Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z instalacją urządzeń do budowy usługi ,,Inteligentne przestrzenie" |
Data zamieszczenia: | 2023-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe ul. Jana Pawła II 10 61-139 Poznań powiat: Poznań Tel.: +48 618582001, Faks: +48 618585954 przetargi-pcss@man.poznan.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/741048 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Tel.: +48 618582001, |
Termin składania ofert: | 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: PN 18/03/2023 - inteligentne przestrzenie Numer referencyjny: PN 18/03/2023 - inteligentne przestrzenie II.1.2)Główny kod CPV 38552000 Mierniki elektroniczne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń do budowy usługi ,,Inteligentne przestrzenie" w ramach ,,Systemu inteligentnych usług kampusowych" w projekcie PIONIER-LAB Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemi Innowacji II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 1 - DOSTAWA bezinwazyjnego miernika ciepła oraz chłodu Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń do budowy usługi ,,Inteligentne przestrzenie" w ramach ,,Systemu inteligentnych usług kampusowych" w projekcie PIONIER-LAB Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemi Innowacji 1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia i zawarte zostały w Części IV SWZ Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 2. Części nr 1 obejmuje: dostarczenie przez wykonawcę bezinwazyjnych mierników ciepła i chłodu zamawiającemu wraz z kartami katalogowymi i instrukcją obsługi w wersji elektronicznej. 3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości i wykonywania świadczeń z niej wynikających. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w Części III SWZ. 4. Licencje na oprogramowanie, o ile nie wskazano okresu ważności licencji, powinny być bezterminowe. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach, kompletny i sprawny technicznie. Przez stwierdzenie ,,fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot zamówienia nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy po wyprodukowaniu. 6. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanału dystrybucyjnego producenta niewyłączającego dystrybucji na rynek polski i zapewniającego realizację uprawnień gwarancyjnych. 8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w Części IV SWZ). Zamawiający nie będzie zobowiązany do wnoszenia żadnych dodatkowych należności, w szczególności opłat licencyjnych, zaś ewentualne licencje będą udzielone w ramach wynagrodzenia wykonawcy, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba, że w Części IV SWZ zaznaczono inaczej. 10. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 90 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Projekt pn.: ,,PIONIER-LAB - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji", nr umowy projektowej: POIR.04.02.00-30-A005/16-00. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. II.2.14)Informacje dodatkowe w ww. termin realizacji wlicza się również termin 7 dni zarezerwowany dla zamawiającego na wykonanie czynności sprawdzających, i podpisanie protokolu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia obejmującego daną część zamówienia (sporządzonego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym) albo protokołu rozbieżności. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 2 - DOSTAWA wraz z instalacją systemu inteligentnego monitoringu Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 32522000 Sprzęt telekomunikacyjny 32323500 Urządzenia do nadzoru wideo II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: 1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia i zawarte zostały w Części IV SWZ Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 2. Części nr 2 obejmuje: - dostawę elementów składowych systemu inteligentnego monitoringu wraz z akcesoriami, - wykonanie demontażu istniejących 57 kamer IP, - wykonanie montażu 57 kamer IP dostarczonych przez wykonawcę, podłączenie do istniejącego okablowania oraz wykonanie pomiarów jego parametrów technicznych wraz z instalacją przedmiotu zamówienia w wyznaczonej lokalizacji zgodnie z planami zamawiającego, uruchomienie i skonfigurowanie zgodnie z instrukcją producenta, - wykonanie montażu 2 kamer IP dostarczonych przez wykonawcę, doprowadzenie okablowania oraz wykonaniem pomiarów jego parametrów technicznych wraz z instalacją przedmiotu zamówienia w wyznaczonej lokalizacji zgodnie z planami zamawiającego, uruchomienie i skonfigurowanie zgodnie z instrukcją producenta, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej zawierającej lokalizację urządzeń, wersje zainstalowanego oprogramowania, liczbę dostarczonych licencji, typ i okres obowiązywania gwarancji na dostarczone elementy oprogramowania i sprzętu, parametry związane z konfiguracją oprogramowania takie jak hasła, certyfikaty, ustawienia sieciowe, ustawienia konfiguracyjne charakterystyczne dla danego oprogramowania, opisy, schemat wykonanego montażu oraz aprobaty techniczne materiałów użytych do realizacji zadania, - dostarczenie przez wykonawcę zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi w wersji elektronicznej na nośniku lub udostępniona elektronicznie, - szczegółowe wymagania techniczne związane z realizacją części nr 2 przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznik nr 1 do Części IV SWZ SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości i wykonywania świadczeń z niej wynikających. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w Części III SWZ. 4. Licencje na oprogramowanie, o ile nie wskazano okresu ważności licencji, powinny być bezterminowe. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach, kompletny i sprawny technicznie. Przez stwierdzenie ,,fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot zamówienia nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy po wyprodukowaniu. 6. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanału dystrybucyjnego producenta niewyłączającego dystrybucji na rynek polski i zapewniającego realizację uprawnień gwarancyjnych. 8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w Części IV SWZ). Zamawiający nie będzie zobowiązany do wnoszenia żadnych dodatkowych należności, w szczególności opłat licencyjnych, zaś ewentualne licencje będą udzielone w ramach wynagrodzenia wykonawcy, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba, że w Części IV SWZ zaznaczono inaczej. 10. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu. Wizję lokalną wykonawca wykona na swój koszt. Sposób oraz termin dokonania wizji lokalnej wskazano w Części I SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Maksymalny pobór mocy przez kamerę wewnętrzną / Waga: 2,5 Kryterium jakości - Nazwa: Maksymalny pobór mocy przez kamerę zewnętrzną / Waga: 2,5 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji dla systemu inteligentnego monitoringu / Waga: 35 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 90 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Projekt pn.: ,,PIONIER-LAB - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji", nr umowy projektowej: POIR.04.02.00-30-A005/16-00. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. II.2.14)Informacje dodatkowe W ww. termin realizacji wlicza się również termin 14 dni zarezerwowany dla zamawiającego na wykonanie czynności sprawdzających, i podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem ustalić e-mailowo lub telefonicznie faktyczny termin realizacji przedmiotu zamówienia w ramach części nr 2 z przedstawicielem zamawiającego. CPV: 38552000, 38540000, 32522000, 32323500 Dokument nr: 155040-2023, PN 18/03/2023 - inteligentne przestrzenie Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 13/04/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: ul. Jana Pawła II 10 w Poznaniu, POLSKA Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan. Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line. Pełny opis znajduje się w SWZ. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/741048 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 13/04/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 11/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/03/2023 Kontakt: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe ul. Jana Pawła II 10 Poznań Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań 61-139 Polska E-mail: przetargi-pcss@man.poznan.pl Tel.: +48 618582001 Faks: +48 618585954 |