Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane polegające na kompleksowym wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, c.o., wentylacji i klimatyzacji w hali montowni oraz budynku biurowym |
Data zamieszczenia: | 2023-03-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Bausan Aluminium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Włocławska 131 87-100 Toruń powiat: Toruń 609 574 163 biuro@bausan.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150652 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609 574 163 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane polegające na kompleksowym wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, c.o., wentylacji i klimatyzacji w hali montowni oraz budynku biurowym. Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.01-04-0007/20 - Wdrożenie wyników badań poprzez uruchomienie montowni innowacyjnego produktu SKY-DOOR wraz z częścią szkoleniowo-testową i magazynem Część 1 Instalacje wod-kan., gazowa, c.o., wentylacja i klimatyzacja Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej i gazowej, ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji w hali montowni oraz budynku biurowym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz załączoną dokumentacją projektową. Okres gwarancji 36 miesięcy CPV: 45331000-6, 45332000-3, 45333000-0 Dokument nr: 2023-29997-150652 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-31 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat toruński Gmina Lubicz Miejscowość Grębocin Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wykrycia wady (którą jest również brak wymaganej treści) dokumentacji projektowej lub innego dokumentu przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru określającego sposób wykonania umowy; zmiana zostanie wprowadzona na poniższych warunkach: a) zmiana obejmie termin wykonania umowy o czas w jakim Wykonawca nie mógł wykonywać zamówienia lub było to istotnie utrudnione z uwagi na konieczność oczekiwania na usunięcie wady, chyba że ze względu na okres oczekiwania powstały dodatkowe utrudnienia (np. długotrwała zmiana pogody na uniemożliwiającą należyte wykonanie robót zgodnie z ich wymogami technologicznymi), wtedy zmiana terminu powinna uwzględnić również rozmiar dodatkowych utrudnień; b) zmiana obejmie termin wykonania umowy w zakresie, w jakim usunięcie wady zwiększyło zakres prac do wykonania przez Wykonawcę - o czas na ich wykonanie, jednak bez uwzględnienia czasu wykonania tego zakresu prac, które bez większych trudności Wykonawca może wykonać równolegle do innych, wcześniej przewidzianych prac; c) zmiana obejmie sposób wykonania umowy w zakresie wynikającym z konieczności usunięcia wykrytej wady dokumentu wskazanego w ust. 1 (np. konieczności zmiany dokumentacji projektowej) i doprowadzenia go do stanu zgodności z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami, a także spójności; 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku opóźnienia wykonania umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający (np. opóźnienie Zamawiającego w wykonaniu istotnego obowiązku umownego, takiego jak przekazanie terenu budowy) - zmiana obejmie termin wykonania umowy w zakresie, w jakim te przyczyny doprowadziły do wydłużenia czasu koniecznego do wykonania umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych niekorzystnych, bardzo rzadko występujących warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac - zmiana obejmie termin wykonania umowy w zakresie, w jakim te przyczyny doprowadziły do wydłużenia czasu koniecznego do wykonania umowy. 4. Wykonawca jest obowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności stanowiących podstawę zmiany umowy. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy dopuszczalne są również w okolicznościach i na warunkach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. Zamawiający wymaga, by oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: a) zamówienie obejmujące wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku o powierzchni użytkowej min. 1000m2, oraz dodatkowo b) zamówienie obejmujące wykonanie instalacji gazowej w budynku o powierzchni użytkowej min. 1000m2, oraz dodatkowo c) zamówienie obejmujące wykonanie wentylacji w budynku o powierzchni użytkowej min. 1000m2. Wymogi określone w lit. a, b oraz c mogą być spełnione w ramach jednego zamówienia lub w ramach różnych zamówień. 2. W celu wykazania spełniania wymagań wobec oferenta należy uzupełnić informacje odnoszące się do wymagań w formularzu oferty oraz złożyć wraz z ofertą referencje lub inny dokument, z którego wynika należyte wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt.1 Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym w sposób określony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. 2. W celu wykazania spełnienia wymagania wobec oferenta określonego w pkt.1 należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami opisanymi w zapytaniu i sporządzona przy wykorzystaniu formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. 2. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Referencje lub inny dokument, z którego wynika należyte wykonanie wykazywanych zamówień. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-16 Data ostatniej zmiany 2023-03-16 13:31:22 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium: cena netto Waga kryterium: 80% Ocena kryterium zgodnie ze wzorem: Najniższa oferowana cena netto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu / cena netto oferowana w badanej ofercie x 80 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium: termin realizacji Waga kryterium: 20% Ocena kryterium: Maksymalny termin realizacji 120 dni - 0 pkt. Każdy 1 dzień skrócenia terminu realizacji w stosunku do terminu maksymalnego to 1 pkt., nie więcej jednak niż 20 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Karol Bochocki tel.: 609 574 163 e-mail: biuro@bausan.pl |