Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE Kanonicza 25 31-002 Kraków powiat: Kraków zp@upjp2.edu.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku dydaktycznego wraz z garażem podziemnympolegająca na rozbudowie i przebudowie budynku biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku dydaktycznego wraz z garażem podziemnym polegająca na rozbudowie i przebudowie budynku biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie Planowana inwestycja znajduje się w Krakowie przy Ul. Michała Bobrzyńskiego, na działkach: nr 35/8, 37/7, 38/3, 39, 40, 62/7, 105/3, 50/2, 57/1, 57/4 jedn. ewid. Podgórze, w funkcjonalnym centrum miasta, w sąsiedztwie głównych arterii komunikacyjnych, na terenie kompleksu UPJPII w Krakowie. Realizacja nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana wg następujących założeń: ETAPOWANIE NADZORU: 1. Etap 1 - Nadzór w okresie realizacji budowy etapu I budowy - zakres podstawowy 2. Etap 2 - Nadzór w okresie realizacji budowy etapu II budowy ( prawo opcji) 3. Etap 3 - Nadzór w okresie rozliczenia finansowego (prawo opcji) 4. Etap 4 - Nadzór w okresie gwarancji inwestycji (prawo opcji) CPV: 71247000-1, 71631300-3 Dokument nr: 2023/BZP 00138217, ZP.237.23-04 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 11:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisem 14. SWZ: INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-24 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.237.23-04 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku dydaktycznego wraz z garażem podziemnym polegająca na rozbudowie i przebudowie budynku biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie Planowana inwestycja znajduje się w Krakowie przy ul. Michała Bobrzyńskiego, na działkach: nr 35/8, 37/7, 38/3, 39, 40, 62/7, 105/3, 50/2, 57/1, 57/4 jedn. ewid. Podgórze, w funkcjonalnym centrum miasta, w sąsiedztwie głównych arterii komunikacyjnych, na terenie kompleksu UPJPII w Krakowie. Realizacja nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana wg następujących założeń: ETAPOWANIE NADZORU: 1. Etap 1 - Nadzór w okresie realizacji budowy etapu I budowy - zakres podstawowy 2. Etap 2 - Nadzór w okresie realizacji budowy etapu II budowy ( prawo opcji) 3. Etap 3 - Nadzór w okresie rozliczenia finansowego (prawo opcji) 4. Etap 4 - Nadzór w okresie gwarancji inwestycji (prawo opcji) 4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Realizacja nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana wg następujących założeń: ETAPOWANIE NADZORU: 1. Etap 1 - Nadzór w okresie realizacji budowy etapu I budowy - zakres podstawowy 2. Etap 2 - Nadzór w okresie realizacji budowy etapu II budowy ( prawo opcji) 3. Etap 3 - Nadzór w okresie rozliczenia finansowego (prawo opcji) 4. Etap 4 - Nadzór w okresie gwarancji inwestycji (prawo opcji) Wykonanie przedmiotu Umowy w zakresie Etapu II, III, IV, o którym mowa w punktach: 2, 3, 4 objęte jest prawem opcji (zwanym dalej ,,Prawem Opcji"), co oznacza, że wykonanie przedmiotu Umowy nastąpi na następujących zasadach: a) gwarantowany zakres przedmiotu Umowy, który zostanie wykonany przez Wykonawcę obejmuje Etap I, o którym mowa powyżej w punkcie 1; b) najpóźniej w terminie 4 miesięcy przed umownym terminem zakończenia realizacji Etapu I, Zamawiający może wykonać Prawo Opcji, zlecając Wykonawcy na piśmie realizację Etapów II, III i IV, o którym mowa w punktach: 2, 3,4. Jeżeli Zamawiający nie wykona Prawa Opcji w tym terminie, Strony przyjmują, że jako przedmiot Umowy należy traktować Etap I, o którym mowa w punkcie 1." 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 65 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektorów Nadzoru 4.3.6.) Waga: 35 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolności technicznej i zawodowej: a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie sprawował nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej i drogowej nad co najmniej dwiema zakończonymi realizacjami0) budowlanymi, każda na polegająca na budowie1) budynku użyteczności publicznej2) minimum średniowysokiego3) obejmującymi swym zakresem wykonanie budynku o kubaturze 40 000 m3 wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych branży sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej i zewnętrznych branży sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej i drogowej; 0) Przez ZAKOŃCZONĄ REALIZACJĘ - rozumie się realizację budowlaną wg poniższych parametrów odebraną od wykonawcy przez Inwestora 1) Przez BUDOWĘ - rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę i przebudowę obiektu budowlanego; 2) Przez BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - rozumie się budynek przeznaczony jest na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki (hotele, domy wczasowe), sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, a także budynek biurowy i socjalny. 3) Przez budynek minimum ŚREDNIOWYSOKI - rozumie się budynek o wysokości ponad 12 m nad poziomem terenu b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie poprzez sprawowanie funkcji inspektora nadzoru dla branż: konstrukcyjno-budowlana - bez ograniczeń; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - bez ograniczeń; drogowa; (Zamawiający przypomina, że osoby które wykaże celem spełnienia warunku Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym w szczególności uprawnienia budowlane nadane w latach 1975-1994 (dla powszechnie znanych rozwiązań konstrukcyjnych) oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający nie dopuszcza połączenia wyżej wskazanych funkcji. Zgodnie z art. 27 Prawo budowlane, Zamawiający wyznacza, że koordynatorem inspektorów nadzoru inwestorskiego jest inspektor w branży konstrukcyjno-budowlanej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w wykazie należy wskazać dostawy lub usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z par. 9 oraz 10 wzoru umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 65 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektorów Nadzoru 4.3.6.) Waga: 35 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |