Dostawa wraz z instalacją urządzeń do budowy usługi ,,Inteligentne przestrzenie"

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z instalacją urządzeń do budowy usługi ,,Inteligentne przestrzenie"

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
ul. Jana Pawła II 10
61-139 Poznań
powiat: Poznań
Tel.: +48 618582001, Faks: +48 618585954
przetargi-pcss@man.poznan.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/741048
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel.: +48 618582001,
Termin składania ofert: 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

PN 18/03/2023 - inteligentne przestrzenie

Numer referencyjny: PN 18/03/2023 - inteligentne przestrzenie
II.1.2)Główny kod CPV
38552000 Mierniki elektroniczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń do budowy usługi ,,Inteligentne przestrzenie" w ramach ,,Systemu inteligentnych usług kampusowych" w projekcie PIONIER-LAB Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemi Innowacji

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część 1 - DOSTAWA bezinwazyjnego miernika ciepła oraz chłodu

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38540000 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń do budowy usługi ,,Inteligentne przestrzenie" w ramach ,,Systemu inteligentnych usług kampusowych" w projekcie PIONIER-LAB Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemi Innowacji

1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia i zawarte zostały w Części IV SWZ Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

2. Części nr 1 obejmuje: dostarczenie przez wykonawcę bezinwazyjnych mierników ciepła i chłodu zamawiającemu wraz z kartami katalogowymi i instrukcją obsługi w wersji elektronicznej.

3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości i wykonywania świadczeń z niej wynikających. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w Części III SWZ.

4. Licencje na oprogramowanie, o ile nie wskazano okresu ważności licencji, powinny być bezterminowe.

5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach, kompletny i sprawny technicznie. Przez stwierdzenie ,,fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot zamówienia nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy po wyprodukowaniu.

6. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.

7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanału dystrybucyjnego producenta niewyłączającego dystrybucji na rynek polski i zapewniającego realizację uprawnień gwarancyjnych.

8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w Części IV SWZ). Zamawiający nie będzie zobowiązany do wnoszenia żadnych dodatkowych należności, w szczególności opłat licencyjnych, zaś ewentualne licencje będą udzielone w ramach wynagrodzenia wykonawcy, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego.

9. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba, że w Części IV SWZ zaznaczono inaczej.

10. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 90
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt pn.: ,,PIONIER-LAB - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji", nr umowy projektowej: POIR.04.02.00-30-A005/16-00. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

II.2.14)Informacje dodatkowe

w ww. termin realizacji wlicza się również termin 7 dni zarezerwowany dla zamawiającego na wykonanie czynności sprawdzających, i podpisanie protokolu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia obejmującego daną część zamówienia (sporządzonego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym) albo protokołu rozbieżności.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część 2 - DOSTAWA wraz z instalacją systemu inteligentnego monitoringu

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
32522000 Sprzęt telekomunikacyjny
32323500 Urządzenia do nadzoru wideo
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia i zawarte zostały w Części IV SWZ Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

2. Części nr 2 obejmuje:

- dostawę elementów składowych systemu inteligentnego monitoringu wraz z akcesoriami,

- wykonanie demontażu istniejących 57 kamer IP,

- wykonanie montażu 57 kamer IP dostarczonych przez wykonawcę, podłączenie do istniejącego okablowania oraz wykonanie pomiarów jego parametrów technicznych wraz z instalacją przedmiotu zamówienia w wyznaczonej lokalizacji zgodnie z planami zamawiającego, uruchomienie i skonfigurowanie zgodnie z instrukcją producenta,

- wykonanie montażu 2 kamer IP dostarczonych przez wykonawcę, doprowadzenie okablowania oraz wykonaniem pomiarów jego parametrów technicznych wraz z instalacją przedmiotu zamówienia w wyznaczonej lokalizacji zgodnie z planami zamawiającego, uruchomienie i skonfigurowanie zgodnie z instrukcją producenta,

- przygotowanie i przekazanie zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej zawierającej lokalizację urządzeń, wersje zainstalowanego oprogramowania, liczbę dostarczonych licencji, typ i okres obowiązywania gwarancji na dostarczone elementy oprogramowania i sprzętu, parametry związane z konfiguracją oprogramowania takie jak hasła, certyfikaty, ustawienia sieciowe, ustawienia konfiguracyjne charakterystyczne dla danego oprogramowania, opisy, schemat wykonanego montażu oraz aprobaty techniczne materiałów użytych do realizacji zadania,

- dostarczenie przez wykonawcę zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi w wersji elektronicznej na nośniku lub udostępniona elektronicznie,

- szczegółowe wymagania techniczne związane z realizacją części nr 2 przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznik nr 1 do Części IV SWZ SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości i wykonywania świadczeń z niej wynikających. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w Części III SWZ.

4. Licencje na oprogramowanie, o ile nie wskazano okresu ważności licencji, powinny być bezterminowe.

5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach, kompletny i sprawny technicznie. Przez stwierdzenie ,,fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot zamówienia nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy po wyprodukowaniu.

6. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.

7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanału dystrybucyjnego producenta niewyłączającego dystrybucji na rynek polski i zapewniającego realizację uprawnień gwarancyjnych.

8. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w Części IV SWZ). Zamawiający nie będzie zobowiązany do wnoszenia żadnych dodatkowych należności, w szczególności opłat licencyjnych, zaś ewentualne licencje będą udzielone w ramach wynagrodzenia wykonawcy, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego.

9. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba, że w Części IV SWZ zaznaczono inaczej.

10. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu. Wizję lokalną wykonawca wykona na swój koszt. Sposób oraz termin dokonania wizji lokalnej wskazano w Części I SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Maksymalny pobór mocy przez kamerę wewnętrzną / Waga: 2,5
Kryterium jakości - Nazwa: Maksymalny pobór mocy przez kamerę zewnętrzną / Waga: 2,5
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji dla systemu inteligentnego monitoringu / Waga: 35
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 90
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt pn.: ,,PIONIER-LAB - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji", nr umowy projektowej: POIR.04.02.00-30-A005/16-00. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

II.2.14)Informacje dodatkowe

W ww. termin realizacji wlicza się również termin 14 dni zarezerwowany dla zamawiającego na wykonanie czynności sprawdzających, i podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem ustalić e-mailowo lub telefonicznie faktyczny termin realizacji przedmiotu zamówienia w ramach części nr 2 z przedstawicielem zamawiającego.

CPV: 38552000, 38540000, 32522000, 32323500

Dokument nr: 155040-2023, PN 18/03/2023 - inteligentne przestrzenie

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 13/04/2023
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

ul. Jana Pawła II 10 w Poznaniu, POLSKA

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan. Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line. Pełny opis znajduje się w SWZ.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/741048

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 13/04/2023

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 11/07/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/03/2023

Kontakt:
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
ul. Jana Pawła II 10
Poznań
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
61-139
Polska
E-mail: przetargi-pcss@man.poznan.pl
Tel.: +48 618582001
Faks: +48 618585954

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii