Zakup i dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Data zamieszczenia: 2023-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
ul. Zakładowa 4
62-510 Konin
powiat: Konin
63 2402450, 63 2429920
kontakt@zdm-konin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: 63 2402450, 63 24299
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
P U B L I C Z N Y K O N K U R S O F E R T
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych
o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto (§ 5 ust.1 pkt b) zał. Nr 1 do Zarządzenia nr 172/2020 Prezydenta Miasta Konina z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie dokonywania zakupów dostaw, usług lub robót budowlanych o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto ze środków budżetu Miasta Konina.

II. Informacje ogólne:
Przedmiot zamówienia:
,, Zakup i dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z przeznaczeniem na drogi miasta Konina"
Tryb udzielenia zamówienia:
Publiczny konkurs ofert
Rodzaj zamówienia:
DOSTAWA

III. Opis przedmiotu zamówienia/Zakres rzeczowy zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup i dostawę znaków drogowych, tablicdrogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z przeznaczeniem na drogi miasta Konina określonych szczegółowo w każdorazowo przekazanym Wykonawcyzleceniu. W zleceniu zostanie określone miejsce dostawy, ilość i rodzaj asortymentu, które zostanie przekazane wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem.
W załączniku nr 1 został określony rodzaj oraz szacunkowe ilości zamówienia.

2. Miejscem dostawy asortymentu będzie:
Zarząd Dróg Miejskich w Koninie, Ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin
Wszelkie koszty związane z dostawą oznakowania pokrywa Wykonawca.
W przypadku otrzymania od dostawcy oznakowania niezgodnego ze zleceniem, dostawca zobowiązany będzie do jego odbioru na własny koszt i wymiany na asortyment zgodny z zamówieniem.

3. Realizacja zlecenia przez wykonawcę przebiegać będzie następująco:
1. Dla zamówienia obejmującego tarcze znaków drogowych oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - o ustalonej przepisami treści - znaki ujęte pod literami A, B, C, D, U w załączniku Nr 1 i 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków
i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczenia na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181) w terminie do 5 dni roboczych (przez które rozumie się dni urzędowania ZDM Konin) od daty złożenia telefonicznego zlecenia lub jego przesłania.
2. Dla zamówienia obejmującego tarcze znaków drogowych inne niż wskazane w pkt 1, tj. tarcze znaków o treści określonej przez ZDM Konin oraz tablice drogowe -
w szczególności znaki ujęte pod literami E, T, F w załączniku Nr 1 i 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczenia na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181)
w terminie do 7 dni roboczych (przez które rozumie się dni urzędowania ZDM Konin) od daty złożenia telefonicznego zlecenia lub jego przesłania.

4. Wytyczne techniczne:
Kształty i rozmiary znaków pionowych, tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego winny być zgodne z załącznikiem 1 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunkach ich umieszczenia na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181)

CPV: 34922100

Dokument nr: ZDM.II.IR.402.12.2023

Składanie ofert:
7. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia14.02.2023 r. do godz.: 12:00
Do Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, Ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia:
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2023r.
lub do wyczerpania wartości umownej, w zależności co nastąpi wcześniej.

Wymagania:
6. Forma płatności:
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury VAT w formie przelewu, w terminie do 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego.
Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia sprzedaży zamówionego asortymentu objętego zawartą umową.

7. Informacje dodatkowe:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
4. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone na drukach formularzy załączonych do publicznego konkursu ofert lub przepisanych z zachowaniem pełnego zakresu treści (oferta musi zawierać wypełniony Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2).
5. Oferta musi być sporządzona pisemnie, w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym oraz podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
6. Wykonawca składa/przesyła ofertę w zamkniętej kopercie opisaną w następujący sposób:
OFERTA:ZDM.II.IR.402.2.2023
,,Zakup i dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z przeznaczeniem na drogi miasta Konina"
Nie otwierać przed 14.02.2023r. godz:12:00
8. Zamawiającym dopuszcza możliwości unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9. W zależności od możliwości finansowych Zamawiającego, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu ilościowego poszczególnych elementów zamówienia o 20% wartości kwoty oferowanej za wykonanie zadania.
10. Zamawiający dopuszcza możliwości przeprowadzenia dodatkowych negocjacji warunków umowy.
11. Okres związania oferty - 30 dni od dnia jej złożenia.
12. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, pytać o rażąco niską cenę. Brak wyjaśnień skutkuje odrzuceniem oferty.
13. W przypadku niemożności dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty
w szczególności gdy więcej niż jedna oferta zawiera podobne warunki realizacji zamówienia, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, gdy przemawia za tym interes Zamawiającego lub zachodzą inne istotne okoliczności, dopuszcza się przeprowadzenie z Wykonawcami negocjacji dotyczących warunków realizacji zamówienia (pisemnie lub e-mail).
14. Dodatkowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia można uzyskać w: Zarządzie Dróg Miejskich w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, pok. nr 7, w godzinach 7:30 - 15:30. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z uczestnikami postępowania jest Marek Chrapkowski nr tel.: 063 240 24 62 ; adres e-mail: mchrapkowski@zdm-konin.pl
15. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Uwagi:
Kryterium wyboru oferty: 100% cena
8. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
1) Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje osoby fizyczne, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskuje w związku z ich udziałem w niniejszym postępowaniu, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62 - 510 Konin, kontakt:kontakt@zdmkonin.pl, telefon: 63 240 24 50.
b)kontakt z Inspektorem Ochrony Danych iod@zdm-konin.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Zakup i dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z przeznaczeniem na drogi miasta Konina"
numer postępowania ,,ZDM.II.IR.402.12.2023" prowadzonym w trybie ,,publicznego konkursu ofert".
d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o złożony wniosek z wyłączeniem tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5 publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h)posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
i) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii