Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Elektroniczne systemy sprzedaży biletów - dostawy, montaż i uruchomienie oraz utrzymanie automatów biletowych wraz z Oprogramowaniem |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Transportu Metropolitalnego w Katowicach ul. Barbary 21A 40-053 Katowice powiat: Katowice Tel.: +48 327438401, Faks: +48 322519745 zamowienia@metropoliaztm.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | 500 000 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 327438401, |
Termin składania ofert: | 2023-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Elektroniczne systemy sprzedaży biletów na obszarze Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Numer referencyjny: IS/3/ZP/19/23 II.1.2)Główny kod CPV 50316000 Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są dostawy, montaż i uruchomienie oraz utrzymanie (świadczenie gwarancji i serwisu) 132 sztuk automatów biletowych wraz z Oprogramowaniem, zasilanych energią słoneczną. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30144200 Maszyny do wydawania biletów 42933000 Automaty sprzedające 72212110 Usługi opracowywania oprogramowania dla punktów sprzedaży II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22 Śląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Obszar działania Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z siedzibą w Katowicach. II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy, montaż i uruchomienie oraz utrzymanie (świadczenie gwarancji i serwisu) 132 sztuk automatów biletowych wraz z Oprogramowaniem, zasilanych energią słoneczną (zwanych dalej ,,automatami solarnymi", ,,automatami biletowymi" lub ,,automatami"), w tym ich integracja z elektronicznym systemem poboru opłat w transporcie publicznym organizowanym przez ZTM - tzw. "Transport GZM", na zasadach określonych w Załączniku nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy, zwane również ,,wzorem umowy". W zakresie dostaw oraz instalacji automatów zamówienie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 2. Zamówienie obejmuje: a) dostawy 132 fabrycznie nowych automatów nieposiadających wad i spełniających wszelkie aktualnie obowiązujące normy, m.in. realizujących sprzedaż biletów i usług systemu "Transport GZM" różnymi kanałami płatności oraz prezentujących komunikaty, rozkłady jazdy i informacje o czasie odjazdów pojazdów komunikacji miejskiej, b) dostawę wraz z automatami Oprogramowania - centralnego, sprzedażowego i serwisowego, zintegrowanego z systemem "Transport GZM", c) dostawę sprzętu do automatów - kaset końcowych i hopperów na monety oraz kluczy w liczebności zawartej w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do umowy, d) wykonanie wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z montażem i uruchomieniem automatów w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, e) dostawę wszelkiej dokumentacji techniczno-użytkowej dotyczącej automatów i ich Oprogramowania, f) zapewnienie aplikacji do zgłaszania i obsługi błędów automatów, g) świadczenie usług utrzymania - gwarancji i serwisu przez okres 10 lat liczonych od podpisania przez Zamawiającego tzw. protokołu odbioru końcowego, którego załącznikami będzie komplet protokołów odbiorów poszczególnych automatów, h) przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego do 15 użytkowników automatów biletowych Zamawiającego, i) zapewnienie serwerów wraz z Oprogramowaniem niezbędnym do realizacji zamówienia (Zamawiający wymaga rozwiązania chmurowego), j) zapewnienie prawidłowej obsługi rozliczeń transakcji wykonywanych w automatach, w tym realizowanych kartami płatniczymi, k) ponoszenie wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich związanych z realizacją zamówienia, w szczególności z montażem i eksploatacją automatów oraz dostawami i usługami powiązanymi, o których mowa w umowie, w szczególności kosztów urządzeń, przyrządów, Oprogramowania, wszelkich opłat wynikających z montażu automatu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, transportu, opakowań, łączności, przesyłu danych, zajęcia terenu, pomiarów elektrycznych, szkoleń, serwisu, rozliczania transakcji przez agentów rozliczeniowych, certyfikacji, integracji i przyłączenia a także innych czynności i opłat niezbędnych dla sprawnego funkcjonowania automatów przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ, który będzie również Załącznikiem nr 3 do umowy. 4. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy polegających na montażu i demontażu automatów, oraz ich serwisowaniu i utrzymywaniu. 5. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: czas Naprawy Błędu / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: liczba wydawanych nominałów / Waga: 10 Kryterium jakości - Nazwa: uzupełnianie zasobnika / Waga: 5 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 138 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: 1. Zamawiający uprawniony będzie do żądania rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia na podstawie opcji, o których mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 2. W ramach realizacji opcji przewidzianych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania 130 relokacji automatów, b) realizacji godzin rozwojowych (maksymalnie 8000 roboczogodzin). 3. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania lub częściowego skorzystania przez Zamawiającego z opcji. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe W zakresie dostaw oraz instalacji automatów zamówienie będzie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie mógł unieważnić postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia w zakresie. dostaw automatów, nie będą przyznane. CPV: 50316000, 30144200, 42933000, 72212110 Dokument nr: 157649-2023, IS/3/ZP/19/23 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 19/04/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu wskazanym w sekcji IV.2.2 ogłoszenia, z zastrzeżeniem art. 222 ust. 2 ustawy Pzp.Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert na Platformie e-Zamówienia. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 19/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Obszar działania Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z siedzibą w Katowicach. Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 14/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/03/2023 Kontakt: Zarząd Transportu Metropolitalnego ul. Barbary 21A Katowice Kod NUTS: PL22A Katowicki 40-053 Polska Osoba do kontaktów: Grzegorz Włoczyk E-mail: zamowienia@metropoliaztm.pl Tel.: +48 327438401 Faks: +48 322519745 |