Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wyposażenia szatni szkolnej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy ul. Kazimierza Wielkiego 23 28-130 Stopnica powiat: buski tel: 413779500 spstopnica@interia.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Stopnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 413779500 |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia są dostawa i montaż wyposażenia szatni szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy. Wyposażenie szatni powinno składać się z ławek z wieszakami. Siedzisko oraz oparcie ławki wykonane powinno być z płyty laminowanej. Pod siedziskiem ławki powinna znajdować się półka na obuwie, wykonana z profili stalowych. Nad ławką profile stalowe lub listwa z 6 haczykami do zawieszenia odzieży. Konstrukcja wykonana w taki sposób aby można było skręcić szatnie ze sobą plecami tworząc możliwość ustawienia jej na środku pomieszczenia. Wymiary: - szerokość ok. 120 cm - głębokość siedziska ok. 40 cm - wysokość regulowana od 140 cm do 180 cm Ilość: 50 szt. ? Montaż wyposażenia szatni szkolnej powinien obejmować zmontowanie mebla (jeśli jest w częściach) zgodnie z instrukcją montażu oraz przytwierdzenie do podłoża/ściany wraz ze skręceniem ze sobą nawzajem. ? Dostarczone wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad (fizycznych i prawnych), kompletne, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. ? Oferowane wyposażenie winno być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. ? Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją udzieloną co najmniej na 24 miesiące. ? Wyposażenie musi zostać dostarczone i zamontowane w budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Stopnicy, Ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica. ? Wykonawca ponosi koszty ubezpieczenia oraz opakowania wyposażenia szatni na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas realizacji dostawy i rozładunku. Dokument nr: S.261.7.2023 Składanie ofert: VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADNIA OFERT: Ofertę należy złożyć w terminie do 6 kwietnia 2023 r. do godz. 12:00. Oferta powinna zostać złożona pocztą elektroniczną na adres e-mail: spstopnica@interia.pl . Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 należy zeskanować i przesłać na ww adres e-mailowy. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: lipiec 2023 Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) z uwagi na wartość zamówienia. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z § 5 Zarządzenia Nr 162/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Stopnica z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta powinna być przygotowana na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę lub osoby uprawione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy oraz zawierać nazwę i adres Wykonawcy lub pieczęć nagłówkową firmy. 3. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich na dzień sporządzenia oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny, zgodny z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego zapytania ofertowego. 4. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym dostawę wyposażenia, itp. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia VI. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: a. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. b. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod rygorem nieważności musi być złożona na piśmie. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. IX. ZASADY I TRYB WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena- 100%. X. INNE ISTOTNE INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższać kwotę, jaka została przeznaczona na sfinansowanie niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega ponadto możliwość, po otrzymaniu ofert, a przed zawarciem umowy: a) podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę; b) zmiany zakresu zamówienia poprzez rezygnację z części zamówienia tj. rezygnację z zakupu części wyposażenia lub zwiększenia ilości wymienionych w ofercie produktów, z zastrzeżeniem, iż ceny jednostkowe poszczególnych urządzeń przedstawione w ofercie pozostają bez zmian; 4. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. XI. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY: Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. XII. PODPISANIE UMOWY: Po wyborze oferty, Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. Uwagi: XIII. RODO: Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie, przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania przez Zamawiającego i uprawnione organy. 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica, e-mail: spstopnica@interia.pl 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail inspektor@cbi24.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest: ? art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku Wykonawcy), ? art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem umowy), ? art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz ? art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń). 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Ewa Marzec, tel: 413779500, adres e-mail: ewa.marzec@spstopnica.pl. |