Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Data zamieszczenia: 2023-03-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
powiat: bydgoski
tel 52 382 64 51
https://platformazakupowa.pl/transakcja/741733
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Koronowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 52 382 64 51
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
IR-I.7013.40.2023 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Projekt i wykonanie zagospodarowania terenu przy świetlicy wiejskiej w Wiskitnie działka nr 78 - fundusz sołecki"
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Projekt zagospodarowania terenu przy świetlicy wiejskiej w Wiskiktnie, działka nr 78 - fundusz sołecki" - 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 741733, IR-I.7013.40.2023

Otwarcie ofert: Otwarcia : 24-03-2023 10:30:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/741733
Składania : 24-03-2023 10:00:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji - 3 miesiące od podpisania umowy.

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Koronowo, 15.03.2023 r.
WYTYCZNE
PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W WISKITNIE, DZIAŁKA NR 78 - FUNDUSZ SOŁECKI
Lokalizacja inwestycji:
działa nr ewid. 78, obręb ewid. Wiskitno, gmina Koronowo.
Opis inwestycji: Zaprojektowanie 6 ławek parkowych, wiaty na kosze na śmieci.
Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:
1. pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych,
2. opracowanie mapy do celów projektowych dla powyższego zadania wraz z rozgraniczeniem.
3. uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz pozwolenia wodnoprawnego, o ile przyjęte rozwiązania techniczne wymuszą taką konieczność,
4. uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,
5. uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,
6. uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie, przed przystąpieniem do prac projektowych, zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,
7. dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych, bądź, w przypadku konieczności złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,
8. opracowania kompletnej dokumentacji kosztorysowej tj. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
9. opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu,
10. aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych.
Forma opracowania:
Dokumentację projektową należy wykonać w formie:
1. tradycyjnej:
? projekty budowlane/wykonawcze - 3 egzemplarze dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,
? szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze,
? przedmiar robót - 2 egzemplarze,
? kosztorys inwestorski i ofertowy - 1 egzemplarz,
2. elektronicznej - 2 egzemplarze kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (wersja elektroniczna musi ściśle odpowiadać wersji tradycyjnej tj. zawierać jej całą zawartość).
Zakres projektu:
a) Zaprojektowanie ławek parkowych stalowo-drewnianych o długości 180 cm bez podłokietnika z oparciem. Ławki trwale osadzone w gruncie (na przykład montowane na kołek rozporowy do zakopanego bloczka betonowego B-15)
b) Zaprojektowanie wiaty na pojemniki na śmieci:
- wymiary około dł. 2,0m x szer. 3,5m x wys. 2,0m,
- ściany wiaty wykonane z trapezowej blachy ocynkowanej, nad blachą panele ocynkowane,
- dach z blachy trapezowej ocynkowanej ze spadkiem,
- bramka o szerokości około 1,5 m zamykana na klucz,
- konstrukcja wykonana z profili ocynkowanych,
- zakotwienie wiaty w istniejącej betonowej nawierzchni.
Uwagi do zadania:
1. kwota zabezpieczona w budżecie: fundusz sołecki
2. termin wykonania całości zadania wraz ze złożeniem wniosku o pozwolenie lub zgłoszenie w organie administracyjnym: 3 miesiące od podpisania umowy,
3. doświadczenie: ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 2 projektów zagospodarowania terenów,
4. wymagania do wykonawcy: przynajmniej jedna osoba w zespole posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w branży w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zaprasza się oferentów na wizję lokalną- termin do ustalenia.
Kontakt pod nr telefonu 52 3826451 - Paweł Rojek
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 51
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - 3 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić
Informacja dot. prze [...].pdf
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 1- ofer [...].doc
Załącznik nr 1- ofer [...].pdf
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
wzór umowy Wiskitno. [...].pdf
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf
Załącznik nr 3 - wyk [...].docx
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf
Załącznik nr 4 - ośw [...].docx
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii