Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Materiały budowlane |
Data zamieszczenia: | 2023-03-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZIP Sp. z o.o Zamkowa 34 34-200 Sucha Beskidzka powiat: suski +48 660 809 171 j.guzik@venifloor.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148582 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Sucha Beskidzka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 660 809 171 |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy materiałów budowlanych w zakresie objętym zapytaniem ofertowym na potrzeby realizacji inwestycji polegającej na budowie budynku hali produkcyjnej oraz budowie budynku magazynowo - biurowego w miejscowości Mucharz, w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X", w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 3. Oś priorytetowa Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach Działanie 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek (nr POIR.03.02.01-12-0071/21). Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.01-12-0071/21 - Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X Część 1 DOSTAWA i montaż mebli oraz wyposażenia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby inwestycji realizowanej w miejscowości Mucharz, w powiecie wadowickim. Materiały budowlane stanowiące przedmiot dostawy: blacha trapezowa T8 i wkręty farmerskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający ilość i jednostkę miary został przedstawiony w załączniku nr 2 zapytania ofertowego. W przypadku gdy Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia - mają one charakter orientacyjny, przybliżający wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy, które to wymagania są przedstawione w Zapytaniu ofertowym. CPV: 44111000-1, 44531510-9, 45000000-7 Dokument nr: 2023-34184-148582 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2023 r. o godz. 12:15. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-03 Dozwolone jest dostarczenie ofert poprzez: - portal Baza Konkurencyjności; - osobiście lub listownie na adres: ZIP Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 34, kod pocztowy 34-200, Sucha Beskidzka; - w formie elektronicznej na adres: j.guzik@venifloor.com, z tytułem wiadomości zawierającym nr ogłoszenia z Bazy Konkurencyjności. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat wadowicki Gmina Mucharz Miejscowość Mucharz Wymagania: Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania. Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności lub do reprezentanta Zamawiającego - P. Justyny Guzik, na adres e-mailowy: j.guzik@venifloor.com. Zamawiający udzieli wyjaśnień w terminie do 3 dni od dnia ich wpływu. Jeżeli w ocenie Zamawiającego udzielone odpowiedzi będą miały wpływ na możliwość i sposób przygotowania oferty, Zamawiający podejmie decyzję o przedłużeniu terminu składania ofert. Zamawiający będzie odpowiadał na pytania i wątpliwości tylko w przypadku gdy wpłyną one do zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed terminem składania ofert. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi lub zmian zapytania, jako obowiązującą należy przyjąć treść późniejszego oświadczenia Zamawiającego. KRYTERIA OCENY Kryterium cena - 100% Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt. Pc=(Cmin/Cc) x Pmax, gdzie: Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. Cena Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z formularzem ofertowym. Wskazana w Formularzu ofertowym wartość całkowita będzie uznawana za cenę ofertową. Cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przez Komisję w trakcie wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie pozycje opisane w formularzu. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian w formularzu. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w posterowaniu. Wartość w poszczególnych pozycjach formularza oraz cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Składając ofertę wykonawca w takim przypadku ma obowiązek: - poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, - wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego, - wskazania wartości towaru lub usługi objętych obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku, - wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2023, do godz. 12:00. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym. Przygotowane niezgodnie z formularzem ofertowym oferty będą podlegały odrzuceniu. Ocenie w toku postepowania będą podlegały wyłącznie oferty, które wpłynęły do zamawiającego w terminie do dnia 03.04.2023, do godz. 12:00 oraz obejmują oba materiały budowlane uwzględnione w zapytaniu. Okres gwarancji 5 lat Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: o zmiany wynikające z jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy; o zmiany terminu realizacji zamówienia: - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - lub w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - lub z powodu opóźnień zawinionych przez Zamawiającego - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; o zmiany terminu płatności; o zmiany ilości danego materiału wynikających z rzeczywistego zużycia, o zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, o zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu miejsca siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych Wykonawcy i Zamawiającego, o zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty; o wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, jeżeli w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa: o odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem; o formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, o oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania, o zaparafowaną umowę stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania, o protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscowości Mucharz, w miejscu dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia, w obecności Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej - stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Potencjalni Wykonawcy mogą ubiegać się o wykonywanie określonych działań i czynności, jeśli: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zapytaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawy i /lub prawo nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa: o odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem; o oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania, o protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscowości Mucharz, w miejscu dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia, w obecności Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej - stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-01 Data ostatniej zmiany 2023-03-01 22:01:28 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt. Pc=(Cmin/Cc) x Pmax, gdzie: Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. cena Kontakt: Osoby do kontaktu Justyna Guzik tel.: +48 660 809 171 e-mail: j.guzik@venifloor.com |