Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasta Dębica ul. Ratuszowa 2 39-200 Dębica powiat: dębicki tel: 14 68 38100 umdebica@um.debica.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Dębica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 14 68 38100 |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. ,,Remont ulicy Budzisz w Dębicy". Rzeczowy zakres dokumentacji projektowej na zadanie pn.: ,,Remont ulicy Budzisz w Dębicy" - droga publiczna nr 105935R, nr ewid. gr. 677, 153/2 obr. 6, 416/4,722/2,721/8, 721/1, 700/1, 699/10, 699/12, 729/5, 729/3, 695/5, 699/11, 695/4, 695/6,416/3,694/6, 693/7,666,674/1,675/1,689/6,676/1,689/5,686/1,677/3,678/10, 678/9, 679/4, 655/7, 530/1 obr. 4. 1. Aktualna mapa zasadnicza bądź mapa do celów projektowych w zależności od wymogów przepisów prawa [1 egzemplarz dla zamawiającego w formie papierowej + format dwg + egzemplarze wymagane prawem]; 2. Skuteczne zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; 3. Materiały do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi decyzjami, uzgodnieniami i opiniami [2 egzemplarze dla Zamawiającego w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie pdf + egzemplarze wymagane prawem]; 4. Kopia [w wersji papierowej oraz elektronicznej] wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania uzgodnień oraz realizacji Inwestycji; 5. Projekt wykonawczy [4 egzemplarze + wersja elektroniczna w formacie pdf], zawierający m.in.: 1) część opisową; 2) część rysunkową zawierającą m.in.; o Orientacja; o Plan sytuacyjny; o Przekroje typowe; o Przekroje poprzeczne, podłużne; o Rys. ogólne obiektów; 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych [2 egzemplarze + wersja elektroniczna w formacie pdf]; 7. Przedmiar robót z podziałem na branże oraz kody CPV na całość zadania [1 egzemplarz + wersja elektroniczna edytowalna (xls lub kst) oraz w formacie pdf. Przedmiar robót należy wykonać z podaniem szczegółowych wyliczeń ilości robót z odniesieniem poszczególnych pozycji przedmiarowych do kilometraża drogi; 8. Kosztorys inwestorski na całość zadania [2 egzemplarze + wersja elektroniczna w wersji edytowalnej (xls lub kst) oraz w formacie pdf] 9. Kosztorys ślepy na całość zadania [2 egzemplarze + wersja edytowalna (w formacie xls lub kst) oraz w formacie pdf] 10. Jednorazowa aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w dowolnym terminie wskazanym przez Zamawiającego, w tym także po zakończeniu terminu realizacji Umowy dot. wykonania dokumentacji [po 2 egzemplarze + wersja elektroniczna w wersji edytowalnej (xls lub kst) oraz w formacie pdf] 11. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych -pozytywnie zaopiniowany i zatwierdzony wraz z podziałem na etapy [2 egzemplarze przekazane Zamawiającemu (plus dodatkowe egzemplarze wymagane prawem) + wersja elektroniczna w formacie pdf]. Dokument nr: IMI.271.12.2023.KR Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.02.2023 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego w pok. 228. Składanie ofert: 1. Oferty sporządzone na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1), należy składać na Dzienniku Podawczym w Urzędzie Miejskim w Dębicy w terminie do 14.02.2023 r. godz. 9:00. 3. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej kopercie, zabezpieczonej przed otwarciem. Kopertę należy opisać następująco: Gmina Miasta Dębica 39-200 Dębica, Ul. Ratuszowa 2 Oferta na: ,,Remont Ul. Sobieskiego w Dębicy" Nie otwierać przed dniem 14.02.2023 r. godz. 9:15 4. Na kopercie oprócz opisu jw. Należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 31.03.2023 roku. Wymagania: Opis przygotowania oferty: Wykonawca może sporządzić jedną ofertę z podaniem ceny. Kryteria oceny ofert: Oferty zostaną przeliczone wg wzoru: C= najniższa ofertowa cena / cena ocenianej oferty x 100 pkt Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą punktację w kryteriach oceny. Składanie ofert: 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełniając opisane wyżej wymagania zaoferuje najniższą cenę za wykonanie całości zadania. 7. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców składających ofertę. 8. Zamawiający może unieważnić postępowanie z powodu braku wystarczających środków finansowych w budżecie. 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. Kontakt: 5. Uprawniony do kontaktu z oferentami: Marek Kurzawa. 14 6838208, Klaudia Reguła, tel. 14 6838228. |