcia, wykonanie mapy do celów prawnych - porównawcze wykazy zmian - stan ewidencyjny i katastralny. 2. Jeżeli w zleceniu nie określone zostanie inaczej przyjmuje się ogólnie ilość map: dla skali 1:500 - jedna matryca z klauzulą - trzy odbitki z klauzulą - 1 szt. płyty CD dla skali 1:1000 - jedna matryca z klauzulą - trzy odbitki z klauzulą - 1 szt. płyty CD 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: ilości jednostek miary przyjęto orientacyjnie, zamawiający ma prawo ograniczyć zakres zamówienia przedstawionych w druku ofertowym ilości (jednostek) bez konsekwencji finansowych wynikających z kar umownych, podkłady cyfrowe mają być opracowane w formatach plików: dgn, dwg, pdf. Dokument nr: ZP.271.1.3.2023 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć: do dnia 14.02.2023 r. do godz. 12.00 na adres: Urząd Miasta Nowy Targ, ul .Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, Sekretariat Burmistrza Miasta, pokój 101 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Wykonanie obsługi geodezyjnej Urzędu Miasta Nowy Targ - związanej z przygotowaniem inwestycji miejskich w 2023r. Miejsce i termin realizacji: 6. Wymagania zamawiającego: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1/ rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy 2/ zakończenie - do 18 grudnia 2023r. Termin wykonania zamówienia dla poszczególnych zleconych map zostanie określony przy każdorazowym zleceniu. Wymagania: Działając zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 1710 z późn. zm.) 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: Oferta musi zawierać: wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku-załącznik nr 1), dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wg załączników: nr 2 - wykaz wykonanych usług, nr 3 - wykaz narzędzi, nr 4 - wykaz osób), wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy, a w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo, oferta powinna być sporządzona w języku polskim, wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być kompletna i jednoznaczna. Zaleca się, aby oferta była trwale zszyta i aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane kolejnymi numerami, wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 7. Wykonawcy muszą udokumentować: a) zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł oraz wykazać, że co najmniej dwie z nich zostały wykonane należycie, b) dysponowanie następującym sprzętem do prac geodezyjnych: - dalmierzem elektronicznym z oprzyrządowaniem (total station) szt. 1 - niwelatorem geodezyjnym z oprzyrządowaniem (łaty, statyw) szt. 1 - stanowiskiem komputerowym z oprogramowaniem geodezyjnym (obliczeniowym i graficznym) szt. 1 c) uczestniczenie w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby posiadającej co najmniej uprawnienia zawodowe minimum w pierwszych dwóch zakresach określonych w art. 43 Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. 8. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa powyżej oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług geodezyjnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres ten jest krótszy - to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dwóch dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie /według załącznika nr 2/, b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług geodezyjnych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania następującym sprzętem do prac geodezyjnych: - dalmierz elektroniczny z oprzyrządowaniem (total station) szt. 1 - niwelator geodezyjny z oprzyrządowaniem (łaty, statyw) szt. 1 - stanowisko komputerowe z oprogramowaniem geodezyjnym (obliczeniowym i graficznym) szt. 1. /według załącznika nr 3/, c/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami /według załącznika nr 4 /. 9. Formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie wynikające z rozliczenia kosztorysowego, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia postępowania dotyczącego wyboru wykonawcy bez podania przyczyn. Wykonawcom, do których zostanie skierowane zapytanie ofertowe nie przysługuje żadne roszczenie względem zamawiającego w tym w szczególności z tytułu wyboru innej oferty, odwołania lub zamknięcia całego postępowania bez wskazania wykonawcy. 11. Kryterium oceny ofert - cena 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Jednocześnie informuje się, że Państwa dane osobowe w przedmiotowej sprawie podlegają przetwarzaniu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - szczegóły na następnej stronie. Kontakt: 12. Szczegółowe informacje można uzyskać: Referat ds. Zamówień Publicznych Miasta Nowy Targ pokój nr 221, mgr inż. Krzysztof Iskra, tel. 18 26 11 244, e-mail: krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl Referat ds. Ewidencji Mienia Komunalnego, pokój nr 302, inż. Gawlikowski Maciej, tel. 18 26 11 202, e-mail: maciej_gawlikowski@um.nowytarg.pl lub mgr inż. Janusz Jakobiszyn tel. 18 26 11 205, e-mail: janusz_jakobiszyn@um.nowytarg.pl |