Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa elementów składowych linii pilotażowej - instalacja elektryczna i opomiarowanie prototypowej linii produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Skład Rolny sp. z o.o al. Jerozolimskie 81 02-001 Warszawa powiat: Warszawa 509378829 projekty@skladrolny.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/147890 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 509378829 |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 2/2023 DOSTAWA elementów składowych linii pilotażowej - instalacja elektryczna i opomiarowanie prototypowej linii produkcyjnej, w ramach projektu ,,Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną", Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-1502/19 - Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną. Część 1 zapytanie 2/2023 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje dostarczenia przez Oferenta elementów składowych linii pilotażowej - instalacja elektryczna wraz z elementami sterująco pomiarowymi umożliwiająca pracę układu technologicznego odpowiedzialnego za mielenie, homogenizowanie i konfekcjonowanie nawozu na bazie siarki i roztworu saletrzano - mocznikowego. Oferowane elementy muszą być pierwszej jakości, fabrycznie nowe (nie mogą być używane przed dniem dostawy), wolne od wad technicznych i prawnych oraz nie mogą pochodzić z ekspozycji. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia. W ramach gwarancji Oferent zobowiązany jest do naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni od daty doręczenia mu zgłoszenia przesłanego elektronicznie. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Aparatura obiektowa ? Czujniki o Poziomu maksymalnego 5szt o Poziomu hydrostatycznego 5szt o Pomiaru ciśnienia 3szt o Pomiaru przepływu 1szt o Pomiaru temperatury lokalny 2szt o Pomiar ciśnienia lokalny 2szt ? Wizualizacja o Panel operatorski HMI 2szt ? Sterowanie zaworami o Napędy, sygnalizatory położenia 8szt 2. Szafy sterowniczo zasilające ? Falowniki: o 15kW 2szt o 11kW 2szt o 7,5kW 4szt o 5,5kW 4szt o 3.0kW 2szt o 2,2kW 1szt o 0,75Kw 1szt o 0,55Kw 1szt ? Sterownik 1200 sygnałów 1szt ? Karty sterownika 6szt ? Zasilacz 1szt ? Przekaźniki bezpieczeństwa 2szt ? Styczniki 10szt ? Listwy przyłączające 100szt ? Koryta grzebieniowe 8m ? Prefabrykacja szaf sterujących 2szt 3. Okablowanie Wykonanie tras kablowych zgodnie ze schematem rozmieszczenia. Schemat rozmieszczenia udostępniony oferentowi po podpisaniu Oświadczenia o zachowaniu poufności (Załącznik 4) 4. Wykonawstwo Instalacja ma zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi regulacjami i normami 5. Uruchomienie na obiekcie ? Uruchomienie powykonawcze instalacji ? Kontrola na obiekcie podczas użytkowania 6. Dokumentacje: ? Dokumentacja jakościowa i powykonawcza ? Instrukcja obsługi ? Pomiary elektryczne instalacji CPV: 45315300-1 Dokument nr: 2023-2675-147890, 2/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat brzeski Gmina Brzesko Miejscowość Brzesko Wymagania: Warunki zmiany umowy Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania są możliwe pod warunkiem, że nie wpłyną one negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz są dopuszczalne zgodnie z Wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21.12.2020 r. Jakakolwiek umowa zawarta w konsekwencji niniejszego Zapytania ofertowego, powinna być wynikiem negocjacji i wzajemnej akceptacji warunków umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym m.in. w zakresie terminu realizacji zamówienia, własności intelektualnej, poufności, wyboru prawa, ewentualnego odszkodowania z tytułu roszczeń osób trzecich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie projektu przez Instytucję Pośredniczącą. 2. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją udzielającą wsparcia, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia. 3. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. 4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, jeśli wystąpi zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (,,siła wyższa"), w wyniku którego nie będzie możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane, jeśli nastąpi na tyle istotna zmiana w procesie realizacji przedmiotu zamówienia (np. kwestie związane z łańcuchem dostaw), że realizacja umowy nie będzie mogła się odbyć zgodnie z pierwotną propozycją, a zmian tych nie dało się przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Ponadto dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazane jest w szczególności, gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej realizację umowy; b. Nie podlegają wykluczeniu, tj. nie otwarto wobec nich likwidacji i nie ogłoszono upadłości, c. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z specyfikacją, d. Zgadzają się ze wszystkimi wymaganiami niniejszego postępowania. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta powinna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem (Załącznik nr 1 do zapytania). b) wypełniony i podpisany formularz Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2) c) zaparafowany Wzór umowy na dostawę (Załącznik nr 3). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-23 Data ostatniej zmiany 2023-02-23 15:53:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto (waga kryterium: 100%) Sposób wyliczania punktów w ramach kryterium Cena netto: C=Cn/Cob x[100] gdzie: C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę, CN - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu, COB - cena zaoferowana w ofercie badanej. Kontakt: Osoby do kontaktu Mariusz Szymanowski tel.: 509378829 e-mail: projekty@skladrolny.pl |