Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami |
Data zamieszczenia: | 2023-02-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie Marcina Kasprzaka 49 01-234 Warszawa powiat: Warszawa joanna.nadyak@wsr.edu.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/147816 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnosciami, usługa malowania korytarzy wraz z zabezpieczeniem powierzchni, zakup wraz z instalacją systemu nawigacyjno - informacyjnego, oraz zakup, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych dostosowanych do potrzeb osób z niepełno sprawnościami oraz zakup z montażem podnośnika pionowego dostosowanego do osób z niepełnosprawnościami Powstaje w kontekście projektu POWR.03.05.00-00-A090/19 - ,,Przyjazna Uczelnia" Część 1 Zakup z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami - część 1 Okres gwarancji 24 miesiące Część 2 Usługa dwukrotnego malowania ścian korytarzy i sufitów Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego malowania ścian korytarzy (1 699,3 m2 w tym 1325,3 m2 farbą lateksową i 374 m2 farbą olejną) oraz sufitów (427,4 m2 farbą lateksową) farbami o klasie ścieralności nie mniejszej niż 2 wg normy PN 13300 lub równoważnej wraz z zabezpieczeniem powierzchni i zakupem farb, w budynku Zamawiającego przy Ul. Marcina Kasprzaka 49 w Warszawie (dalej ,,Prace malarskie") - część 2 1. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie Malowania ścian (część 2) obejmuje: 1) Zakup farb 2) przygotowanie ścian do malowania, 3) oklejenie folią i taśmą drzwi, okien, sufitów podwieszonych, podłóg, itd., 4) naprawa ścian i sufitów poprzez wyjęcie niepotrzebnych kołków, zaszpachlowanie otworów i doprowadzenie do jednolitej powierzchni, 5) skucie odparzonego tynku, 6) skuteczne pokrycie farbą lateksową i olejną 7) sprzątanie powierzchni po pracach malarskich, 8) wywóz i utylizacja nieczystości. 2. Zastosowane farby muszą posiadać pozytywną ocenę higieniczną Państwowego Zakładu Higieny (PZH) oraz deklarację zgodności z Polską Normą PN-C-81914:1998 lub równoważną, ponadto nie mogą być przeterminowane. 3. Farby muszą również posiadać przeznaczenie do malowania powierzchni wewnętrznych do stosowania na tynki cementowe, cementowo-wapienne, podłoża gipsowe itd. 4. Powłoki z farby muszą być niezmywalne przy stosowaniu środków myjących i dezynfekujących. Barwa powłok musi być jednolita, bez smug, zacieków, uszkodzeń, zmarszczeń, pęcherzy, plam i zmiany odcienia. Powłoki muszą mieć jednolity połysk i być odporne na promienie UV. 5. Kolory farb użytych podczas malowania zostaną ustalone z Zamawiającym po zawarciu umowy. 6. Wykonawca ma możliwość wykonania wizji lokalnej w celu samodzielnego oszacowania metrażu Prac malarskich i zapoznania się z miejscem ich realizacji, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, kontakt: Aleksandra Krzosek aleksandra.krzosek @wsr.edu.pl tel. 795 347 749 Okres gwarancji 24 miesiące Część 3 Zakup wraz z instalacją systemu nawigacyjno - informacyjn Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z instalacją systemu nawigacyjno - informacyjnego cześć 3 Dotyczy urządzeń, ich dostawy, montażu i konfiguracji, systemu udźwiękowienia i opisu przestrzeni, systemu nawigacyjno-informacyjnego wspierającego osoby z niepełnosprawnością wzroku w orientacji przestrzennej. System emituje dźwięki umożliwiające lokalizację i identyfikację obiektów słuchem oraz udostępnia opisy tekstowe tych obiektów. Wykonawca dostarczy system realizujący powyższy cel, w którego skład wchodzą urządzenia przeznaczone do zainstalowania we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, aplikacje na urządzenia mobilne oraz narzędzia do zarządzania systemem. Wszystkie te elementy dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje Wykonawca. Szczegółowa lista wytypowanych punktów zostanie przedstawiona wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Okres gwarancji 24 miesiące Część 4 Zakup, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia są zakup, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych w budynku Zamawiającego przy Ul. Marcina Kasprzaka 49 w Warszawie (dalej ,,DOSTAWA urządzeń sanitarnych") - część 4 ealizacja przedmiotu zamówienia w zakresie Dostawy urządzeń sanitarnych (część 4) obejmuje: a. wymianę starych elementów armatury łazienkowej na nowe (Zamawiający nie ma wymagań co do producenta armatury) wraz z elementami niezbędnymi dla osób z niepełnosprawnością; b. dostawę i montaż następujących (nowych) urządzeń sanitarnych: a) umywalki na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 1 szt., b) sedesu wraz ze spłuczką na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 1 szt., c) baterii umywalkowej na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 1 szt., d) poręczy (uchwytów) montowanych do podłogi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami - 2 szt., c. utylizację starych elementów armatury łazienkowej. Okres gwarancji 24 miesiące Część 5 Zakup z montażem podnośnika pionowego Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup z montażem podnośnika pionowego dostosowanego do osób z niepełno sprawnościami (dalej ,,Podnośnik pionowy")- część 5 Przedmiotem zamówienia jest: o dostawa i instalacja kompletnego i zdatnego do użytku Podnośnika pionowego umożliwiającego dostęp do budynku osobom na wózkach inwalidzkich bądź posiadających dysfunkcję ruchu, o podłączenie do sieci elektrycznej doprowadzonej przez Zamawiającego, o uruchomienie Podnośnika pionowego, o przygotowanie pełnej dokumentacji techniczno-ruchowej, o dostarczenie protokołu budowlanego i pomiarów elektrycznych na potrzeby dokumentacji w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT), o przygotowanie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia Podnośnika pionowego do Urzędu Dozoru Technicznego (UDT), zgłoszenie Podnośnika pionowego do UDT oraz obecność uprawnionego pracownika Wykonawcy przy odbiorze Podnośnika pionowego przez UDT, o przeprowadzenie niezbędnych prac budowlanych, o przeprowadzenie szkolenia z obsługi dla przedstawicieli Zamawiającego Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 33196200-2, 45442100-8, 45442300-0, 33196200-2, 33196200-2, 44411000-4, 33196200-2, 42416100-6, 42417000-2, 45313100-5 Dokument nr: 2023-2935-147816, 1/MAL/PU/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Wola Miejscowość Warszawa Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Wola Miejscowość Warszawa Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Wola Miejscowość Warszawa Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Wola Miejscowość Warszawa Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Wola Miejscowość Warszawa Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Możliwość wprowadzenia zmian jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawca powinien realizować przedmiot umowy w taki sposób, by nie było konieczności zmiany postanowień umowy. Wzór umowy nie podlega negocjacjom. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminie wykonania przedmiotu umowy w następujących okolicznościach: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, takimi jak: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac montażowych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2. zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego; 4. zmiany będące następstwem działania organów administracji. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 3 powyżej Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia z tytułu wstrzymania możliwości wykonywania umowy, w wysokości pozwalającej na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów z tego tytułu. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w realizacji przedmiotu umowy (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), za jego uprzednią zgodą w przypadku, gdy wystąpi: 1. niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3. konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia; 4. zaproponowanie rozwiązań równoważnych. 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia: 1. zmiana procedury odbioru przedmiotu umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego; 2. zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. 7. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian terminów płatności wynikających z: 1) wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 2) samoistnych zmian w umowie, tj. wymaganych z powodu zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, o ile zmiany te nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, 3) opóźnień związanych z otrzymaniem środków na ten cel z właściwej instytucji finansującej projekt. W takim przypadku zapłata nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków finansowych z tej instytucji. 8. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w przypadku: 1. wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji prac, 2. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 9. Zmiany mogą wynikać również bezpośrednio z postanowień wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 10. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Doświadczenie: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 1 usługę dostawy z montażem oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami o wartości usługi min. 5000 zł brutto, co potwierdzi przedstawiając wykaz prac (w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2), wraz z podaniem nazwy i adresu odbiorcy (podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana), miejsca, zakresu i terminu zakończenia prac oraz załączając dowody określające czy usługa została wykonana należycie (przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa i prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca w ramach spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu powinien wykazać, iż: a) warunek 1 Wykonawca nie posiada zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W tym zakresie Wykonawca przedstawi potwierdzenie braku zaległości wydane nie później niż na 3 miesiące przed datą złożonej oferty. b) warunek 2 Wykonawca nie posiada zaległości względem Urzędu Skarbowego. W tym zakresie Wykonawca przedstawi potwierdzenie braku zaległości wydane nie później niż na 3 miesiące przed datą złożonej oferty. c) warunek 3 W stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym nie jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd nie zarządził likwidacji jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 243 ze zm.) lub w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 498 ze zm.). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym 1) W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem niniejszej procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2) Oferta złożona przez podmiot powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zostaje odrzucona, a Wykonawca wykluczony. 2. Przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę 1) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zwanej dalej UPWAU, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU; b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU; c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU; 2) Wykluczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 UPWAU następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. 3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UPWAU, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. 4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 3. Środki ograniczające w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie 1) Na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE. L Nr 229, str. 1), zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem: a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego. W przypadku składania oferty Wykonawcy wraz z jednym lub kilkoma podwykonawcami każdy z nich dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-23 Data ostatniej zmiany 2023-02-23 10:57:45 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru: C = (Cmin/Cb) x 100 x 1 gdzie: Cmin najniższa cena brutto Cb cena badanej oferty Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru: C = (Cmin/Cb) x 100 x 1 gdzie: Cmin najniższa cena brutto Cb cena brutto badanej Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru: C = (Cmin/Cb) x 100 x 1 gdzie: Cmin najniższa cena brutto Cb cena brutto badanej Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru: C = (Cmin/Cb) x 100 x 1 gdzie: Cmin najniższa cena brutto Cb cena brutto badanej Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto (C) obliczane będzie na podstawie ceny brutto (tj. ceny zawierającej podatek VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w pkt 1 w Formularzu ofertowym złożonym przez Wykonawcę w ofercie, wg wzoru: C = (Cmin/Cb) x 100 x 1 gdzie: Cmin najniższa cena brutto Cb cena brutto badanej Kontakt: Osoby do kontaktu Joanna Nadyak tel.: e-mail: joanna.nadyak@wsr.edu.pl |