Dostawa, instalacja i uruchomienie stanowiska do testowania i rozładowywania modułów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, instalacja i uruchomienie stanowiska do testowania i rozładowywania modułów bateryjnych

Data zamieszczenia: 2023-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Elemental Strategic Metals Sp. z o.o
Traugutta 42a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
powiat: grodziski
+48 511 68 96 69, +48 571 679 130
m.kolodiuk@elementalsm.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145573
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grodzisk Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 511 68 96 69, +4
Termin składania ofert: 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA, instalacja i uruchomienie stanowiska do testowania i rozładowywania modułów bateryjnych Li-Ion (II)/Delivery, installation and commissioning of the station for testing and discharging Li-Ion battery module (II)
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-8001/20 - "Opracowanie i pierwsze wdrożenie przemysłowe innowacyjnych technologii recyklingu baterii litowo-jonowych i katalizatorów z odzyskiem metali o strategicznym znaczeniu"

Część 1
Stanowisko do testowania i rozładowywania modułów Li-Ion II

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
UWAGA!
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, a udostępnianych zainteresowanym Wykonawcom, w ciągu dwóch dni roboczych, po przesłaniu przez nich skanu oświadczenia o zachowaniu do poufności, zgodnego z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, a podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniana będzie w języku polskim i angielskim.
Przedmiotem niniejszego zamówienia nr IPCEI 285/2023 jest dostawa, instalacja i uruchomienie stanowiska do testowania i rozładowywania modułów bateryjnych. według załączonej w SIWZ specyfikacji.
Usługi towarzyszące dostawie powinny być dostarczone w zakresie, zgodnie z parametrami i na warunkach opisanych szczegółowo w niniejszym zapytaniu i załącznikach do niego.
Wymagany okres gwarancyjny - 24 miesiące od daty uruchomienia
W toku oceny ofert Zamawiający może podjąć negocjacje cenowe ze wszystkimi Oferentami, których oferty nie podlegają odrzuceniu na równych warunkach, w celu doprowadzenia do polepszenia ofert w zakresie cen. Przebieg negocjacji będzie potwierdzony protokołem z negocjacji.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy na realizację prac opisanych w niniejszym zapytaniu oraz określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

CPV: 31151000-9, 31434000-7, 45315600-4, 51900000-1

Dokument nr: 2023-1106-145573, IPCEI 285/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-17

Miejsce i termin realizacji:
Warunki handlowe
a) Harmonogram projektu
Projekt będzie realizowany zgodnie z poniższym harmonogramem:
o Podpisanie umowy planowane na luty 2023
o DOSTAWA ostatniej partii urządzeń na miejsce: do 30.09.2023
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
zawierciański
Gmina
Zawiercie
Miejscowość
Zawiercie

Wymagania:
b) Cena i warunki płatności
Cena będzie podana na podstawie DDP zgodnie z Incoterms 2020.
Prace będą rozliczane zgodnie z harmonogramem płatności określonym w umowie.
Proponowany harmonogram płatności:
a) 40 % ceny na podstawie faktury VAT wystawionej po podpisaniu Umowy;
b) 40 % ceny na podstawie faktury VAT po testach FAT;
c) 20 % ceny na podstawie faktury VAT po uruchomieniu w miejscu instalacji.
Wszystkie płatności dokonywane są 30 dni od doręczenia faktury wystawionej zgodnie z ustalonymi zasadami rozliczeń.
*** ENGLISH VERSION ***
PLEASE NOTE!
A detailed description of the subject of the contract is included in Specification of Essential Terms of the Order (SIWZ), constituting Attachment no 2 to this request for quotation, and made available within 2 working days to interested Contractors after sending a scan of the Confidentiality Statement, in accordance with the template constituting Attachment 1 to this request for quotation, and signed by persons authorized to represent the Contractor.
The Specification of Essential Terms of the Contract will be made available in Polish and in English.
The subject of this request for quotation no. IPCEI 285/2023 is delivery installation and commissioning of the station for testing and discharging battery modules according to the specifications attached in the SIWZ (Specification of Essential Terms of the Order).
Services accompanying the delivery should be provided in the scope, in accordance with the parameters and conditions described in detail in this request for quotation and its attachments.
The required warranty period: 24 months from the date of commissioning.
In the course of the evaluation of the offers, the Ordering Party may enter into price negotiations with all Bidders whose bids are not subject to rejection on equal terms, in order to improve the bids in terms of prices. The course of the negotiations will be confirmed by the negotiation protocol.
After selecting the most advantageous offer, it is expected that a contract will be signed with the Contractor for the performance of the works described in this request for quotation, and in the Specification of Essential Terms of the Tender constituting Attachment No. 2 to this request for quotation.
If the Contractor whose offer has been selected refuses to sign the contract, the Ordering Party may sign the contract with the next contractor who obtained the next highest number of points in the contract award procedure.
Commercial terms
a) Time schedule of the project
The project will be realized in accordance with the time schedule below:
o Signing the contract planned for February 2023
o Delivery of the last piece of equipment on site: until 30.09.2023
b) Price and payment terms
Price shall be quoted on DDP basis according to Incoterms 2020.
Work will be charged in accordance with a payment schedule defined in the contract.
Proposed payment schedule:
a) 40% of the price based on a VAT invoice issued after signing the Contract ;
b) 40% of the price based on a VAT invoice issued after the FAT tests;
c) 20% of the price based on a VAT invoice issued after commissioning on site..
All payments are made 30 days from the delivery of the invoice issued in accordance with the agreed settlement rules.
Assessment criteria:
Number of evaluation criteria: 1
Is the price criterion: Yes
Description:
Points are calculated on the basis of the net price for the subject of the tender, according to the formula:
C = (Cnaj / Co) x 100,
where:
C - number of points for a given offer,
Cnaj - lowest net price from valid offers,
Co - net price from a given offer,
therefore the maximum number of points: 100.
NOTE: THIS REQUEST FOR QUOTATIONS IS TRANSLATED INTO ENGLISH VERSION FOR INFORMATION PURPOSES ONLY. IN THE EVENT OF ANY INCONSISTENCY OR DISCREPANCY BETWEEN POLISH VERSION AND ENGLISH VERSION OF THIS PUBLICATION, POLISH VERSION SHALL PREVAIL.
Okres gwarancji
24 miesiące od daty uruchomienia
Warunki zmiany umowy
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) wystąpienie siły wyższej lub innego niż siła wyższa zdarzenia zewnętrznego, której Strony nie mogły przewidzieć i zapobiec, a która uniemożliwia lub utrudnia wykonanie Przedmiotu Zamówienia, w tym dochowania terminów zgodnie z zapytaniem ofertowym i warunkami oferty Wykonawcy,
b) gdyby niewprowadzenie zmian do umowy groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
*** ENGLISH VERSION ***
1. The Ordering Party stipulates the possibility of changing the provisions of the concluded contract in relation to the content of the offer on the basis of which the Contractor was selected, in the event of at least one of the circumstances listed below, taking into account the given conditions for their implementation, i.e.:
a) the occurrence of force majeure or an external event other than force majeure, which the Parties could not foresee and prevent, and which prevents or hinders the performance of the Subject of the Order, including compliance with deadlines in accordance with the request for proposal and the terms and conditions of the Contractor's offer,
b) if failure to introduce changes to the contract could result in non-performance or defective performance of the project,
2. Amendments to the Agreement require an annex in writing to be valid, otherwise null and void.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna potwierdzenie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert:
o dostarczenie co najmniej 5 systemów energoelektronicznych przetwarzających energię elektryczną DC/AC i AC/DC o mocy min 50kW każdy, w tym także systemów umożliwiających zwrot energii do sieci AC,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji w odniesieniu do niniejszego warunku w oparciu o listę zrealizowanych projektów, sporządzoną przez Oferenta.
*** ENGLISH VERSION ***
Offers may be submitted by Contractors who meet the conditions for participation in the procedure regarding the possession of experience necessary to perform the contract.
For the fulfillment of this condition, the Ordering Party shall consider confirmation by the Contractor within the last 2 years before the deadline for submitting tenders:
o delivery of at least 5 power electronic systems converting DC/AC and AC/DC electricity with a minimum power of 50kW each, including systems enabling the return of energy to the AC grid,
The Ordering Party reserves the right to verify the information in relation to this condition based on the list of completed projects, drawn up by Tenderer.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
Oferent powinien posiadać własne zasoby osobowe zdolne do wykonania przedmiotu Zamówienia.
Warunek ten uznaje się za spełniony w przypadku gdy:
o Oferent zatrudnia zespół inżynierów elektryków z uprawnieniami SEP z min 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu i uruchamianiu urządzeń energoelektronicznych przetwarzających energię elektryczną (min 2 os.)
o Oferent zatrudnia zespół instalatorów elektryków z uprawnieniami SEP i min 5 letnim doświadczeniem (min 4 os.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji w odniesieniu do niniejszego warunku w oparciu o listę z danymi dot. zespołu sporządzoną przez Oferenta wraz ze skanami uprawnień SEP.
*** ENGLISH VERSION ***
The Tenderer should have his own human resources capable of performing the subject of the Order.
This condition is deemed to be met if:
o The tenderer employs a team of electrical engineers with certified electrician's licence qualifications with at least 5 years of experience in the design and commissioning of power electronic devices converting electricity (at least 2 people)
o The tenderer employs a team of electricians installers with certified electrician's licence qualifications and at least 5 years of experience (at least 4 people)
The Ordering Party reserves the right to verify the information in relation to this condition on the basis of the records concerning the human resources capable of performing the subject of the Order drawn up by the Tenderer along withe the scans of the certified electrician's licences.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
1. Oferenci, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.
2. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
b) posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji.
c) pełnią funkcję członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika.
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy. W związku z koniecznością wynegocjowania i podpisania umowy, oczekuje się złożenia ofert o terminie ważności nie krótszym, niż 30 dni.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawca, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
5. W przypadku Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale nie zawierają one wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą uzasadnione wątpliwości, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń, ich uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego
terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Uzupełnieniom, poprawie lub wyjaśnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty.
6. W przypadku Wykonawcy, którego oferta może zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego wezwania, w trybie opisanym powyżej, do złożenia stosownych wyjaśnień i przedstawienia sposobu wyliczenia ceny netto. Cenę można uznać za rażąco niską jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich nieodrzuconych ofert. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia przedstawione przez Wykonawcę, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
7. Oferenci, chcący wziąć udział w postępowaniu mogą zadawać pytania Zamawiającemu poprzez portal Baza Konkurencyjności. Odpowiedzi zostaną udzielone również przy wykorzystaniu funkcjonalności ww. portalu (Bazy Konkurencyjności),
8. Do niniejszego postępowania przetargowego zastosowanie mają podstawy wykluczenia określone w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (więcej informacji dostępne pod linkiem https://www.uzp.gov.pl
9. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego (również poprzez wydłużenie terminu na składanie ofert), a także unieważnienia postępowania.
A. Modyfikacja zapytania ofertowego oraz przedłużenie terminu składania ofert:
Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w celu usunięcia wad i/lub niejasności co do samej treści zapytania, dostosowania treści zapytania do przepisów obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego. Ponadto Zamawiający może dokonać modyfikacji zapytania ofertowego na warunkach określonych w zdaniu poprzednim, w wyniku pytań zadawanych przez potencjalnych Wykonawców za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności i udzielanych na nie odpowiedzi, oraz jeżeli modyfikacja taka okaże się niezbędna w celu prawidłowej realizacji Projektu lub przedmiotu zapytania (w szczególności mając na uwadze należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami Projektu). W przypadku modyfikacji istotnych zapisów zapytania ofertowego termin składania ofert zostanie przedłużony o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
B. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
a) Nastąpiła niemożliwa do przewidzenia przez Zamawiającego zmiana okoliczności;
b) Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;
c) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
d) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
*** ENGLISH VERSION ***
English version of the additional terms of participation are made available as an attachment no 5 to this Request for Quotation, due to limited space in this data form.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Oświadczenie o poufności
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
3. Formularz oferty
4. Oświadczenia podwykonawcy
5. Tłumaczenie na język angielski "Dodatkowych Warunków Udziału w niniejszym postępowaniu".
6. Lista zrealizowanych projektów sporządzona przez Oferenta zgodna z wymaganiami Zamawiającego
7. Dane dot. zespołu sporządzone przez Oferenta zgodne z wymaganiami Zamawiającego wraz ze skanami uprawnień SEP
8. Kopia polisy ubezpieczeniowej lub zobowiązanie/oświadczenie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 400 000,00 EUR i dostarczenia jej Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy
9. Pełnomocnictwo lub inny dokument wykazujący umocowanie do reprezentacji Wykonawcy (jeśli dotyczy)
10. Oferta techniczna
Wszystkie ww. dokumenty powinny zostać sporządzone w języku polskim lub angielskim, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy, a ich skany przesłane poprzez portal Baza Konkurencyjności w terminie zakreślonym do składania ofert.
*** ENGLISH VERSION ***
The offer includes the following documents and attachments:
1. Confidentiality Statement
2. Specification of the Essential Terms of the Order
3. Offer Form
4. Bidder's statements and Declarations
5. English translation of "Additional Conditions of Participation to this tendering procedure"
6. List of completed projects drawn up by the Tenderer, in accordance with the requirements of the Ordering Party
7. Records concerning the human resources capable of performing the subject of the Order drawn up by the Tenderer, in accordance with the requirements of the Ordering Party along with the scans of the certified electrician's licences
8. A copy of liability insurance policy or a declaration/statement to take out and deliver to the Ordering Party within 7 days from the date of signing the contract a third party liability insurance policy with a liability limit not lower than 400 000,00 EUR
9. Power of attorney or other document showing authorization to represent the Contractor (if applicable)
10. Technical Offer
All of the above documents should be prepared in Polish or English, signed by persons authorized to represent the Contractor, and their scans should be sent via the this Competitiveness Base portal within the time limit for submitting offers.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
Oferent powinien dostarczyć Zamawiającemu (wraz z pozostałymi dokumentami, składającymi się na ofertę) i utrzymać ważność przez okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zawodowej i ubezpieczenie produktu z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 400 000,00 EUR lub jego równowartość w walucie obcej.
*** ENGLISH VERSION ***
The Bidder should deliver to the Ordering Party (together with other documents constituting the proposal) and keep valid through the contract validity period professional public liability and product insurance with the liability limit not lower than 400 000,00 EUR or its equivalent in foreign currency.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-07
Data ostatniej zmiany
2023-02-07 16:23:49

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty obliczane w oparciu o cenę netto za przedmiot zamówienia, wg wzoru:
C = (Cnaj / Co) x 100,
gdzie:
C - liczba punktów dla danej oferty
Cnaj - najniższa cena netto z ważnych ofert
Co - cena netto z danej oferty
zatem maksymalna liczba punktów: 100.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magdalena Kołodiuk
tel.: +48 511 68 96 69
e-mail: m.kolodiuk@elementalsm.pl
Ireneusz Konarski
tel.: +48 571 679 130
e-mail: i.konarski@elementalsm.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii