Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie budynku hali produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TOMPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Modlińska 288 03-152 Warszawa powiat: Warszawa +48691512600, +48606262816 d.maciocha@tomplast.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/149929 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48691512600, +48606 |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.02-00-2850/21 - Wdrożenie własnej innowacyjnej technologii produkcji termoplastycznych elementów do zastosowań w budownictwie Część 1 Wykonanie budynku hali produkcyjnej Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących wykonanie i dostawę stalowych elementów (prefabrykatów) hali produkcyjnej (z wyposażeniem socjalnym) w układzie słupowo-dźwigarowym, o wymiarach ok. 20x54m i powierzchni użytkowej ok. 1066m2, z elementami zamontowanymi na fundamentach żelbetowych i okładziną wykonaną z płyty warstwowej i oraz dachem dźwigarowym pokrytym płytą warstwową, wraz z przyległą do ściany szczytowej hali częścią magazynową - wiatą o wymiarach ok. 20x24m i powierzchni użytkowej ok. 400m2, nie posiadająca ścian zewnętrznych, zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę - prawomocna decyzja nr 294/2022 z dnia 23.09.2022 i projektem budowlanym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (ogłoszenia o udzielenie zamówienia). Ewentualne oględziny nieruchomości są możliwe w dowolnym momencie w okresie trwania postępowania o udzielenie zamówienia (otwarta przestrzeń). Realizacja zamówienia obejmować będzie: ETAP 1.1 - PRACE PRZYGOTOWAWCZE, ROBOTY ZIEMNE ETAP 1.2 - KUBATURA (stan surowy otwarty) ETAP 1.3 - STAN ZAMKNIĘTY (AKCESORIA / STOLARKA) ETAP 1.4 - INSTALACJE ETAP 1.5 - PRACE WYKOŃCZENIOWE ETAP 1.6 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a - 1d do niniejszego zapytania ofertowego. Zakres prac objętych zamówieniem dotyczy wyłącznie: - wykonania prac ogólnobudowlanych, - wewnętrznej instalacji elektrycznej, - instalacji sanitarnej hali produkcyjnej (z zapleczem socjalnym) wraz wiatą magazynową i dokiem dla ciężarówek wraz z infrastrukturą służącą zapewnieniu funkcjonowaniu hali. Okres gwarancji wg oferty, nie mniej niż 24 miesiące CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023-49949-149929, 01/03/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat ostrowski Gmina Zaręby Kościelne Miejscowość Zgleczewo Szlacheckie Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający dopuszcza udzielenie wyłonionemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości realizowanego zamówienia, o ile te zamówienia będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę dotyczącą przedmiotu lub umówionego harmonogramu realizacji zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji, b) w przypadku braku prawomocnego zgłoszenia wykonania robót budowlanych wynikłych z działania Zamawiającego lub osób trzecich (o ile takie zgłoszenie okaże się niezbędne), c) w zakresie zmiany terminu wykonania usługi oraz terminu płatności, o ile te zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wynikły z działania siły wyższej - po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy, d) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, e) aktualizacji rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, po uprzednim wyrażeniu zgody Stron umowy, f) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, h) poprawy jakości lub innych parametrów przedmiotu umowy, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron, i) innych przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 2. Zamawiający ma prawo zlecić Wykonawcy zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym maksymalna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekraczać 50% ceny ofertowej. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia, potwierdzoną wpisem do odpowiedniego rejestru. Typ Wiedza i doświadczenie Opis W zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby w okresie 24 miesięcy przed wszczęciem postępowania, Oferent zrealizował minimum 2 zlecenia / zamówienia podobnego typu, tj. obejmujące wykonanie infrastruktury kubaturowej w układzie słupowo-dźwigarowym z prefabrykatów, minimum o wartości netto 1 000 000 (jeden milion) złotych każda. Za spełnienie kryterium uznaje się wykonanie prac bezpośrednio na rzecz w/w odbiorcy bądź pośrednio - poprzez podwykonawstwo na rzecz generalnego wykonawcy inwestycji. Typ Potencjał techniczny Opis W zakresie potencjału technicznego wymaga się, aby Oferent dysponował sprzętem umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zmówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymaga się, aby Oferent dysponował zespołem pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających odpowiednie (w tym wymagane innymi przepisami) kwalifikacje, w tym zapewni udział kierownika budowy. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis W przypadku, gdyby Oferent oczekiwał zaliczki na poczet realizacji Zamówienia wraz z zawarciem umowy, wymaga się, aby Oferent wniósł zabezpieczenie w formie weksla własnego na kwotę opiewającą 120% wartości łącznej udzielonych zaliczek i przedpłat oraz: a) znajdował się w dobrej kondycji ekonomicznej bądź b) wniósł zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy. Dobra kondycja finansowo-ekonomiczna Oferenta oznacza, iż Oferent spełnia łącznie następujące warunki: a. Suma przychodów z działalności operacyjnej w ciągu ostatnich zamkniętych i zatwierdzonych 3 lat obrotowych wynosi minimum 10 000 000 PLN, w tym w jednym z lat z w/w okresu - minimum 5 000 000 PLN; b. Minimum w jednym roku z ostatnich zamkniętych i zatwierdzonych 3 lat obrotowych podmiot osiągnął zysk netto; c. W przypadku spółki akcyjnej, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością oraz spółki komandytowo-akcyjnej, wysokość niepokrytych strat nie przewyższa 25 % wysokości kapitału zarejestrowanego, w tym w ciągu ostatnich 12 zakończonych miesięcy kalendarzowych - 10% wysokości kapitału zarejestrowanego; d. W przypadku spółki jawnej, spółki komandytowej, spółki partnerskiej oraz spółki cywilnej, wysokość niepokrytych strat nie przewyższa 25 % wysokości jej kapitału według ksiąg spółki w całym okresie działalności, w tym w tym w ciągu ostatnich 12 zakończonych miesięcy kalendarzowych - 10%. Zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy może być wniesione w jednej z form: a. Gwarancji bankowej; b. Gwarancji ubezpieczeniowej; c. Poręczenie osoby fizycznej wraz z wekslem i deklaracją wekslową; i musi opiewać minimum na kwotę udzielonych zaliczek / przedpłat. Kryteria są weryfikowane wg oświadczenia Oferenta zawartego w ofercie i załączonych dokumentów. Zamawiający ma prawo przed podpisaniem umowy, wypłatą zaliczki bądź przedpłaty żądać dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Udział w postępowaniu mogą brać podmioty, które nie są powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę: 1) w stosunku, do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono; 2) który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych - jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia; 4) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia finansowanego lub współfinansowanego ze środków publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania - jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia; 5) który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt 5 powyżej, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta sporządzona w języku polskim wg wzoru z Załącznika nr 2.1 lub na własnym formularzu, o ile zawierać on będzie wszystkie informacje i oświadczenia niezbędne do oceny ofert wraz z załącznikami, w tym: a. Szczegółowy kosztorys ofertowy, b. Harmonogram c. Podsumowanie - tabela elementów scalonych - wg wzorów określonych w załączniku 2.2 do niniejszego ogłoszenia o udzieleniu zamówienia (w wersji podpisanej oraz edytowalnej). 2. Wykaz zrealizowanych zleceń z załączonymi dokumentami poświadczającymi ich realizację; 3. Załączniki dotyczące spełnienia aspektów środowiskowych dla przedmiotu oferty (jeśli dotyczy); 4. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie do przedłożenia oferty (jeśli dotyczy); 5. W przypadku przedłożenia oferty przez podmiot posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - potwierdzenie wpisu do odpowiedniego rejestru / ewidencji lub zezwolenia potwierdzającego fakt prowadzenia działalności gospodarczej, przy czym w przypadku dokumentu sporządzonego w innym języku niż polski - wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Inne załączniki związane ze specyfiką oferty (jeśli dotyczy). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-10 Data ostatniej zmiany 2023-03-10 20:47:16 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena ofertowa netto: Kryterium ceny obliczane będzie wg ceny ryczałtowej netto, na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania (materiały, sprzęt, robocizna). [najniższa cena (netto) w ofertach] / [cena (netto) w badanej ofercie] * 90 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Okres gwarancji: W ramach kryterium premiowane będą oferty, w których okres gwarancji na realizację prac (wyrażony w miesiącach) będzie jak najdłuższy [ Okres gwarancji (w miesiącach) w badanej ofercie - 24 ] / [ Najdłuższy okres gwarancji (w miesiącach) w ofertach - 24 ] * 5 punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Termin realizacji zamówienia: Kryterium premiuje tych oferentów, którzy zadeklarują najkrótszy czas realizacji zamówienia. [ 24 - Czas realizacji zamówienia w badanej ofercie w tygodniach ] / [ 24 - Najkrótszy czas realizacji zamówienia w ofertach w tygodniach ] * 3 punkty Czy kryterium cenowe NIE Opis 4. Aspekty środowiskowe Wykonawca zadeklaruje, iż wykonany przedmiot zamówienia będzie podlegać (w minimum 80% - wagowo) recyklingowi bądź nadawać się do ponownego użycia / przetworzenia oraz uzasadni złożoną deklarację: 1 punkt Czy kryterium cenowe NIE Opis 5. Warunki płatności: Zamawiający przewiduje rozliczenia na podstawie rozliczenia za wykonanie poszczególnych etapów i płatności końcowej. Możliwe jest jednak udzielenie zaliczki - do 40% wartości zamówienia. [ 40% - oczekiwana wartość zaliczki na realizację zamówienia ] / 40% * 1 punkt Kontakt: Osoby do kontaktu Daniel Maciocha tel.: +48691512600 e-mail: d.maciocha@tomplast.com.pl Adam Panasik tel.: +48606262816 e-mail: adam.panasik@proficonsulting.pl |