Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji budowlanej do uzyskania pozwolenia na budowę "NADBUDOWA BUDYNKU |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Lelis ul. Szkolna 39 07-402 Lelis powiat: ostrołęcki tel.: 29-746-90-11 fax: 29-649-90-00 sekretariat@lelis.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Lelis |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 29-746-90-11 f |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie dokumentacji budowlanej do uzyskania pozwolenia na budowę "NADBUDOWA BUDYNKU OSP W ŁĘGU PRZEDMIEJSKIM" - Konstrukcja drewniana mocowana do dachu (więźba dachowa) - Pokrycie z blachodachówki (blacha powlekana). -Układ dachu czterospadowy (koperta) pełne spady od przodu, tyłu oraz lewej strony (od wjazdu), strona prawa kalenica dolegająca dwoma spadami do wieży, przód wieży z dodatkowym spadkiem. - Dach z wyprowadzonymi wypustami poza obrys budynku + podbitka i orynnowanie. - Wejście na wieżę poprzez wyłaz w dachu. - Instalacja odgromowa (b.elektryczna) Lokalizacja msc. Łęg Przedmiejski działka o nr ewid. nr 430 Zakres dokumentacji objętej zamówieniem: 1. Uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń związanych ze specyfikacja przedmiotu zamówienia; 2. Opracowanie projektu budowlanego; 3. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4. Sporządzenie kosztorysów i przedmiarów z uwzględnieniem robót towarzyszących; 5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego wykona 1 razowej aktualizacji każdego z kosztorysów uwzględniając aktualne ceny rynkowe za ostatni kwartał. 6. Przegotowanie dla Inwestora wniosku na pozwolenie na budowę. 7. Wykonawca zapewnia mapy do celów projektowych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Projekt budowlany - 4 egz. 2.Projekt techniczny - 2 egz. 3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 1 egz; 4. Przedmiar robót - 1 egz.; 5. Kosztorys inwestorski - 1 egz.; 6. Wersja elektroniczna dokumentacji cd - 1 kpl. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno -budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu, w szczególności zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 202 lr. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454). 2.Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 202 lr. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. poz. 2458). 3. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020, poz. 1679). 4. Ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710 z późn. zm). Rozwiązania projektowe należy uzgodnić z Inwestorem. Dokumentacja powinna być zgodna z przepisami z zakresu Prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do dokumentacji, o której mowa powyżej, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. z 2022 poz. 2509), w tym także prawo do zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich z chwilą zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Projektant przed rozpoczęciem ostatecznych prac projektowych uzgodni plan sytuacyjny z Zamawiającym i uzyska jego akceptację Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania pisemnych odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania złożone do zamówienia publicznego ogłoszonego na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, a także do współpracy w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji. Wizja lokalna - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Otwarcie ofert: otwarcie ofert 27 marca o godz. 10:15 UG Lelis ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis Składanie ofert: 4 Miejsce, termin i sposób złożenia oferty Siedziba Zamawiającego: do dnia 27 marca 2023 roku do godz.l0:00 Osobiście lub korespondencyjnie na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Lelis ul.Szkolna 39, 07-402 Lelis kopertę należy opisać OFERTA NA WYKONANIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ ,,NADBUDOWA BUDYNKU OSP W ŁĘGU PRZEDMIEJSKIM" Miejsce i termin realizacji: 9 Termin realizacji zamówienia termin wykonania do: do dnia 30.06.2023 Wymagania: 3 Sposób przygotowania oferty Pisemnie z wykorzystaniem formularza oferty - załącznik do zaproszenia Kryteria oceny ofert Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100 %) realizacji zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferent powinien podać stałą cenę zawierającą wszystkie koszty. Cena podana w ofercie stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe przysługujące Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia 8 Warunki udziału w postępowaniu 1 .o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki w zakresie: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - branża architektoniczno-budowlana - b.elektryczna /dot. zakresu proj.instalacji odgromowej/ Dostarczenie ww. uprawnień po wyborze oferty przed podpisaniem umowy. 10 Warunki płatności Płatność w terminie do 14 dni od protokolarnego odbioru przedmiotu umowy i złożenia faktury 11 Okres gwarancji i rękojmi - 12 Okres związania ofertą 30 dni 13 Planowany termin podpisania umowy marzec 2023r. 14 Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca przedkłada Zamawiającemu w dniu podpisania umowy pkt. 8 Kontakt: 2 Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego Inspektor ds. inwestycji - Adam Łępicki |