Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Data zamieszczenia: 2023-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
ul. Tadeusza Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
powiat: sępoleński
+48 52 389 42 30
zamowienia@gmina-sepolno.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sępólno Krajeńskie
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 52 389 42 30
Termin składania ofert: 2023-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji niniejszego zamówienia przewiduje się do wykonania:
BRANŻA KONSTRUKCYJNO BUDOWLANA
- wykonanie prac rozbiórkowych
- montaż okien i drzwi
- wykonanie sufitów, posadzek, ścian
- wykonanie murów oporowych rampy
- montaż wagi samochodowej
- wykonanie nawierzchni placów, rampy, chodników, parkingów, dróg dojazdowych, stanowisk pod kontenery, krawężników i obrzeży
- wykonanie nowych nasadzeń oraz wykonanie nowych trawników
- wykonanie ogrodzenia
Parametry rampy:
o minimalna szerokość pasa roboczego rampy: 3,60m
o maksymalna wysokość rampy: 2,00m
o długość wjazdu: 25,1m
o długość rampy: 62,6m
o długość zjazdu: 27,8m
Dane techniczne budynku:
o szerokość obiektu- 9,99m
o długość obiektu- 19,29m
o kubatura brutto- 1090,66m3
o powierzchnia zabudowy- 192,7m2
o wysokość budynku- 6,2m
BRANŻA ELEKTRYCZNA
- wykonanie sieci zewnętrznych, wymiana kabla zasilającego, oświetlenie terenu, zasilanie urządzeń wokół budynku, napęd bramy, okablowanie zewnętrznych instalacji teletechnicznych
- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej: demontaż istniejącej instalacji, wykonanie WLZ z ZK-2 do RG, okablowanie wyłącznika głównego ppoż., wykonanie tras kablowych i rozdzielnic, instalacja oświetlenia i gniazd, instalacja połączeń wyrównawczych
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej, odgromowej i uziemiającej
- wykonanie badań i pomiarów odbiorczych
- wykonanie instalacji teletechnicznych: CCTV, teleinformatycznej i domofonowej
BRANŻA SANITARNA
- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
- wykonanie instalacji C.O.
- wykonanie instalacji wentylacji
- montaż grzejników elektrycznych płytowych
2. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi:
1) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,
2) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,
3) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru,
4) ubezpieczenie placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych
5) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,
6) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych,
7) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń,
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji.
10) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane tj. wnioski materiałowe.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12) Wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. Dokumentacja ponumerowana zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokoły rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.).
13) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ustawy Pzp), wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 1) niniejszego zaproszenia, tj.:
1. roboty ogólnobudowlane w tym: wykonanie ścian działowych, tynkowanie, malowanie, wykończenia posadzek, montaż i demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
2. roboty budowlane w ramach realizacji utwardzenia terenu: prace ziemne, zagęszczenie terenu, układanie warstw ścieralnych,
3. roboty budowlane w ramach realizacji rampy: prace ziemne, zagęszczenie terenu, szalowanie, betonowanie, zbrojenie,
4. roboty instalacyjne w branży sanitarnej: wod.-kan., deszczowej, c.o., wentylacyjnej, elektrycznej, fotowoltaicznej, teletechnicznej,
5. roboty przy zagospodarowaniu terenu w tym: wykonanie nowych nasadzeń trawników, ogrodzenie.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
14) Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 100 Pzp) -
Budynek w całości pomieszczeń użytkowych kondygnacji parteru został przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zastosowane rozwiązania:
- toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana jest na parterze obiektu,
- wyposażenie toalety umożliwiający łatwiejsze korzystanie osobom niepełnosprawnym,
- brak progów w drzwiach budynków,
- drzwi wejściowe min 90cm w świetle.
15) Części zamówienia, które dotyczą głównego przedmiotu zamówienia - robót budowlanych dotyczących budowy rampy wyładowczej, placów manewrowych, parkingów, chodników, stanowisk pod kontenery oraz wewnętrznych dróg dojazdowych, Wykonawca zrealizuje bez udziału podwykonawców.
16) Termin realizacji: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy.

CPV: 45000000-7, 45300000-0,45320000-6,45321000-3,45400000-1,45410000-4,45330000-9-,45332000-3,45331210-1,45331211-8

Dokument nr: 2023/BZP 00126820, IRG.271.4.2023

Uwagi:
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 t.j.).
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1: ,,Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 (...)", w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zachodzi okoliczność określona w art. 214 ust. 1 pkt 11
W związku z ograniczoną ilością znaków pełne uzasadnienie znajduje się na stronie prowadzonego postępowania i na stronie Zamawiającego https://bip.gmina-sepolno.pl/
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Transportu i Usług Sp. z o. o.
5.1.2.) Ulica: K. Baczyńskiego 8
5.1.3.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
5.1.4.) Kod pocztowy: 89-400
5.1.5.) Województwo: kujawsko-pomorskie
5.1.6.) Kraj: Polska

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii