Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa węzła cieplnego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o ul. Rzeczna 1A 39-200 Dębica powiat: dębicki Tel./Fax +48 (014) 682 62 99, 682 74 43, 676-01-00 sekretariat@mpec-debica.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Dębica |
Wadium: | 5 000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel./Fax +48 (014) 6 |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA węzła cieplnego 4. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węzła cieplnego -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III -opis przedmiotu zamówienia Dokument nr: TS.26.01.2023 Otwarcie ofert: 20. Miejsce i termin otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w: MPEC Sp. z o.o. w Dębicy, Ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica, Pomieszczenie nr 18 Sala Konferencyjna 30.03.2023r. . 1215 Składanie ofert: 18. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty. 18.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w: MPEC Sp. z o.o. w Dębicy, Ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica, Sekretariat Prezesa Zarządu, w nieprzekraczalnym terminie: 30.03.2023r. 1200 Miejsce i termin realizacji: 8. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2023 Wymagania: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego (SWZ) przetargu obejmuje: 1. Część I - Instrukcja dla Wykonawców (IDW) 2. Część II - Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (WU) 3. Część III - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 3 Część I - Instrukcja Dla Wykonawców (IDW) 2. Oznaczenie Wykonawcy. Na potrzeby niniejszej SWZ za Wykonawcę - uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 3. Tryb udzielania zamówienia. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Wewnętrznym Zamawiającego i nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferty równoważne 5.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy odniesienia, producent, typ itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.2. Za ofertę równoważną uznana zostanie ta oferta, która zawierać będzie przedmiot zamówienia o parametrach co najmniej takich samych bądź bardziej korzystnych w stosunku do parametrów, które posiada asortyment wyspecyfikowany przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 5.3. Na Wykonawcy spoczywa ciężar dowiedzenia równoważności oferty poprzez załączenie do niej odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność (np. karty katalogowe). 5.4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej, Zamawiający przed ostatecznym zakwalifikowaniem oferty do dalszego udziału w postępowaniu podda ją ocenie pod kątem spełnienia wymogu, o którym mowa w pkt. 5.2. 6. Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. 7. Informacja o ofercie wariantowej, częściowej i umowie ramowej. 7.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej z Wykonawcami. 9. Warunki udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania: 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 9.1.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 4 9.1.2. Wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie wymagań, których spełnienia Wykonawcy zobowiązani są wykazać w szczególny sposób. 9.1.3. Potencjał techniczny: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 9.1.4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: Wykonawcy muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000, 00 zł. 9.1.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 9.2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. 9.3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów: 9.3.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. 9.3.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 IDW. Warunek wg pkt. 9.3.1. spełniony musi być przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. 10.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie, zawierające w swojej treści następujące postanowienia: zawiązana co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy powiększony o okres rękojmi lub gwarancji, przedłożona w określonym terminie. 11. Wadium 11.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 5 5 000,00zł, słownie: pięć tysięcy złotych 11.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. gwarancjach bankowych; gwarancjach bankowych złożonych elektronicznie, opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub certyfikatem elektronicznym kwalifikowanym 11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 11.3 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 11.3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 11.3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 11.3.3. kwotę gwarancji, 11.3.4. termin ważności gwarancji 11.3.5. zobowiązanie gwaranta do: ,,zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - oraz w sytuacji kiedy Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 11.4.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 20 1240 1792 1111 0010 9775 0722 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 11.4.2. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie zamawiającego. Do oferty należy załączyć kopię wadium podpisaną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. 11.5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 11.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad: 11.6.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 11.6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 6 oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.6.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.6.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.7.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.7.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.7.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 12.1. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.1.1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 12.1.2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak, niż przed zawarciem umowy. 12.2. Terminy zabezpieczenia należytego wykonania umowy: W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w gwarancjach: Termin ważności gwarancji na 100 % wartości musi wynosić- termin zakończenia umowy + 30 dni 12.3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.3.1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 12.3.1.1. pieniądzu; 12.3.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 12.3.1.3. gwarancjach bankowych; 12.3.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 12.3.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 12.3.1.6. w wekslach wraz deklaracją wekslową; 12.3.2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 12.3.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 12.3.4. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 7 12.3.5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji lub poręczenia stosuje się do niej odpowiednio treść pkt. 11.4.2. IDW. 12.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert. 12.5. Zmiana formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy: 12.5.1. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną z form wymienionych w pkt. 11.4.1. za zgodą Zamawiającego. 12.5.2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. 12.6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.6.1. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i odbioru bezusterkowego zadania, bądź 30 dni po odbiorze i usunięciu usterek stwierdzonych podczas odbioru. 13. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN na rachunek bankowy Wykonawcy otwarty w PLN. Podatek od towarów i usług [VAT] zostanie naliczony przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami. 14. Opis sposobu przygotowania oferty. 14.1. Wymagania podstawowe 14.1.1 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 14.1.2 Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 14.1.3 Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszej SWZ. 14.1.4 Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 14.1.5 Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzonej kopii. 14.1.6 Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej IDW powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w zgodnej formie z niniejszą IDW. 14.1.7 We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego, co najmniej oznaczenie nazwy (firmy) i siedziby. 14.1.8 Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały. Żadne inne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 14.1.9 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem. 14.2. Forma oferty 14.2.1 Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 8 polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 14.2.2 Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszej IDW i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie. 14.2.3 Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej IDW powinny mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopisu. 14.2.4 Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 14.2.5 Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane. 14.2.6 Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 14.2.7 Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej IDW powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Wykonawca jest świadomy, że na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks karny (Dz. U. z dnia 2 sierpnia 1997r.) art. 297 § 1;Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od [...]instytucji dysponujących środkami publicznymi - [...] zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. 14.3. Zawartość oferty. 14.3.1 Kompletna oferta musi zawierać: 14.3.1.1 Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, 14.3.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru. 14.3.1.3 Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 14.3.1.4 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. 14.3.1.5 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru zgodnie z pkt. 9.3.2. IDW, 14.3.1.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z pkt. 10 IDW. 14.3.1.7 Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 9 niniejszej IDW i inne dokumenty wymienione w niniejszej SWZ. Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 9 14.3.1.8 Zestawienie wszystkich elementów poszczególnych węzła cieplnego (zał. 1 i 2) wraz ze wskazaniem typu, producenta, parametrów technicznych, ilości itp. oraz schematów ideowych 14.3.1.9 Obliczenia doboru zaworów bezpieczeństwa. 14.3.1.10 Obliczenia doboru naczyń wzbiorczych. 14.3.2 Dokument potwierdzający wpłatę wadium w przypadku wyboru formy pieniężnej lub oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w postaci niepieniężnej. 14.3.3 Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. 14.4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, który zastrzegł informację stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa jest zobowiązany do wykazania, że informacje zastrzeżone stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W razie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w załączeniu do oferty Wykonawca składa wyjaśnienia dotyczące zastrzeżonych treści, zawierające w szczególności dowody, że zastrzeżone informacje: 14.4.1 nie są upubliczniane, 14.4.2 stanowią dla Wykonawcy wartość techniczną lub technologiczną, albo posiadają wartość gospodarczą, 14.4.3 zostały zastrzeżone, i wymieni działania jakie podjął w celu zachowania ich poufności. 15. Wyjaśnianie i zmiany w treści SWZ. 15.1. Wyjaśnianie treści SWZ 15.1.1 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później, niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 15.1.2 Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ppkt. 15.1.1, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania, 15.1.3 Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ppkt. 15.1.1 i 15.1.2 15.1.4 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza je na tej stronie. 15.2. Zmiany w treści SWZ 15.2.1 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmieniać treść niniejszej SWZ. Dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał niniejszą SWZ oraz zamieszcza tę informację na stronie internetowej. 15.2.2 Zmiany są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. 15.2.3 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu składania ofert, z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SWZ. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazał Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 10 niniejszą SWZ oraz zamieszcza tę informację na stronie internetowej. 16. Oględziny miejsca realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje organizowania możliwości oględzin terenu objętego inwestycją przez Wykonawców. 18.2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: MPEC Sp. z o.o., ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica, Oferta w postępowaniu na: Dostawa węzłów cieplnych Nie otwierać przed dniem: 30.03.2023r. godz. 1215 18.3. Na kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 19. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty. 19.1. Skuteczność zmian lub wycofania złożonej oferty Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert. 19.2. Zmiana złożonej oferty Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty(paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr.". 19.3. Wycofanie złożonej oferty Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę(paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "WYCOFANIE". 21. Tryb otwarcia ofert. 21.1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 21.2. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert nie będą otwierane koperty (paczki) zawierające Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 11 oferty, których dotyczy "WYCOFANIE". Takie oferty zostaną odesłane Wykonawcom bez otwierania. 21.3. Koperty (paczki) oznakowane dopiskiem "ZMIANA" zostaną otwarte przed otwarciem kopert (paczek) zawierających oferty, których dotyczą te zmiany. Po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian zmiany zostaną dołączone do oferty. 21.4. W trakcie otwierania kopert z ofertami Zamawiający każdorazowo ogłosi obecnym: 21.4.1 stan i ilość kopert (paczek) zawierających otwieraną ofertę; 21.4.2 nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana; 21.4.3 informacje dotyczące ceny całej oferty zawarte w Formularzu Oferty. Powyższe informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania przetargowego. 21.5. Na wniosek Wykonawców, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, Zamawiający przekazuje im niezwłocznie informacje, o których mowa powyżej w pkt. 21.1. i 21.4. a, b, c) niniejszej IDW. 22. Zwrot oferty bez otwierania. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci bez otwierania. 23. Termin związania ofertą. 23.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 23.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 23.3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 23.4. Wykonawca może samodzielnie przedłużyć termin związania ofertą. 24. Opis sposobu obliczenia ceny. 24.1. Cena oferty jest ceną ryczałtową obejmującą cały zakres robót określony w SWZ. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco: § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost, jak również w dokumentach tych nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 24.2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 12 jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 24.3. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty. Dla potrzeb oceny i porównania ofert Wykonawcy winni naliczyć podatek VAT. 24.4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w części II niniejszej SWZ (wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego). 24.5. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz-wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty od podatku. 25. Kryteria oceny ofert. 25.1. Wybór oferty dokonany zostanie przez Zamawiającego wg następujących kryteriów: Cena [C] max. 90 pkt. Współpraca regulatora z ECL Portal [W] 10 pkt. Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru C = (Cmin / C oferty) x 90 gdzie: C - ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie, C min. - jest to cena najniższej oferty, Coferty - jest to cena ocenianej oferty. Wartość punktowa kryterium [W]: W przypadku zastosowania regulatora pogodowego współpracującego z systemem monitoringu ECL Portal, W=10 pkt. Całkowita ocena oferty O = C + W 25.2. Zamawiający dokona wyboru oferty która nie podlega odrzuceniu, spełni wszystkie warunki postępowania i osiągnie największą ilość punktów wg powyższych kryteriów. 26. Oferta z rażąco niską ceną. 26.1. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 26.2. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. 26.3. Zamawiający odrzuca ofertę: a) Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub b) jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 27. Uzupełnienie oferty. 27.1. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 13 uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 27.2. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 27.3. Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, których złożenia żądał w niniejszej SWZ. 28. Tryb oceny ofert. 28.1. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek 28.1.1 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 28.1.2 Zamawiający poprawi w tekście oferty: 28.1.2.1 oczywiste omyłki pisarskie 28.1.2.2 oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 28.1.2.3 inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 28.1.2.4 Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona w zakresie ujętym w pkt. 28.1.2. Nie wyrażenie pisemnej zgody na poprawienie omyłek ujętych w pkt. 28.1.2, w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty. 28.2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią niniejszej SWZ Ocena zgodności oferty z treścią SWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie z zastrzeżeniem treści pkt. 27 niniejszej IDW. 28.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert 28.3.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. 28.3.2 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie sprawdzania ofert, że złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji - oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 28.3.3 Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z prowadzonego postępowania, niezależnie od innych skutków przewidzianych prawem. 29. Wykluczenie Wykonawcy. 29.1. Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści oświadczenia. 29.2. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę, o wykluczeniu z niniejszego postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 30. Odrzucenie oferty. 30.1. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 30.1.1 Jej treść nie odpowiada treści SWZ. 30.1.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 14 nieuczciwej konkurencji. 30.1.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 30.1.4 Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu. 30.1.5 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 30.1.6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki nieistotnej. 30.1.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 30.2. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 31. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania 31.1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w SWZ. 31.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 31.3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę wybranej oferty. 32. Informacje ogólne dotyczące kwestii formalnych umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 32.1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia: 32.1.1 zostanie zawarta w formie pisemnej, 32.1.2 mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, 32.1.3 jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej, 32.1.4 zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie, 32.1.5 jest zawarta na okres wskazany w części II niniejszej SWZ, 32.1.6 podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SWZ. 32.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 32.3. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w części II niniejszej SWZ. 33. Unieważnienie postępowania. 33.1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w przypadkach gdy: 33.1.1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, 33.1.2 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, 33.1.3 wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 33.1.4 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 33.2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 34. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. W przypadku drogi faksowej oraz poczty elektronicznej, Nazwa zamówienia: Dostawa węzła cieplnego 15 każda ze stron, na żądanie drugiej, jest zobowiązana niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania przesłanej korespondencji. Wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą drogi faksowej lub poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Za termin ten uważa się dni od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) w godzinach od 8:00-14:00. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z SWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie, faxem lub pocztą elektroniczną pod adres i numery kontaktowe podane w punkcie 17. 35. Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. 36. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu 37. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. 37.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie do 10 dni od dnia, w którym nastąpi rozstrzygnięcie dostarczy Zamawiającemu: 37.1.1 2 egzemplarze podpisanej przez siebie umowy, 37.1.2 umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie do zamówienia (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności), 37.1.3 projekty umów z podwykonawcami (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności), 37.2. Zamawiający zawrze umowę w terminach nie krótszych niż 5 dni, ale nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 38. Wykaz załączników do niniejszych IDW. Załącznikami do niniejszej IDW są następujące wzory: Wzór Formularza Oferty. Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Specyfikacja materiałowa węzła CO i CWU Schematy ideowe, obliczenia naczynia wzbiorczego i zaworów bezpieczeństwa Wskazane w tabeli powyżej załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści niniejszej IDW. Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników. Kontakt: 17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Główny Inżynier - Grzegorz Kociołek 603 564 522 w godz. Od 800-1400 e-mail: sekretariat@mpec-debica.pl |