Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup robót i materiałów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"SOTEX" PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AL. WOJSKA POLSKIEGO 7 70-470 Szczecin powiat: Szczecin +48 605 341 765 sotex@sotex.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150575 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 605 341 765 |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup robót i materiałów budowlanych związanych z dostosowaniem istniejącego budynku do wymogów planowanej do uruchomienia produkcji - Etap 3. Powstaje w kontekście projektu RPZP.01.05.00-32-W051/19 - Wdrożenie innowacyjnych produktów, nowych materiałów i technologii w spółce SOTEX Część 1 Zakup robót i materiałów budowlanych Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup robót i materiałów budowlanych związanych z dostosowaniem istniejącego budynku do wymogów planowanej do uruchomienia produkcji - Etap 3. Minimalne parametry (nie mniej niż/równoważne): Uproszczony zakres robót budowlanych: 1. Instalacja wodno-kanalizacyjna łazienek: - rury wywiewne z PVC śr. 110 mm - 7 szt., - wiercenie otworów o śr. 120 mm w konstrukcjach żelbetowych wiertnicami diamentowymi - 105 cm, - rurociągi z tworzyw sztucznych (PE) o śr. zewnętrznej 32 mm, - rurociągi zimnej wody pex 20 mm - 115 m, - rurociągi ciepłej wody pex 20 mm - 204 m, - otuliny termoizolacyjne z pianki polietylenowej gr. 4 mm obustronnie powlekane folią; rurociąg o śr. 20 mm - 328 m, - wykonanie podejść dopływowych o śr. 16 mm do wody zimnej lub ciepłej do baterii - 28 szt., - montaż pisuarów pojedynczych z zaworem spłukującym - 2 kpl., - montaż WC typu kompakt - 6 kpl., - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem i baterią - 8 szt. 2. Instalacja kabin sanitarnych: - zakup i montaż kabin natryskowych - 6 szt., - zakup i montaż kabin sanitarnych - 2 szt. 3. Wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych: - ściany budynków o grubości 24 cm z bloczków betonu komórkowego - 48 m2, - ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych - 176 m2, - ścianki działowe w sanitariatach GR z płyt gipsowokartonowych na rusztach metalowych - 38 m2, - okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym podwójnym z drugim poziomem; obniżenie poziomu od strony okapu - 180 m2, - izolacje cieplne posadzki z płyt styropianowych - 180 m2, - warstwy wyrównawcze pod posadzki gr. 10 cm z wtopieniem siatki stalowej - 180 m2, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2 - 7 szt., - wykonanie przesklepień otworów w ścianach oraz wykonanie otworów drzwiowych - 3,6 m, - drzwi wewnętrzne fabrycznie wykończone - 11 szt., - drzwi zewnętrzne aluminiowe dwuskrzydłowe - 6,3 m2, - wymiana okien zespolonych na okna uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV - 4,83 m2, - posadzki z płytek - 38 m2, - licowanie ścian płytkami - na klej - 80 m2, - naprawa ścian osłonowych z tynkowaniem i przygotowaniem do malowania - 248 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem - 736 m2, - odwodnienie liniowe ściana kotłowni uzupełnienie posadzki - 11 mb. Dokumentacja projektowa z wymaganiami technicznymi, decyzja o udzieleniu pozwolenia na budowę, a także rysunki techniczne oraz mapy są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Podstawą przygotowania oferty jest projekt budowlany i specyfikacja techniczna, natomiast przedmiar ma charakter orientacyjny i pomocniczy w przygotowaniu oferty przez Wykonawcę. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązuje się do oględzin miejsca i przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w zakładzie Zamawiającego w terminie do 23 czerwca 2023 roku, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji. Termin dotyczy podpisania ostatniego protokołu odbioru przez Zamawiającego. CPV: 45213250-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1, 45400000-1 Dokument nr: 2023-1709-150575 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-03 Oferta powinna zostać złożona osobiście, listownie, przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: al. Wojska Polskiego 7 70-470 Szczecin lub pocztą elektroniczną na adres: Tomasz Sosnowski, sotex@sotex.pl Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat Szczecin Gmina Szczecin Miejscowość Szczecin Wymagania: Zamówienia uzupełniające Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień publicznych dodatkowych / uzupełniających nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Warunki zmiany umowy Jest możliwe dokonywanie zmian Umowy oraz dokonywanie istotnych zmian postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku wystąpienia: - siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy; - zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy; - innych zdarzeń zewnętrznych lub sytuacji, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu dostawy zgodnie z umową. Po złożeniu oferty istnieje możliwość negocjowania ceny przez Zamawiającego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis - Wykonawca posiada uprawienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (Oświadczenie) Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. (Oświadczenie) - Wykonawca nie jest wpisany do KRD lub innego rejestru długów. (Oświadczenie) - Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych. (Oświadczenie) Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Dokumenty obligatoryjne wymagane od Wykonawcy: 1. Oferta; 2. Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w Zapytaniu. 3. Wzór umowy, która określa warunki współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. 4. Dokument rejestrowy (w przypadku podmiotów zagranicznych wydruk z właściwego rejestru przedsiębiorców). Jeśli Wykonawcę reprezentuje osoba inną niż upoważniona w ww. dokumencie rejestrowym, proszę załączyć stosowne pełnomocnictwo. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty rozumie się dzień wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub jej otrzymania na adres poczty elektronicznej wskazany w niniejszym Zapytaniu. 2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy; 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę; 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwracać się do Wykonawców w celu złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów, potwierdzających prawdziwość informacji podanych w oświadczeniach; 7. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności oferty, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego przedłużenie, 8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania ofertowego bez podawania przyczyn na każdym etapie; 9. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu nadsyłania ofert. O tym fakcie każdorazowo powiadomi wszystkich Wykonawców, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania; 10. Wykonawca poprzez złożenie oferty, akceptuje wszystkie warunki postępowania wskazane w niniejszym Zapytaniu. 11. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane w umowie. W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną w tytule wiadomości należy wpisać ,,Zapytanie ofertowe nr 2023-1709-150575, a dokument z wymaganymi załącznikami musi być przesłany w formie skanu podpisanej oferty (pdf). Równocześnie podpisany oryginał należy niezwłocznie dostarczyć do Zamawiającego. FORMA OFERTY: Złożona oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym Wykonawcy, opatrzona pieczątką firmową i zawierać co najmniej: - nazwę i adres Wykonawcy oraz imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu; - datę sporządzenia; - opis przedmiotu zamówienia nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w niniejszym zapytaniu, - w przypadku zaoferowania rozwiązań, które w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu, Wykonawca musi w ofercie udowodnić i uzasadnić równoważność, - wartość oferty wyrażoną w PLN (cena netto oraz brutto) lub w walucie obcej z podaniem nazwy waluty (w przypadku złożenia oferty w walucie obcej jej wartość w celu porównania ofert zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wyboru Wykonawcy); - termin ważności oferty (sugeruje się termin nie krótszy niż 60 dni); - podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym lub stosownym pełnomocnictwem, Oferta musi zawierać wszystkie informacje, które podlegają ocenie w ramach warunków i kryteriów oceny. Wskazane jest, by oferta zawierała także informacje dodatkowe, takie jak: warunki płatności i dostawy, możliwe do uzyskania upusty. Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-17 Data ostatniej zmiany 2023-03-17 11:53:11 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis o CENA - ocenie podlega cena całkowita netto (90%) Sposób przyznawania punktacji: o CENA P = (najniższa oferowana cena / cena oferty badanej) x 90 Czy kryterium cenowe NIE Opis OKRES GWARANCJI NA WSZYSTKIE ELEMENTY - ocenie podlega okres gwarancji (10%) Sposób przyznawania punktacji: OKRES GWARANCJI NA WSZYSTKIE ELEMENTY P = (okres gwarancji w miesiącach określony w ofercie badanej/ najdłuższy okres gwarancji w miesiącach) x 10 Kontakt: Osoby do kontaktu Tomasz Sosnowski tel.: +48 605 341 765 e-mail: sotex@sotex.pl |